Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
سلام ایا پماد کورتام یا همون کلوبتازول را در بارداری میتوان استفاده کرد ممنون .
- کیست بارتولن
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر برای خارج کردن باید عمل انجام شود و برای چنین عملی چند روز میتونیم مرخصی بگیریم ممنون از راهنمایی تون
- زیباییلابیا
باسلام نامتقارنبودنلابیامینورحداکثردرچندمیلیمترهیعنیچهسایزیرامیشهگفتنامتقارن؟ ممنون
- هایمن
سلام خانم دکتر پوشیدن لگ های ورزشی تنگ کش دار یا شرت لامبادا باعث پارگی هایمن میشه؟اخه خیلی وقتا شلوار واژنمو درد میاره خاستم بدونم باعث اسیب نمیشه؟
- حاملگی پوچ
با سلام علت حاملگی پوچ چیست ؟خانم دکتر امکان دارد در باردای بعدی اتفاق بیافتد ،برای جلوگیری از این اتفاق چه کاری می توان کرد با تشکر
- عددبتا پاین بعد از ای وی اف
سلام خسته نباشید من دو هفته پیش آنتقال جنین داشتم و دو روز پیش رفتم آزمایش عدد بتا 12بود بعد 48 رفتم شد ٢ ميخاستم بدونم واسه چی اینجوری شده
- بارداری
سلام تست بارداری من مثبت شده و الان ۶ هفته و یک روز میشه که دکتر برای هفته بعد برام سنو نوشتن ، علائم خاصی نداشتم جز اینکه از چن روز پیش سینه هام سنگین و اگر بهشون دست میزدم درد میکردن ولی از دیشب دردشون کم شده و احساس میکنم شل شدن گاهی دردهایی هم زیر شکم دارم که بعضی اوقات هس و بعضی اوت نیست . البته من دو سقط دیگه هم داشتم یکی که رشد جنین در هفته ششم متوقف شده بود و یکی هم تیتر بتا بالا نرفت و خودبه خود سقط شد .
حالا میخواستم بپرسم این کم شدن درد سینه های من دلیلی میشه که جنین رشد نکرده باشه یا قلبش تشکیل نشه خدای نکرده؟؟؟ دکتر برام قرص دوفامد ۱۰ که هر ۱۲ ساعت و قرص آس آ۸۰ روزی یک عدد تجویز کردن و دارم استفاده میکنم. - پریود
خانم دکتر من pcoهستم ،چاقم ،پریودهام نامنطمه جیکارکنم جه قرصی بخورم تخمدانام فعال بشه
- آزمایش بارداری
سلام خانوم دکتر من با ۲روز تاخیر جواب تیتر بتام شد ۲۶۵ بنطرتون خوبه؟ اخرین پریودیم ۱۳بهمن بود. و از ۲۰ اقدام کردم. الان نیاز هست بیام مطب یا هفته دیگه بیام؟
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر یک ضایعه ی کیستیک همراه با رتیکولار انترنال اکو دارم با ابعاد 30*35 در تخمدان راست دارم حدود 5 ماه پیش یه کیست فولیکولی (البته اگه درست گفته باشم) داشتم الانم حدود 40 روز میشه که ریزش شدید مو دارم جوری که موهام نصف شدن لطفا بفرمایید آیا این نوع کیست بدخیم هست و اینکه ممکن است که ریزش مو مربوط به این کیست باشد من تا حالا هیچ وقت ریزش مو نداشتم چندین ساله که تیرویید کم کار دارم اما ریزش مو نداشتم ضمنا 45 سالمه
- تشکر
سلام وخسته نباشیدمریم هستم.خیلی ممنون ک جواب سوالاتومیدید واقعاباعث دلگرمی هستش.وبازم خیلی ممنون
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر در شهرکرد آیا میدونید که کجا ترمیم بکارت انجام می دهند
- ناباروری
amhمن 0.3 هستش الان دکترداروی آزیروسین،تریپل سولفا واسید فولیک داده آیا میتونم باردار شوم.سن ۲۷ساله.لطفا جواب بدین؟
- واکسن کرونادرزمان پریودی
ایا در زمان پریود زدن واکسن ضرر دارد
- کورک
سلام . من مدتیه ران پاهام جوش میزنه که یبار رفتم دکتر گفت کورک هستش زیر آب گرم ماساژ بده.(ورم زیر پوستی هستش که بعد سیاه میشه خوب میشه ولی لکش میمونه) بنظرتون دلیل زدن این جوشها چیه ؟ ممکنه خطرناک باشه؟ باید به دکتر پوست مراجعه کنم یا زنان؟
- بارداری
سلام . وقتتون بخیر اگه قرص اورژانسی بخوریم حتما باید یه هفته بعدش پریود بشم حتی اگه باردار نباشم . واینکه پریودی حتما باید یه هفته بعدش باشه ؟
- خونریزی بعد از سقط
س من ۴۲ روزه ک سقط کردم و همچنان خونریزی دارم رفتم سونو گفت بقایا داری قبل و بعد سونوهم مترژن مصرف میکنم ولی هنوزم خونریزی تموم نشده
- بارداری
سلام وقتتون بخیر. من ۷ماهه که اقدام ب بارداری کردم اما باردار نشدم.قبلا جراحی فیبرومداشتم. میخواستم بدونم الان زمان مناسبی برای گرفتن عکس رنگی هست؟نگرانم بخاطر جراحی کهداشتم لوله هام دچار مشکل شده باشن.البته سونوگرافی مرتب انجام میدم و مشکلی نبوده.
- پریود نشدن
سلام خسته نباشید خانوم دکتر همسر بنده برای پریود نشدن از نشاسته استفاده کرده و الان دو هفته ای میشه ک پریود نشده خواستم ببینم آیا حامله اس؟ اگه نیس میخوام بدونم چه مدت عقب میندازه پریود رو نشاسته
- محمد
سلام در هفته 32 اب دور سر جنین 10و9امکان داره به جنین اسیب وارد بشه یا امکان هست به حد نرمال برسه یا بیشتر بشه در ضمن اب دور جنینم 30هستش


