Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخوام ازدواج کنم ولی شرایط اینکه ب پزشک مراجعه کنم ندارم ممنون میشم واضح جواب من و بدید من تا الان دوبار در ماه عادت ماهانه نشدم و اینکه من وقتی برای اولین بار عادت ماهانه شدم روز اخر به اندازه یک بند انگشت اشاره داخل واژنم کردم که تقریبا بعد نیم تا یک ساعت از من خون اومد میخواستم بدونم به بکارتم اسیب رسیده ممنون میشم جوابتون واضح باشه
- قبل بارداری
سلام وقت بخير آيا انجام تتوي بدن يكماه قبل از اقدام به بارداري خطري ايجاد ميكنه؟
- تهوع بارداری
سلام. من دو ماه پیش رابطه داشتم با کاندوم ولی ابی داخل نرفت بعد از دوماه پریودم میشم ولی حالت تهوع و سرگیجه دارم.با بیبی چک تست گرفتم ی خط نشون داد با حرفc امکانش هس حامله باشم.لطفا جواب بدین
- بارداری
سلام ممنون میشم جوابمو بدین...من زمان تخمک گذاریم رابطه مشکوک داشتم سه روز قبل موعد پریودم بمدت سه روز خونریزی داشتم روز چهارم قطع شد و روز پنجم خیلی خیلی کم خونریزی داشتم با این اوصاف میخاستم بدونم احتمال بارداری هست یان؟ممنون
- ماموگرافی پستان
سلام خسته نباشید من ۶ماه پیش سونوی پستان دادم خانم دکتر علیزاده صفت گفتن که قرص Eهفته ای ۳باربخورم الان ۶ماه شده باید برم سونو بدم ایا به دلیل بیماری کرونا میتونم سونورو بندازم عقب دیرتر برم؟؟ممنون ازشما
- اکوژن
باسلام اکوژن۵میلی متر در دهانه رحم ۶ماه پیش سقط داشتم کورتاژ شدم وسمت چپ شکم درد دارم همراه عفونت شدید قصدبارداری دارم بااین اوضاع شدنی هست؟؟
- جنسیت جنین در آی وی اف
با سلام و تشکر ببخشید خانم دکتر من ۷ تا جنین داشتم برای انتقال با توجه به تعیین جنسیت در آزمایش مشخص شد که فقط یکی جنس پسر هستش آیا این دلیل خاصی داره و یا کلا تصادفی هستش
- جنین مرده
سلام وقت بخیر.من ۴۰ سالمه ودر هفته ششم بارداری بودم ۱۰ تا قرص سایتوتک استفاده کردم کلی خون و لخته ازم خارج شد سونو دادم گفت جنین مرده و ساک و جفتش مونده .چیکار کنم که بیفته.ممنون میشم .از کورتاژ خیلی میارسم.
- عمومی
سلام خانم دکتر عزیزخسته نباشید .چندسالی هست که مقعدم دچار درد شده که از داخل زخم میشه که اگر یبوست داشته باشم بهدرد وخونریزی دچار میشم دکترهم رفتم پماد آنتی هموروئید استفاده کردم وهم شیاف .ولی ماهی یکبار بعد از پریودم این جوری میشم میشه کمکم کنید باتشکر
- فیبروم
سلام برای درمان فیبروم قرص ترنسیدراچه موقع وتاچندماه میشه مصرف کرد؟ ممنون🌹
- آیا با وجود کیست تخمدان می توانم باردار شوم؟
سلام خانم دکتر نتیجه ی سونوگرافی من نشون میده کیست تخمدان دارم. پزشکم گفته با وجود کیست نمی تونم باردار بشم و باید حتما عمل کنم. می خواستم نظر شما رو بدونم. آیا حتما باید عمل کنم یا مشکل با مصرف دارو حل می شه؟ و اگر عمل کنم بعدش می تونم باردار بشم یا کیست به سرعت بر می گرده؟ عکس نتیجه ی سونوگرافی روی لینک پایین هست. خیلی متشکرم. عکس از گزارش سونوگرافی
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر میخواستم بدونم باوجود سرکلاژ شکمی قبل از بارداری امکان برداشتن بار تا چندکیلو وجودداره:؟اگر درحد چندثانیه کوتاه بار سنگین برداریم به نخ سرکلاژ اسیب نمیرسه
- پریودی نامنظم
سلام خانوم دکتر من رفتم پیش دکتر به من قرص مدروفم ۵ دادن یه ماهه استفاده میکنم یه ولی این برج پریود نشدم میتونه از قرصا باشه ممنون میشم
- کیست و نازایی
سلام خسته نباشید 25/7رفتم دکتر سونو انجام داد گفت کیست 5میلی توی تخمدان چپت داری بهم قرص سیبل داد 6روز بعدازمصرف قرص لکه بینی پیدا کردم ینی از 31/7لکه بینی داشتم تا 10/8که پریود شدم وهمینجور خونریزی داشتم قطع نمیشد رفتم سونو گفت کیست بزرگ آب شده کیستای ریز توی تخمدانات هست بعد دکتر بهم امپول ویتامین Kو یکی دیگه داد زدم خونریزیم قطع شد حالا احساس میکنم میخوام پریود بشم واسه چی اینجور شدم من 5روز بیشتر نیست خونریزیم قطع شده؟
- کیست ساده تخمدان
با سلام و وقت بخیر خانم دکتر من کیست ساده تخمدان به ابعاد 23*14میلیمتر دارم دکترم برام آمپول واریوپپتیل تجویز کردند که در روز دوم پریودی بزنم امپل را زدم و خونریزیم خیلی کم شد ود و روز دیگر قطع شد الان 19 روز از زمان پریودیم گذشته و دلدردهای شکمی و کمر درد دارم حالت گرگرفتگی شدید هم هفته های قبل داشتم این هفته کمتر شده سوالم اینه که کی پریود میشم و آیا ممکنه باردار شده باشم؟
- بوی واژن
سلام خانم دکتر دختری ۲۱ساله و مجرد هستم بعضی وقتها واژنم بوی بدی میده هیچ ترشح یا خارش و سوزشی ندارم فقط بعضی وقتها بوی بدی میده از چی میتونه باشه؟ممنون
- مشکلات زنانه
سلام من پریودی هام 7روزس دو دوره 3روزس ولی بعد گذشت دوره2پریوم 12 روز گذشت دوباره پری اومد و3 روزه بود متاهلم وجلو گیری طعبیعی دارم
- دفع بقایای سقط
سلام تو سونوگرافی بقایای من نوشته آندومتر با ضخامت ۱۰ میل متورم و حاوی پارتیکل هترواکتو به سایز ۸ در ۱.۵ میل که میتواند رتانسیون محصولات abortion باشد لزیون مذکور دارای پدیکول عروقی منشعب emg میباشد من میدونم بقایا داشتم و دکتر دوباره ساکشن کردن و برای ۵ روز قرص مترژن و کورکومین دادن گفتن تا پریود بعدی صبر کنم ببخشید من سوالم پدیکول عروقی منشعب emg هستش ینی چی هر جا میزنم مطلبی ازش نیس دکتر هم راهنمایی خاصی نکردن منظورش چسبندگی به اندومتره؟ ممکنه با پریود پاک بشه؟ یا واقعا ممکنه با پریود نره نیاز به کورتاژ پیدا کنم؟
- علت درد بخیه بعد چندسال
سلام خانم دکتر من ۱٠ سال پیش زایمان کردم. الان خیلی جای بخیه هام چندروزه درد گرفته دلیلش چیه؟
- خون از مقعد
سلام خانوم دکتر من بیمارشما هستم حدود ۶هفته باردارم.که شیاف و مولتی ویتامین استفاده میکنم. الان چند روزی هست ببخشید موقع مدفوع مقعدم سوزن سوزن میزنه و خون میاد. قبلا این مشکلو نداشتم بنظر شما مشکل چیه چیکارکنم؟


