Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قاعدگی
سلام خانم دکتر شیاف پروژسترون خونریزی شدید قاعدگی رو کم میکنه؟ من از ترانگزامیک و مفنامیک استفاده کردم فایده نداره شما پیشنهاد قرص های ضد بارداری رو دادید ولی به شدت معده درد میگیرم.میتونم شیاف پروژسترون استفاده کنم؟
- پرده بکارت
ایا خون سیاه تیره قبل از پریودی حدو د یه هفته میتونه مربوط به پارگی بکارت باشه چون میگن خونش روشنه .میتونه خون پارگی سیاه باشه مثل خون اخر پریودی؟/
- پریود نامنظم
سلام من ۲۳ سال دارم مجردم و باکره ، تایم پریودم ۷روزه به فاصله ی ۲۱ روز از اخرین روز پریود چند وقت پیش دچار زگیل تناسلی شدم و درمان کردم،بعد از درمان زمان اولین پریودم فقط روز اول خونریزی داشتم و تا ۷ روز خونریزی نداشتم و روز هشتم دوباره خونریزی شروع شد و ۱۶ روز به صورت شدید ادامه داشت. پریود بعدی سرتایم خودش اتفاق افتاد و منظم ، پریود بعدیش هم همینطور. الان ۸ روز از آخرین روز پریودم گذشته و من بازهم پریود شدم ایا میتونه مرتبط به درمان زگیلم باشه ؟ زگیلم با پماد برطرف شد و کاملا خوب شد
- سلام من یه ماه پیش پولیپ دهانه رحم داشتم دکتر یرپایی برداست قرص جستیران روزی یدونه برام نوشت بعد بییت و یک روز قطع کردم ده روز بعد پریود شدم روز هشتم مریودیم خونریزیم زیاد شد دوباره همون قرص و ادامه دادم بعد ۹ روز خونریزی قطع شد دوباره بیست و یک روز دیگه خوردم و دارو رو قطع کردم ایندفعه بعد دو روز پریود شدم دوباره روز هشتم خونریزیم شدیدتر شد دگترم دوباره قرص جستیران و امپول لوپرومر ۳/۷۵برام نوشت گف یماه قرص و بخور و امپولم بزن ومن الان ۵ روزه امپولو تزریق کردم ولی هنوز خونریزیم قطع نشده میشخ راهنمایی کنین ممنون من ۴۴ سالمه
- هماتوم
با سلام یه هماتوم۲۳در۲۱ میلی متردر محل سزارین وجود دارد می توان رابطه ی جنسی داشت؟جذب این هماتوم چند وقت طول میکشد؟
- مدروکسی پروژسترون
دکتر سوال من این است که 6ابان پریدشدم ودیگه نشدم حامله هم نبودم تنبلی تخمدان دارم وکیست کوچیک دیروز رفتم دکتر زنان ومیخوام اقدام به بارداری کنم قرص مدروکسی پروژسترون به من داده وگفته از14پریدی تا10شب 2عدد بخورم ولی من هنوز پرید نشدم یک هفتههم عقب انداختم میتونم قرص روشروع کنم بخورم هنوز پرید نشدم چون به من گفت از14پریدی ولی من هنوز پریدنشدم میتونم شروع کنم به خوردن قرص مدروکسی پروزشترون
- پریودی نامنظم دارم
باسلام،من 3ماهی است،که وقت پریودم 4،5بالکه بینی شروع میشه و بعد روز7خونریزی ام شروع میشه،امروز،روز11پریودم هست بازم خونریزی دارم چیکارکنم قطع بشه؟
- Mural node
خانوم دکتر عزیز اگر که از کیست حاوی mural node مایع خارج بشه خطر ناک است؟ دکترش گفته میتونم سه ماهه دیگه ام عملت کنم دارم میمیرم تنها کسم مادرمه که گفتم ۴۶ سالشه سایز کیستشم تو سونو گرافی اول قبل پریود ۴۸ در ۳۸ بود بعد تو پریود شد ۴۴ در ۳۸
- قاعدگی نامنظم و لکه بینی
باسلام من چکاب دادم کم کاری تیروئید داشتم واینکه هورمون مردانه م بالا بود وتعداد روزهای قاعدگیم دوروز بود وموی زائد و جوش صورتم زیاد بود یعنی از پنج روز به دوروز کاهش یافت دکتر مراجعه کردم برام قرص لووتیروکسین و اسپیداکتون ۲۵و ازیترومایسون تجویز کرد. که بعد از یک ماه مصرف پریودی من نامنظم تر شده ویه روز شده با خون خیلی کم چکار کنم ؟چه دارویی بخورم ؟
- iui
سلام خسته نباشید من تصمیم به انجام iuiدارم شما بهم گفتین که قرص ال دی رو تموم کردم پریود شدم روز ۱ یا ۲ قاعدگی برای سونو بیام مطب ازتون پرسیدم چه سونویی انجام میدین شما گفتین سونو واژینال میخواستم من وقتی روز ۱ یا ۲ قاعدگیم هستش چجوری سونو واژینال و انجام بدم؟
- تکرر ادرار
سلام من بعد از نزدیکی تکرر ادرارو کمر درد اومده سراغم هر ده دقیقه باید دستشویی برم ماه پیشم چون تکرر ادرار داشتم البته نه به این شدت از دادم عفونت نداشتم البته استرسی هستم بعدش قصد بارداریم دارم
- زنان وزایمان
معنی این عبارت چیست.برشهایی ازمقاطع پولیپی باپوشش سیلندریک وکانونهای متاپلازی اسکواموس باکوریون فیبروزی حاوی مقاطع غددآندوسرویکال مشهود است
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام .خسته نباشید .من قبلا پریودی منظمی داشتم و سنم 37 ساله و 1 بار سابقه سقط داشتم و یکسال و نیم از زمان سقطم گذشته والان 2 ماه هست برای بار داری اقدام کردم پریودی دقیقا برای همین 2 ماه هر کدام به مدت 7 روز زودتر اتفاق افتاد و 3 روز اول لکه بینی و بعدش خونریزی دارم آیا این مورد طبیعی هست آیا نیاز هست برم پیش دکتر زنان و زایمان
- نقاهت خارج رحم
سلام.شهریور امسال بارداری خارج رحم داشتم.بدون جراحی بخیر گذشت.هنوز درد دارم مخصوصا در پریودی.تا کی باید درد بکشم.عکس رنگی هم گرفتم چیزی نشون نداده. کی میتونم واسه بارداری اقدام کنم؟
- بارداری
من میخوام بچه دار بشم،ولی همسرم سرما خورد ایا مشکلی داره
- خود ارضایی و بکارت
سلام ایا با لمس کلیتورس که بعد از اون ترشحات خونیست به معنای از دست دادن پرده بکارت هست اگر عادت شده باشد یعنی از بین رفته
- دستوردارو
سلام.من تنبلی تخمدان دارم ویرای بارداری دوم درحال اقدامم دکترشیاف پروژسترون ۴۰۰تجویزکردن سه بسته خواستم بدونم کی باید مصرف کنم؟؟مصرفش واژینال؟؟؟موقع پریودی میشه استفاده کردیافقط روزهای بدون پریود
- قرص اوژانسی
خانم دکتر من دو هفته پیش رابطه مشکوک به بارداری داشتم.. بعدش قرص اورژانسی خوردم.. شش روز بعد پریود شدم.. و چهار خونریزی داشتم.. و تمام شد.. آیا بازم احتمال بارداری وجود دارد؟
- استرس
سلام میخواستم بپرسم که اگر شخصی مثلا نزدیک به دو ماه استرس و فشار روانی داشته باشه ممکنه که تقریبا سه ماه پریود نشه ولی بعدش پریود بشه وایینکه رازیانه چه قدر تاثیر داره
- مصرف قرص روکین
سلام من برای منظم شدن پریودیم قرص روکین خوردم بخاطر حالت تهوع قطع کردم کلا پنج روزخوردم ،چه زمانی پریودمیشم؟


