Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Ivf
سلام وقت بخیر من چندتا فیبروم داشتم که میخواستم برای بارداری اقدام کنم و معاینه شدم که گفتین که احتیاج به عمل نیست و مشکلی برای بارداری وجود نداره یه چند ماه اقدام کردم و چون همسرم اسپرمهای ضعیفی داشتن دکترشون گفتن که شما به طور طبیعی نمیتونید باردار بشید و باید Ivf کنید، خواستم بپرسم با وجود فیبروم میشه اینکارو کرد؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۲ ماهه اقدام به بارداری کردم رفتم دکتر بهم دو ورق قرص دوفامد۱۰ داد یک ورق رو ماه اول از روز ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم و جلوگیری هم نداشتم اما باردار نشدم و ورق دوم رو هم ماه دوم از ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم اما بازم باردار نشدم و فقط چند روز پریودیم عقب زد خواستم بدونم نیازه که دوباره برم قرص دوفامد رو بخرم واسه ماه سوم یانه؟اگه نخورم باردازمیشم؟
- درد پستان
سلام من سونو انجام دادم ودر سونو توده هایپواکو اووال به ابعاد 8*19.5 در ساعت 10پستان سمت راست مشاهد شده آیا خطرناک هست یا نه ؟
- یائسگی
سلام ۴۸سال دارم و مدت دو سال هم هست پریود نشده ام آیا یائسه شده ام ؟ در حال حاضر احتمال بارداری وجود دارد؟ آیا نیاز به جلوگیری می باشد؟
- برداشتن تخمدان راست
با برداشتن تخمدان راست وفعال بودن تخمدان راست بارداری چقدر موفق تر است
- نازایی
سلام خانم دکتر واسه کسی که لاغره و تنبلی تخمدان داره،ورزش کردن مفیده؟؟؟
- قلب جنینرسوب کلسیم
سلام به دخترم حاملس تو سنو گفتن قلی جنین کلسیم جمع شده 16 هفته تکرار سنو دادم میترسم جذب نشع ناراحتی قلبیاون دکتری که سنو کرد گف مشکلی نیس آزمایش غربالگری هم سالم بود تمام اعضای جنینم سالم بود باشه
- سلام خانم دکتر جواب پاتولوژی منومیدهید
جواب پاتولوژی خارجی هست
- تنگ کردن واژن
سلام خانم دکتر، آیا شما تنگ کردن واژن با نخ انجام میدید؟
- درمورد حامله شدن
سلام من 18 سالمه حامله نمیشدم از قرص اوومید و فمارز استفاده کردم الان 15 روز از پریودم میگزره رحمم و تخمدانم خیلی درد میکنه ب نظر شما دارم حامله میشم
- عفونت در بارداری
سلام خانم دکتر من هفته۲۹ بارداری هستم خارش واژن دارم و ترشح امروز احساس میکنم رگه های سبز داره عفونته؟ ۹شهریور نوبت بعدیم هست تا اون موقع صبرکنم بده؟ یا چیزی پیشنهاد بدید فعلا استفاده کنم ؟میترسم واسه جنین مشکلی پیش بیاد😔
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من تحت نظر شمام دوبار سقط داشتم و نمیدونستم باردارم مراجعه کردم هشت هفته و جنین ضربان قلب داشت مطب با توجه به پرونده من قرص اوی پنتو ۲۰ناشتا و اسپرین ۸۱روزی یک عدد شیاف سیکلوژست۴۰۰شبی یکی و امپول انوکساپارین ۴۰۰۰دادن فولبک اسید و ویتاوین ذی دارم الان پنج روز استفاده میکنم حالم خوبه اما یکروزه ادرارم تقریبا قرمز نمیدونم چیکار کنم دیگه هیچ علامتی ندارم به داروهام ادامه بدم
- جراحی لاپارسکوپی
سلام آیا خانم دکتر فتق اینگوینال را لاپارسکوپی می کنند من قبلا پیش ایشان هیسترکتومی کردم وبسیار راضی هستم
- خونریزی غیرطبیعی
با سلام من ۴۹ سالمه و ۳ ۴ ساله خونریزی شدید دارم و هورمون هم دکترا بهم دادن جواب نگرفتم ویک ماه پیش کورتاژ تشخیصی انجام دادم که نمونه م مشکلی نداشت و بعد از کورتاز هم پریود شدم و خونریزی شدیدی داشتم نمیدونم چکار کنم خسته شدم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- پریودی بعد از قطع واریو پپتیل
سلام من فیبروم داشتم و کیست تخم دان عمل کردم دکترم سه دوره واریوپپتیل دادن بعد از قطع اون پریودی سنگینی داشتم طبیعیه؟
- تخمک گذاری و عفونت
سلام من هفته ۲۴دایم ترشحات دارمبوی بد دکترمترانیدازول اموکسی سیلین میدبهم تامیخورم خوب قطع میکنم شروع میش اشکال ندارخودم دوباره شروع کنم انتی بیوتیک مرتب بخورم
- چسبندگی
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم خانمی که دو بار سزارین شده و قصد بارداری مجدد داره قبل حاملگی لازمه که از نظر چسبندگی سونوگرافی بشه؟
- عدم پریود
سلام من حدود ۶ماه هست که قرص ضدبارداری مصرف نمیکنم و اقدام به بارداری کردم قبلش چند ماه پیش کیست تخمدان داشتم به اندازه ۳سانتی متر درکتر برام قرص دزوسپتیو تجویز کرد و من حدود ۶ماه ازش استفاده کردم بعد دی ماه پارسال دیگه مصرف نکردم تا باردار بشم. تا ماه خرداد پریودم طبق روال عادی ایجاد میشد اواخر یا ۳روز زود شدم یا دیرتر این ماه ینی خرداد کلا نشدم و فقط لک اومد روز اول. چک بیبی انجام دادم منفی بود حالا از شما درین مورد راهنمایی میخوام که ببینم ایا دوباره کیست ایجاد شده یا ازمایش بتا انجام بدم. 🌹🙏🏻
- میوم ها
سلام خانم دکتر خدا قوت من شش تا میوم دارم بعد دکتر برام مدروکسی پروژسترون تجویز کرده من قاعدگیم نسبت به قبل که خیلی زیاد بود کمتر شده و درد زیادی هم ندارم الان میخواستم بدونم مصرف این قرصا عوارضی نداره . خیلی ممنونم ازشما
- بیماری زنان
سلام من ۱۹ سالمه و سه ماهه عقد کردم من امروز روز دوم پریودیم بود امشب رفتم سرویس همراه لخته های خون یک چیز سفید رنگی ازم افتاد عین یک کاغذ بود گرد ک دورش یک خط مشکی نازک بود تقریبا بزرگ بود تا زده بود خودم بازش کردم میشه راهنماییم کنید اون چی بود واقعا میترسم


