Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام ببخشیدبرای خارش شدیدوده ساله ی واژن چه دارویی توصیه میکنید
سلام خسته نباشیدبرای خارش واژن کهده ساله برطرف نشده چه دارویی توصیه میکنید
- بارداری
سلام. ببخشید اگه یه زن باردار باشه و پرولاکتینش روی 44 نانو در میلی لیتر باشد و نمیداند که باردار هست آمپول استروژن تزریق کند. آمپول برای اینکه پریود بشه زده. آیا این آمپول باعث افزایش بیشتر پرولاکتین میشه؟ آیا باعث سقط میشه؟ و اینکه پرولاکتین برای بارداری چقد باید باشه؟
- ضخامت اندومتر ۱۱
با سلام من ۴۵ سالمه و موعد پریودم فقط،دوروز لکه بینی داشتم پس از سونو و آزمایش یه کیست ۳سانتی با جدار نازک درتخمدان چپ داشتم و ضخامت اندومتر دوهفته بعد از پریود که فقط،لکه بینی بود ۱۱ بود دوتا پروژسترون تزریق،کردم الان ۱۰ روز گذشته و هیچ خونریزی،نداشتم آخر هفته موعد پریودمه که قراره بعدش مجدد سونو بدم این ضخامت چه مشکلی میتونه ایجاد کنه؟
- بارداری
سلام من هفته۶مم پس از ارگاسم بدون دخول لکه بینی صورتی روشن مشاهده کردم ایا خطرناکه؟باید چیکار کنم
- پریود زودتر
من همیشه پنج روز زودتر از نوبت پریودیم پریود می شم.
- سلام زخم واژن دارم که دو سال عفونت کرده و گاهی عفونت موقه ی سرویس خارج میشه. خونریزی ندارم. ایا امکانش هست عفونت که خوب شه وخونریزی کنه؟ پزشک گفت روش با عفونت پوشیده شده و دیده نمیشه.چه داروی داخلی واسه زخم و عفونت استفاده کنم
- مصرف اوابوست
من ۲۴ سالمه پریودیم نامنظم بوده همیشه ازمایش دادم دکتر گفتن بخاطر تنبلی تخمدان و حامله شدن باید اوابوست و فولیک اسید استفاده کنم الان ۱۵ روز تقریبا روزیی یدونه میخورم از اون موقع ترشح دارم ، ترشحاتم رقیق ، سفید و بدون و بو هست چیکارکنم الان بی بی چک استفاده کنم یا نه ؟ بارداری کی مشخص میشه؟؟؟
- حاملگی
خانم دکتر 11هفته باردارم سرفه میکنم چه دارویی بخورم نمیخوام برم بیمارستان
- نحوه مصرف فلوکونازول۱۵۰
سلام دکترماما تشخیص دادن ک عفونت دارم وبرامفلوکونازول۱۵۰تجویزکردن اما دستورشوداروخانه نتونست بخونه وگفت هرسه روز یدونه بخور.اما رفتم داروهامونشون منشی دادم گفت روزی یدونه. بنظرتون روزی یدونه زیادنیست؟آخه میگن براکبد خیلی بده.
- خارش در بارداری
سلام خانم دکتر. در هفته 23 بارداری هستم. چند روزه خیلی بدنم میخاره و خارش دارم . دلیلش چی میتونه باشه ؟ و ایا برای جنینم خطر داره ؟
- Ivf
سلام امروز روز ۱۴ انتقالم بود و بتا ۲ شدآیا داروها رو ادامه بدم و دوباره پس فردا آزمایش بدم؟
- بکارت
سلام خانم دکتر من یک بار بعد از تموم شدن پریودم دقیقا روزی ک تموم شد به اندازه یک بند انگشت شایدم کمتر داخل واژنم کردم بعدش حدود نیم تا یک ساعت بعد ازم خون اومد احتمال داره پردم اسیب دیده باشه برای اولین بار عادت ماهیانه شده بودم
- سلام من از داروی ضد قارچ فلوکونازول داخلی و بیرونی میزنم. و رابطه داشتم و با اینکه داخل و بیرون واژن کرمی بود و اصلا ارضا نمیشدم و وقتی به داخل دست زدم متوجه چیزایی مثل جوش شدم آیا اینا همون قارچن؟ عفونت قارچی دارم و آیا رابطه داشتم برای من خطرناک؟مشکلی نیست چون دارو زده بودم
- مشکلات قاعدگی
سلام خسته نباشید من دختر 16 ساله هستم ببخشید من کیست داشتم و دکتر بهم قرص دزسپتیو دادن برای دو ماه الان ک در دوره مصرف قرص هستم خیلی درد پریودی دارم با دوره مصرف قرص امکان پریودی هست؟ ماه قبل بعداز اتمام قرص پریود شدم هرمون های مردانم بالا بوده و پریودی خیلی نامنظم هم هست من مشکل تیرویدیت دارم بعداز پرکار شدن تیروئیدم کیست توی رحمم تشکیل شد آلان تیروئیدم کم کار شده ببخشید بعداز ازدواج برای بارداری باید تحت نظر دکتر باشم
- قرص
سلام لطفا نحوه مصرف قرص سایتوتک رو بفرمایید
- جواب آزمایش
سلام وقت بخیردکتر زنان برام آزمایش نوشتن تو جواب آزمایش این موارد ستاره دار بود آیا خطرناکهNeutrophils 46٪ *Lymphocyte 49%*Eosinophil 1%Monocyte 4% *
- واژن
سلام خانم دکتر با خودارضایی فقط مالش کلیتوریس واژن گشاد میشه یا ن من الان ۶ ساله خودارضایی میکنم فقط مالش کلیتوریس بعدش امروز خواستم ببینم پردم اسیب دیده یا ن جلو واژنم اینه گذاشتم دیدم گشاده ممکنه به خاطر خودارضایی باشه البته بگم چند باری دیدم گشاد نبود بعضی مواقعه اینجوری میشه بدون اینکه خودارضایی کنم
- سلام اقا من دوس دخترم الان 3 ماه پریود نشده وروی شرتش اسپرم هست ولی خشکه ایا حامله است
- قرص گیم اپ
باسلام قرص گیم آپ اشتهاآور برای کسی که میوم داره مضر دوسال زایمان کردم قبل زایمان هم میوم داشتم
- ۴ قرص اچ دی مصرف کردم به صورت اورژانسی بعداز ۷ روز خونریزیم شروع شد و تمام شد و۴ روز که پاک شد ولی از دیشب یه لکه دیدم و علائم پریود دارم در ضمن تاریخ شروع پریود من ۵ روز دیگه س . چون تازه پاک شدم نمیخوام دوباره پریود شم چه داویی مصرف کنم که پریود نشم


