Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- 🖐
سلام خسته نباشید من مجرد هستم میتونم این عمل رو انجام بدم؟ یا حتما باید زن بود تا این عملو انجام داد؟
- هیستروسکوپی
با سلام آیا دکتر یا مرکز خاصی در رشت وجود داره که بدون آسیب به هایمن بتونه پولیپ رو به وسیله هیستروسکوپ خارج کنه(برای ویرجین ها)؟
- آمپول لوپرومر7,5 و تاثیر آن در پیشگیری از بارداری؟
- زایمان
با عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر هزینه عمل سزارین در بیمارستان خصوصی حدودا چقدراست؟ و ایا میتوان همزمان با زایمان طبیعی عمل زیبایی واژن را انجام داد؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من چهل روزه سرکلاژشکمی کردم بعد از دوهفته رحمم میسوزه الان شدید شده جای لاپاراسکوپی م هم.درد داره ومتورمه ممنون میشم دارم میترسم
- کیست septationچیست
من سنو دادم کیستseptationدر تخمدان چپ من دیده شده آیا نیاز هست دکتر زنان برم
- عقب انداختن پریودی
خانم دکترببخشید من همونیم که گفتم ۶روزه پریودم عقب افتاده یادم رفت اینو بگم من یکسال و نیمه هم واس بارداری تلاش کردم اما بی نتیجه بود خودم وهمسرم هم مشکلی نداریم.
- جای کبود عمل سزارین
سلام خبی مامان من ۵ عمل سزارین داشته ۷سال پیش ولی جاش عفونت میکنه اونم عفونت شدید خیلی درو وتورم داره دست بزنیم میگه خیلی درد داره سونوگرافی واینا هم انجام دادن امبولی و عفونت شدید هم داره لطفا راهنمایی کنین
- قرص مدوکسی پروژسترون را طبق دستور شبی دوتا خوردم تا ۲۱روز اما روز بیستم پریود شدم خوردن قرص را دوروز دیگه ادامه بدم یا قطع کنم؟
- نزدیکی در بارداری
باعرض سلام و خسته نباشید..1.ایا نزدیکی در دوران بارداری و ریختن اب مرد در داخل واژن مشکلی بوجود می اورد یا خیر؟ 2.اگر به اندازه یک انگشت دخول انجام شود و پس از ان لکه بینی مشاهده نشود ایا میتوان نزدیکی را دربارداری ادامه داد؟
- ivf
سلام .من ۲۸ سالمه و لوپوس دارم و کلیه های من نیز درگیره .بعد از گذشت چند سال دکترم چند ماه دیگه بهم اجازه بارداری داده با توجه به اینکه فرصت بارداری برای من نسبت به خانم های بدون لوپوس کمتر هست ایا من میتونم با روش ivf برای دو قلویی اقدام کنم ؟اصلا این روش مناسب من هست؟
- قرص ضدبارداری
باسلام خدمت دکترعزیز من برا کیست تخمدان قرص دوزسپنتیومصرف میکنم منتهی یه سوال داشتم من ۵روزبود قرص رو مصرف میکردم ناخواسته جلوگیری نداشتم اشکالی نداره؟چون مرتب قرصو سرساعت مصرف میکنم خواستم بپرسم بارداری صورت نمیگیره چون عفونتم دارم درد زیرشکم دارم
- نازایی
سلام،مصرف اوابوست و اوزیل و گلوکوفاژ، همراه لتروزول و hmg برای تنبلی تخمدان خوبه،دکتر بهم داده ولی روز ۱۳ سیکل تخمک بالغی نداشتم، ریزش موی شدید هم گرفتم،،،در حالی که قبلا فقط با گلو کوفاژ و لتروزول تخمک خوب داشتم،علتش چیه خانم دکتر
- عفونت واژن
سلام وقتتون بخیر 20 سالمه 11تیر باید پریود می شدم امروز 13 تیر وپریود نشدم عفونت باکتریایی واژن دارم چی کار کنم هم عفونتم خوب بشه هم اینکه پریود بشم؟
- سلام میشه لطفا کمکم کنید
سلام وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان خفیفی دارم برای همین دکترم یکسری قرص تحریک تخمک گذاری و آمپولhmg و hcgبرام نوشتن پریودی هامم نامنطمه، قرص دوفامد هم برام نوشتن دیشب که شب نهم قرص بود ی رگه ی خون دیدم بنظرتون پریود میشم یا باردار میشم؟؟
- جواب تکه برداری وپاتولوزی فیبرومهای رحم
Disord proliferative phase endometrium Chronic endocervicitis Chronic cervicitis
- قرص سالویگل مصرف کردم عادت نشدم
سلام خانم دکتر من ۲۹ سالمه بخاطر تعریق بدن بیش از حد سالویگل خوردم ۴۵ روزه عادت نشدم . آزمایشم داد بارداد نیستم
- تعیین جنسیت
سلام ووقت بخیر بنده دارای دودختر هستم می خواهم بچه سومم پسر شود چه اقدامی انجام دهم سپاسگزارم
- کیست بارتولن
سلام من ۴۰سالمه و مجردم دقیقا ۱۵ساله به کیست با توان مبتلا هستم که ۶بارعمل جراحی شده چندین بارفقط تخلیه سرپایی و همیشه هم همراه با آبسه همراه است همیشه هم همراه با دردشدید و تب ولرز وعفونت شدید هستش اکثرا هردوماه یکبار مبتلا میشم آیا خارج کردن رحم و تخم دان ها کمکی برای درمان قطعی این بیماری میشود واقعا من خیلی عذاب میکشم
- قرص مدروکسی پروژسترون
با سلام من به خاطر پولیپ که داشتم و جراحی شدم قرص مدروکسی پروژسترون را از روز 14پریود به مدت 10روز برای 3ماه باید مصرف کنم . مصرف این قرص باعث ایجاد سرطان سینه نمی شده چون من سابقه خانوادگی در سرطان سینه را دارم که سرطان سینه


