Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دهانه رحم
سلام خانم دکتر آیا سوراخ دهانه رحم باید چند میلی باز باشه واسی عبور اسپرم من سرکلاژ شکمی انجام دادم الان میترسم دهانه رحمم زیاد تنگ شده باشه و اسپرم ندونه ازش عبور بکنن نوشته میله 6نیم میلی از دهانه رحم عبور نکرد الان میترسم تنگ شده باشه و دیگه باردار. نشم
- سلام
سلام من امپول زیر ناف زدم تخمدانهام خیلی فعال شدند که یکی کیست درست شده دکتر بهم گفت ۶شب نزدیکی داشته باش بعد تا ۱۵روز یک شب درمیان الان شوهر سرماخوردگی شدید گرفته نمی تونه از جاش بلند شه فقط ۳شب پشت سر تم تونستیم نزدیکی کنیم الان باید چکار کنم
- سلام خانم دکتر یک بچه دارم حالا تنبلی گرفتم دکتر بهم قرص مدروکسی و لتراکس داده آیا باردارم میشم
- مصرف دارو در بارداری
چسلام خانوم دکتر خسته نباشید من توی ماه اول بارداری هستم سرما خوردم چه داروهایی مجاز هست برای مصرف مجاز هست. برای متشکرم
- سلاممن۴۷سالمهنهمخردادپریودشدمآزمایشدادمگفتنیاعسهشدیهمیشهپریودمسرموقعبود.الانازقرصویتاگنوساستفادهمیکنم.میخواستممدتزمانمصرفشوبدونم
- روز اول پریود
سلام من میخوام روز اول پریودم رو بدونم دیروز ساعت ۵ عصرمتوجه شدم با یه مقدار کم خون و دیگه قطع شد تا فردا ظهر .حالا من دیروز رو روز اول حساب کنم یا امروز رو .لطفا زود جواب بدین
- قرص ال دی برای دختر مجرد و ۱۹ ساله ۴ ورق برای جوشمصرف میکنه نازایی میاره و در اینده مشگل دار میشه؟
- ترشحات قهوهای بعد پریود۴۴ستلخ
سلام من ۴۴سالمه سه بار سزارین کردم تیرویید کمکار دارمدغرو میخورم چند وقته بعد پریود ترشحات قهوهای دارم تا۱۰طول میکشه تا ترشحات سفید بشه
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکترمن ۲۶ابان قرص اورژانسی خوردم دوروز بعداتمام پریودچون ترس پیشاب داشتم و۱۴روز بودخون لخته ای ازم اومدوسه روز پریودطورباحجم کم بودم وازاون روز دیگ دچارخونریزی نشدم هفته پیش بی بی چک زدم منفی بود اباامکان بارداری هست.واینکه دوماه پیشم دوتاقرص خورده بودم ینی اواخرشهریور.عوارض قرصه پریودنمیشم،؟
- درهفته۱۵میشهکورتاژکردچونمن۲تاسزارینداشتم
۲تاسزارینداشتموازسقططبیعیمیترسموجنینفوتکردهلطفاکمکمکنید
- امکان بارداری
سلام من ۴۸ سال سن دارم شوهرم ۵۵ ساله هست. بچه اولمون شش ساله است و طبیعی باردار شدم برای انجام بارداری مجدد میدونم که نیاز به روشهای باروری هست . من خارج از ایران هستم و میخواستم بپرسم چه مدت نیاز هست حضورا مطب بیام؟ آیا امکانش هست قسمت اعظم کار و غیر حضوری انجام بدم ؟ HORMONE Progesteron: 0.30 ng /ml FSH: 20.9 mlU/ml LH: 1.7 mlU/ml E2: 127.0 pg/ml Anti-Müller-Hormon: 0.09 ng/ml
- پریود نامنظم
سلام من پریودی نامنظم داشتم و دکتر برام قرص سیبل تجویز کرده یا این قرص سبب نازایی میشود
- پستان
من سونو گرافی پستان دادم که تعدادی کیست ساده دارم که دکترا میگن مهم نیستن با پیگیری و ویتامین ای ..اما این خیلی نگرانم کرده توروخدا بگید باید چکار کنمsolidmassهپیواکو ابعاد ۲۹/۱۵..ایا این کیست فیبراندوم هست؟ التماس میکنم راهنمایی کنید؟
- ضربه به رحم
سلام من حدود یه ساعت پیش ضربه محکمی با پا غیر عمد به رحمم خورد اولش خیلی درد شدیدی داشتم الان دردش کمتر شده به نظرتون با ۱۵ سن مشکلی میتونه برام پیش بیاد؟ لطفا جواب بدین.
- آمنیوسنتز
سلام من آن تی ۲/۶۷ هستم باریکس ۱/۱۵ آمنیوشدم می ترسم مشکلی نشون بده توروخداکمکم کنید
- بکارت
خودارضایی به طوری که کلا لابیا دختر از هم باز بماند و دیگر به هم نچسبد ،وبه راحتی سوراخ واژن باباز کردن پاها قابل مشاهده شود میتواند دلیلی بر از بین رفتن بکارت شود
- کرم دالاواگ سی را پی
کرم دالاواگ سی را پیدا نکردم به جاش داروخانه کلوتریمازول ۱درصد و دالاواگ ۲در صد داد . این دو تارا باهم ترکیب کنم نصف نصف یا جدا جدا استفاده کنم
- تفسیر آزمایش اسپرم
سلام wbc شوهرم بالاس چطور درمانش کنیم چه قرصایی تجویزمیدین Rapid progressive 25.2 چطور ببریمش بالا خواهش میکنم جواب هردوسوال رو بفرمایین سپاس فراوان
- سلام چرا هر سال با زخم رحم مواجه میشم با وجود اینکه پاپ اسمیر انجام میدم مشکلی ندارم از لحاظ سرطان
- ترشح
سلام خانم دکتر دختری مجردم و ۲۲سالمه من یه مدت بود واژنم بوی بد میداد ولی هیچ ترشحی نداشتم و یکمم لبهای داخلی واژنم از بیرون خارش خیلی کم داشت من چند روز پیش توی اب و نمک نشستم و ازاون روز علاوه بر بوی بد واژنم خیلی کمم ترشح بی رنگ دارم میشه راهنمایی کنین از چی باید استفاده کنم؟ ممنون


