Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من برای کیست ساده سه ونیم سانتی دزوسپتیو میخورم الان هشت روزه میخورم و حالت اضطراب و کمی تهوع دارم ب نطر شما چه قرصی باید بخورم آیا این قرص مشکل من رو حل میکنه برای کوچک کردن کیست؟ چون اکثرابا ال دی و یا سایر قرصها کیستشون کوچک شده
- ناباروی
سلام من اگر تخم اهدای برای زنم بزارم هزینش چقدر است
- مشاهده it در سونوگرافی nt
با عرض سلام در سونو ان تی من نوشته it دیده شد ولی در ادامه نوشته abnormal یعنی چی ممنون
- تفسیر پاپ اسمیر
سلام میخواستم جواب پاپ اسمیر رو میشه برام بخونید
- تعیین جنسیت
من متولد ۱۳۵۶ هستم دو دختر ۱۴ و ۴٫۵ ساله دارم به صورت طبیعی باردار شدم حالا تصمیم دارم برای بچه سوم باردار شوم میخوام بچه سومم پسر باشه لطفا راهنمایی کنید
- پرده بکارت
۶ ماه ازدواج کردم پرده مسدود داشتم پیش دکتر زنان رفتم برشی رو پرده بکارتم زد یه علت درد زیاد نمیتونم اصلا نزدیکی داشته باشم خوده دکتر هم گفت خیلی بدن تنگی داری میخوام بدونم دکتر زنان میتونه برام کاری انجام بده و داخل اتاق عمل بیشتر باز شه
- سوال عمومی
سلام اگر در رابطه شک وجود داشته باشه واز قرص اورژانسی مصرف بشه وبعداز۵ روز خونریزی صورت بگیره..بعدازتمام شدن خونریزی لامه قرص جلوگیری مصرف کرد یانه
- Prp تخمدان
با سلام درپاسخ سوال قبلم گفتید prp تخمدان در کلینیک نازایی انجام میشه تا جایی که اطلاع دارم در رشت فقط کلینیک مهر هست اونجا انجام میشه یا باید برم تهران؟ شما میتونید در کلینیک برام انجام بدید؟
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخير، من برای تنبلی تخمدان دو هفته هست قرص سیبل مصرف میکنم، ولی میل جنسیم به شدت کم شده، سردردهای شدیدی دارم و پاهام هم درد گرفته لز وقتی مصرف میکنم. زیر شکمم هم همینطور. میخواستم ببینم ادامه بدم خوردن قرص ها را یا قطع کنم؟
- تست بارداری
تست بارداری در روز ۲۴ چرخه نشون میده باردارم یا خیر
- تخمدان
سلام. خانم دکتر من در حال اقدام به بارداری هستم. ۴ماهه اقدامم. قبل اقدام سونو و آزمایش دادم. فقط کم کاری تیروید داشتم. برا بقیه موارد سالم بودم. دکترم گفتن که باید قرص لووکسین ۵۰رو ادامه بدم چون قبلا سقط داشتم. خانم دکتر من حدود ۳ ماهه هر دفعه که میخوام پریود شم چند روز قبلش گاهی تخمدان چپم تیر میکشه. وحتی گاهی پای چپمم احساس سنگینی میکنه. دلیلش چی میتونه باشه؟ در ضمن من یکم خونریزیم سبک شده از وقتی قرص کم کاری تیروئید میخورم. به دکترم گفتم برام آزامایش تیروئید نوشتن که هنوز آماده نیست
- کجادراری
سلام من چند ساله که کج ادراری دارم.بعد فهمیدم تنگی مجرای ادرار دارم.عمل کردم ولی کج ادراریم خوب نشد.به نظر شما با عمل زیبایی کج ادراریم خوب میشه؟؟
- قرص ضدبارداری
باسلام خدمت دکترعزیز من برا کیست تخمدان قرص دوزسپنتیومصرف میکنم منتهی یه سوال داشتم من ۵روزبود قرص رو مصرف میکردم ناخواسته جلوگیری نداشتم اشکالی نداره؟چون مرتب قرصو سرساعت مصرف میکنم خواستم بپرسم بارداری صورت نمیگیره چون عفونتم دارم درد زیرشکم دارم
- پریود
آیا اگه پریود بشیم از رابطه های قبل پریود امکان نداره باردار شده باشیم
- عادت ماهانه
سلام من ماه قبل20پریودشدم والان 27است که هنوزپریودنشدم آیا به دکتربرم چون روزه میگرفتم احتمال داره بخاطره روزه گرفتن باشه؟؟
- ایا بیمارستان قائم سزارین میکنید؟
- سرکلاژ
سلام خانم دکترمن هرچقدربه مطب زنگ میزنم جواب نمیدن،ساعت چندزنگ بزنم ،من میخوام حضوری بیام اونجا؟
- قرص اسیدفولیک
باسلام. قبل از اقدام به بارداری روزانه قرص اسیدفولیک چند میلی بایداستفاده کرد؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید. ببخشید میخواستم یه دارویی بهم معرفی کنید برای افزایش کیفیت تخمک، لطفا. طریقه ی مصرفشم لطفا برام توضیح بدید ممنون میشم.
- ۳۸ سالمه.
سلام من ۳۸ سالمه.مدتی زیر دلم احساس نبض میکنم.وقت و بی وقت.الان هم در شرایط پریود هستم.و بگم ک ۵ سال پسش هم لوله هامو بستم سر زایمان آخرم.میشه راهنمایی کنید چرا زیر دلم نبض احساس میکنم؟ ممنون میشم.


