Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من18 سالمه مجردم قبلاز علاقه بادوس پسرم یک قرص جلوگیری خوردم و بعداز رتبطه این سه روز هر شب یکی میخورم ایا باید ب این قرص خوردن ادامه بدم تاباردار نشم یا بعد ی هفته قطع کنم؟
- آمپول
سلام اگر کسی باردار باشد و پروژسترون بزند باز هم دچار خونریزی شبیه پریود میشه ؟ یا نه منظورمه اگر کسی با آمپول بعد 7 روز پریود شد یعنی باردار نیست؟
- سقط جنین
سلام وقت بخیرمن امروزک رفتم برای کیست تخمدانم متوجه شدم باردارم ودکترمن ازاین کیست به خوبی حرف نزدوگفتندحتماعمل بایدشه درتخمدان چپم 35*23یه کیست دارم بنظرشمامن میتونم سقط جنین داشته باشم چون اصلااین بچه رونمیخوام ایامشکلی برای کیست من بوجودمیاره یانه؟
- پریودی
سلام خانم دکتر دختر دوازده ساله ای دارم که پریود شده دومین بارش هست که پریود شده ولی دوره ی پریودیش ۱۷ روز طول میکشد خونریزی خیلی شدیدی دارد آیا عادی هست؟؟
- سزارین
سلام چندماه بعداز سزارین میشه دوباره باردارشد؟ ایا میشود بعدسزارین تمرینات دراز نشست برای ازبین رفتن چربی شکم انجام داد؟
- در مورد تصویر تجمع ظریف هتروژن به حجم حدود ۳/۵سی سی
اکویمیومترمختصرهتروژنمیباشدیعنیچی
- پرده بکارت
سلام من ۱۲ سالمه وخب عاشق رابطه ام و با پسرای مختلف سکس کردم یه روز که هیچکی خونه نبود پسر هامسایه اومد خونمون و باهم رابطه برقرار کردیم و برای اولین بار از جلو رابطه داشتم خیلی درد داشتم وبعد از اون هیچ خونی ندیدم ولی پسره میگفت دو سه قطره اومد بنظرتون پردم سالمه یا نه جوابببببببب
- سوزش زیر دل
سوال ببخشید من بعد از پریودیم بشدت زیر دلم میسوزه عفونت زرد رنگ هم دارم حتی بعضی وقتا سوزش تا ناف همم میکشه
- 💜💜💜اقدام برای حاملگی
سلام من34سالمه یه پسر8ساله دارم1سال ونیم اقدام به بارداری دارم امابی فایده بوده سونوداخلی شدم متخصص زنان گفت ضخامت رحمت خیلی بالاهست قرص لتراکس داده گفته روزی یکی تا12روز بخورم.ایاتأثیرداره دربارداری وجنسیت؟ دخترمیخوام. نگفته توی پریودی بخورم الان1هفته اززمان پاکیم میگذره
- قیمت فریز کردن رحم
دکتر گفته بخاطر اینکه است شما مثبت شده باید رحم رو فریز کنه
- رحم
ببخشید من درسوال های قبل ازشما پرسیده بودم که من درسال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم وازشما پرسیده بودم که من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر یا باید از رحم اجاره ای استفاده کنم.شما در جواب گفته بودید بهتر است از رحم اجاره ای استفاده کنی .خواستم بپرسم علت اینکه نمیتونم به صورت طبیعی باردار بشم چیه وچرا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم. وعلت اینکه فرمودید باید ازرحم اجاره ای استفاده کنی چی هستش ؟
- پولیپ آندومتر
سلام، ببخشید به نظر شما امکان دفع پولیپ بدون جراحی وجود داره??? مواردی بوده که از بین رفته باشه??? سپاس.
- گواهی سلامت
اگ نامزدم کلا در جریان و پردم خراش و اسیب دید باشد متخصص زنان گواهی سلامت می دهد ایا
- پریود نامنظم
سلام، من خانم متاهل 24.ساله ام که هفت ماه پیش سزارین شدم. بعد از زایمانم یکی دوبار قرص Ld مصرف کردم، قبلا به خاطر کیست لوله فالوب چپ، لاپارسکوپی کردم، حالا پریودام نامنظم و کوتاه مدت شده، درحد یک یا دو روز. ایا احتمال تنبلی تخمدان یا کیست وجود داره؟
- حساب دقیق بارداری
من نمیدونم چند هفتم سونو واژینال ک اوایل انجام دادم دقیق تر یا سونو شکمی
- امپول سه ماهه جلوگیری
سلام من دو ماه زایمان کردم صبح رفتم امپول جلوگیری سه ماهه زدم شبش نزدیکی داشتم ابا احتمال بارداری هست یا نه قرص ال دی بخورم ن خواش میکنم جواب بدید
- نازایی
سلام خانم دکتر من دوماه پیش لاپاراسکوپی و وهیستروسکوپی کردم این ماه قرص کلومیفن از شب پنجم خوردم سنوشدم یه فولیکول سایز۱۴ دارم کی آمپول hcgبزنم
- سلام خسته نباشید چند روز استفاده کنم از پماد کلو تریمازول خوبه
- فوکوس اکوژن بطن چپ
باسلام خانمی39ساله هستم زایمانه سوممه.البته بافاصله 15ساله بین دوم وسوم بارداریم.هفته بیست و یکم برای غربالگری رفتم سونو گفتن کانون اکوژن دربطن چپ جنینه.یعنی تجمع کلسیم،با این حال برام کلسیم دی نوشتن و چند روزی مصرف کردم الان دست و پام خیلی ورم داره.آیا مصرف کنم یا نه
- پریود نامنظم
سلام.مجرد هستم من پریود نامنظم به صورت تاخیر در پریود داشتم دو ماه قرص دیان مصرف کردم .پزشک بهم گفتن دیان رو قطع کنم و بجاش دیفاستون رو از روز ۱۵ پریود به مدت ده روز هر ماه استفاده کنم
اما بعد از قطع دیان در ماه بعدش من سه بار پریود شدم و خیلی نگرانم کرده.فاصله بین پریود هام سه چهار روز هست بطوری که اصلن به روز ۱۵ پریود نمیرسم که دیفاستون رو شروع کنم و توی روز ده دوازده پریود قبلی مجدد پریود میشم
اینکه پشت سر هم دارم پریود میشم خیلی منو ترسونده. الان درواقع هیچ کدوم از قرصهارو مصرف نمیکنم و منتظرم شاید مثل قبل ماهی یک بار با تاخیر بشه پریودم که بتونم دیفاستون رو شرو کنم
لطفا راهنماییم کنید چیکار باید بکنم. این پریودهای پشت سر همخطرناک نیست؟؟ در اینده برای بارداری جواب بدید لطفا چه کار باید بکنم خیلی نگرانم


