Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی رحم و تخمدان
تخمدان ها راست با ابعاد mm۱۶*41وتخمدان چپ با ابعاد mm۱۴*۳۸ رویت شد تخمدان ها با ابعاد واکوی استرومال افزایش یافته همراه با فولیکول های ریز پریفرال با دیامتر کمتر از mm۱۰ مشاهدگرددندکه مطرح کننده PCODمیباشد تطابق با یافته های بالینی و آزمایشگاهی توصیه میگردد
- اینترنال اکو
سلام در سونوگرافی من نوشته اینترنال اکو فراوان در مثانه دیده می شود و سنگ مثانه هم دیده نمی شود آیا این مساله مهمی است
- اقدام به بارداری
سلام من 8ماهه اقدام دارم باردار نشدم، این ماه آزمایش هورمونی روز 5سیکل دادم خوب بود سونو واژینال روز 15سیکل دادم اندازه رحم نرمال آندومتر 8وتخمدان راست به ابعاد 31*22حاوی 17فولیکول با ماکزیمم قطر 8وتخمدان چپ به ابعاد 46*27حاوی فولیکول غالب به قطر 28وبیست عدد فولیکول دیکر به قطر12رویت شد امکان بارداری هست یانه
- فیبرادانام
سلام روز چهارم ماهانم هست یه گوشتی از دهانه رحمم اومده بیرون خطرناکه هر کاری هم میکنم نمیاد بیرون ترو خدا راهنماییم کنید
- سلام موقع پریودی در معقدم درد زیادی دارم انگار کل محتویات شکمم میزنه بیرون درد رحم هم دارم حتی قبل از مدفوع چیزی زرد رنک یا سفید ازم میاد همراه با درد
- لطفاً پاسخ فوری
من ۱خرداد رابطه داشتم و عصر۲تاال دی مصرف کردم ۲۸ساعت بعدش ۲تاقزص اورژانسی و ۷روز بعدش ۳روز پریودشدم و هرماه ۲۴ام پریودمیشدم ۲۴خردادشدم و ۱۳ام تیر دیروز باز پریودشدم ۱۱روز زودترامکان بارداری هس یان
- علت درد جای بخیه سزارین بعد از چند سال
سلام . پنج ساله که سزارین کردم ولی الان چندروزی هست جا بخیه ها از داخل درد میکنه دلیلش چیه
- سلام ببخشید من ۱۰ روز انتقال جنین دادم الان سرما خوردم چیکار کنم لطفا جواب بدید
- درباره ای قرص اورژانسی….. من این قرص رو مصرف کردم الان 14روزه پریودم چندروز وسطش متوسط میومد الان قطره ای شده چیکارکنم قطع نمیشه
- نازایی
سلام آیا قرص گین آپ باعث نازایی میشه؟
- ذخیره تخمدان*
سلام خسته نباشید..ببخشید من ۳۳ سالمه حدودا دو سال میشه که برای بارداری اقدام کردم ولی باردار نشدم اخیرا فهمیدم ذخیره تخمدانم 87/است و ارثی هم این مشکل رو نداریم..با این ذخیره امکان بارداری هست و اینکه چقد دیگه یائسه میشم؟
- سلام وقت بخیر من امروز ۲۷ روز پریود سوم خونریزم قطع نشده وقرص مفنامیک اسید وترانگزامیک اسید ودوفاستون خوردم ولی بازم قطع نشده
- قرص لتروزول
سلام وقت بخیر. بنده برای بارداری اولم قرص لتروزول مصرف کردم. الان جلوگیری طبیعی دارم. ولی این دفعه میترسم حاملهشده باشم..می خواستم بگم آیا برای بارداری دومهمباید قرص لتروزول رو مصرفکنم؟ یاخیر. ممنون
- َضرر بوی وایتکس بر تشکیل نطفه
سلام من یه سول داشتم من بعد از رابطه جنسی برای تشکیل نطفه بچه برای نظافت خونه از وایتکس استفاده کردم الان نگرانم نکنه بوی وایتکس ضرر داشته باشه لطفا راهنمایی کنید
- بارداری خارج از رحم
سلام بنده خارج از رحم باردار شدم ماه اول سر خون ریزی افتادم عمل سالپنژکتومی انجام دادم به بنده چند وقت استعلاجی تعلق میگیرد
- سلام من قرص داکسیتن دو تا پنجشنبه خوردم پنجشنبه سوم یادم رفت بجاش جمعه صبح خوردم موردی نداره؟
- نازایی
دو بار بچه ام یک ماه ودیگریچهلروزه سقط شده دیگهبچهدار نمشم ایا درمانمیشمیعنیبچهدارمیشم البته تروییدکم کاردارم
- پروژسترون
آیا بعد از ای وی اف یک بار استفاده از آمپول پروژسترون در روز کافیه یا دو بار
- کیست سرطانی .
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است و در سونو بعدی اندازه آن ۶۶*۳۵ شده و تست روما و تمامی تومور مارکرها نرمال میباشد . آیا حتما باید جراحی شود ؟ آیا سرطان هست ؟؟ لطفا کمکم کنید
- قرص مدرکسی پروژسترون
سلام خانم دکتر من سونو انجام دادم هم فیبرم دارم ۱۰ میلی با تنبلی تخمدان دکتر بهم قرص مدرکسی پرژسترون داده گفته از روز ۱۵ تا ده روز هرشب دوتا قرص بخورم ..الان خوردم تموم شده پریود شدم خونریزی شدید دارم و قطع نمیشه باید چیکار کنم


