Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشین من سال پیش یک سقط در هفته ۱۸داشتم به دلیل نارسایی دهانه رحم پزشک تشخیص دادن که من باید سرکلاژ مک دونالد شوم بدون دریافت پروژسترون که دکتر تجویز نکردند و استراحت نسبی دوباره در هفته ۲۳ با درد های زایمانی دچار زایمان زودرس شدم این دفعه گفتن سرکلاژ شکمی گفتم ببینم من چقدر میتوانم به این راه امیدوارم باشم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- سلام خانم دکتر من ۲۳سالمه در یک ماه دوبار پریود شدن
من ۲۳سالمه دو تا بچه دارم.یکسالو هشت ماه میشه که دستگاه گذاشتم.از قبلا مشکل هورمونی و تستوسترون بالا داشتم چهار ماه پیش متخصص غدد برام آزمایش نوشتن هورمونم بالا بود که قرص فیناستراید ۱میلی و قرص اسپیرونولاکتون ۱۰۰روزی نصف.و متفورمین.سه ماه مصرف کردم دوباره آزمایش دارم تستوسترونم پایین نیومده بود.دوز داروی اسپیرونولاکتون رو زیاد کرد به روزی یک عدد+قرص سیپروترون کامپاند.من این ماه قرص سیپروترون کامپاند رو از روز ۵پریودی مصرف کردم بعد ۸تا مونده بود که تموم بشه من پریود شدم با اینکه تازه دو هفته شده بود که از پریود قبلی پاک شده بود الان قرص سیپروترون کامپاندم تموم شده ولی همچنان لکه بینی دارم دکتر رفتم قرص مفنامیک اسید و ترنسید و قرص اهن داده اینا چقدر تأثیر داره در قطع خونریزی؟؟؟مشکل اصلی از کجاست دکتر گفت از فیناسترایده.راست گفته؟؟
- اقدام برای بارداری 👶
سلام دکترجان وقتتون بخیرتنبلی تخمدان دارم 35سالمه کیست درتخمدان دارم تیروئید کم کاردارم لووکسین 50میخورم برای رفلاکس معده قرص پنتوپرازول 20میخورم مشکلی نداره برای اقدام به بارداری ؟؟؟امروز رفتم دکترتیرویید قرص ویتامین E100بهم داده، ویتامین ب6داده ،قرص کلرفنیرامین 4میلی گرم داده ،کلیدینیوم 2/5 داده ،شربت دیفن هیدرامین هم داده ضرر نداره برای اقدام به بارداری ؟؟؟؟درضمن خانوم دکتر من قرص مدروکسی پروژسترون نمیخورم خیلی اذیتم میکنه همیشه دردپریدی دارم تا6ماه خوردم ممنون ازجوابتون
- ازمایش فشار خون در بارداری
سلام ایا ازمایش فشار خون در بارداری ناشتا است اگر هس چند ساعت؟
- درد زیر شکم
سلام دکتر من رزمی کار هستم موقع مبارزه ضربه پا محکمی زیر شکمم خورد و دل درد و لکه بینی دارم 🥺ولی نزدیک به قاعدگیم هستش الان شک دارم چیکار باید بکنم
- تاخیرپریودی
من تقریبا یک ماه پیش قرص اورژانسی مصرف کردم الان ازپریودی میگذره بی بی چک استفاده کردم منفی براساس دارم چکارکنم
- سوال درباره پلیپ رحم
با سلام و احترام.خانم دکتر عزیز من پریودی های منظم دارم ولی متاسفانه 1 ماه کامل پریود نشدم یعنی 6 مرداد شدم و تا الان که 5 مهر است.سونوگرافی واژینال دادم در سونو همه چی نرمال بوده است ولی در قسمتی نوشته شده است در قسمتی از اندومتر افزایش اکو و ضخامت به سایز 4*7 میلیمتر مشکوک به پلیپ دیده میشود.22 سال دارم .2 سال است که ازدواج کردم و تا کنون به بارداری اقدام نکردم.حال چه کنم؟؟؟ آیا با دارو رفع میشود یا باید کورتاژ کنم؟؟؟ لطفا کمکم کنید.
- کلیتوریس
با سلام.17 ساله هستم.کليتوريس من با کوچکترين لمس و يا تماس با لباس زير تحريک و باعث برانگيختگي ميشه .حتي موقع رقصيدن بعد 5 دقيقه حالت ارگاسم بوجود مياد و مايع واژن جاري ميشه.آيا دارويي و يا راهي براي کاهش حساسيت کليتوريس وجود داره؟
با تشکر. - میکرو
سلام خانم دکترمن ۲۷ خردادانتقال داشتم متاسفانه آزم منفی شد دوجنین فریزدارم بنظرشما انتقال بعد راکی انجام بدم که بتونم جواب بگیرم آیا شانس جنین فریز بیشتره آیاخوردن ال دی ماه قبل انتقال بایدانجام شود لطفا هرسه سوال راپاسخ دهید سپاسگزارم
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید در حال اقدام هستم دکتر گفت از سینه هام شیر میاد قرص کابرلین بهم داد چهارتا هفته یی یه دونه الان هفته چهارم پریودی هستم اقدامم کردم یه موقع حامله باشم ضرر نداره بخورم قرصو؟
- واریو پپتیل
- تاخیر در قاعدگی
سلام وقتتون بخير من هميشه پريودام ٢٨ روزه بود و منظم دو ماه پيش شد ٢٦ روزه كه براي بارداري اقدام مردم دكتر قرص كلومفين داد ٥ تا خوردم فوليكول هام سه تا شد ولي اين ماه الان روز ٢٩ هستم ولي هنوز پريود نشدم علتش ميتونه خوردن قرص باشه؟ چقدر بايد صبر كنم؟
- ویزیت و ازمایش
سلام خانم دکتر شبتون خوش با توجه به این شرایطی که پیش اومد براتون امکان داره که غیر حضوری ویزیت کنید بیماران رو ؟ چون تا اخر فروردین یا شاید تا اخر اردیبهشت این تعطیلات طولانی بشه
- آزمایش اسپرم
Spermcount:1.4 گرید ۱ و ۲ صفر گرید ۳یک و گرید ۴ نود و نه درصده دکتر ارولوژ فقط فولیک اسید و ویتامین ای داده آیا با این دارو ها مشکلش برطرف میشه؟؟؟ به نظر شما فقط ای وی اف میتونه به ما کمک کنه؟
- قطع نشدن خونریزی بعد زایمان سزارین
سلام الان ۶۸ روزه زایمان کردم ،سزارین بودم ولی هنوز خونریزی دارم چه کنم؟؟؟
- بارداری
سلام من بارداری دومم هست درهفته۲۰سونوآنومالی طول سرویکسم درحالت رست ۳۲بود ودحالت مانوروالسالوا۲۹ آیا نیازبه سرکلاژدارم؟ بارداری قبلیم مشکلی نداشتم.
- سلام سلام نباشی 43سالمه پریود ماهانه منظمه،اما امروز سونو دادم یک کیست ساده در ابعاد چهل در چهل در تخمدان راست مشاهده شده،در کلدوساک خلقی مایع آزاد مشهود نیست
سلام سلام نباشی 43سالمه پریود ماهانه منظمه،اما امروز سونو دادم یک کیست ساده در ابعاد چهل در چهل در تخمدان راست مشاهده شده،در کلدوساک خلقی مایع آزاد مشهود نیست
- سلام فرق ای وی ای و. آی. وی. اف چیه میگن اگه میخوای ای وی ای کنی باید 5میلیون اسپرم باشه ایا این راسته آی وی اف خارج از بدن انجام میشه و هزینه زیاده و. ای. وی ای هزینهش کم تر میشه در این باره توضیح بدین این که میگن باید پنج میلیون اسپرم باشه تا ای وی ای کنی درست هست یا دروغ منو از این نگرانی دربیارین ممنون میشم ازتون
سلام شوهرم مشکل اسپرم داره می خوام ای وی اف کنم آیاکسی هست مشکل ازشوهرش باشه باای وی اف بارداربشه
- عدم رشد جنین
با سلام من ای وی اف نا موفق داشتم بدلیل متوقف شدن رشد سقط کردن حالا میخوام بدونم مشکلش چی میتونه باشه لطفا راهنمایی کنین ؟؟؟
- بارداری؟؟
سلام.خسته نباشید..ازدواج ما فامیلی هست .دختر خاله پسر خاله هستیم..یک دختر ۹ ساله دارم.اکنون میخوام برای بارداری دوم اقدام کنم.در بارداری دوم نیاز هست اقدام خاصی به دلیل فامیل بودن انجام دهیم .؟؟؟


