Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- داروی مشابه دزوسپتیو چیست
- عوارض قرض
سلام خسته نباشید من قرص مدرفم ۵میخورم حالم خیلی بد میشه سردرد شدید و استرس میگیرم،گورتاژ تشخیصی انجام دادم علت خون ریزی از جواب پاتولوژی استرس شد
- ارجحیت
سلام خانوم دکتر من ۳۵ ساله هستم ویه زایمان زودرس بدون سرکلاژ تو هفته ۲۸ داشتم واقعا وقت اینکه یک بار دیگه با واژینال امتحان کنم ندارم ایا سرکلاژ شکمی انجام میدید برام ممنون
- کیست درمویید
سلام کیست درمویید تخمدان در چه اندازه ای ممکنه در بارداری دچار پیچیدگی بشه کیست من ۳۴ میلی هست و هفته هشت بارداری
- رحم ابعاد 45*100 استواکوی میمتر هموژن است
سلام خانم دکتر
رحم ابعاد 45*100 استواکوی میمتر هموژن است واندومتر صاف ومتقارنومیدلاین 9mmاست وتخمدان ها فیلکولرطبیعی وبدون فضا ضعایعه سالید وکیستسیک است یه فولیکول 20mm در راست و فولیکول درچپ21mm است ادنکس فاقد سالید سیستیک است وکلدوساک خلفی فاقد مایع می باشد
- غربالگری مرحله دوم
سلام خانوم دکتر .ن امروز نتیجه سونوی مرحله دوم گرفتم همه چی خوب بود آزمایش غربالگری کواد مارکر دادم نوشته اسکرین مثبت. دارم دق می کنم هفته 19 بارداری هستمو 37 سال سن دارم نتایج براتون می فرستم لطفا راهنمایی کنید.
risk of down:1in3300(at term)
risk of trisomy 18:1in1100(at term)
risk of trisomy13:1 in11000(at term)
risk of ntd:1 in 490
risk of pre-eclampsia: greater than1 in 5
comment: downs risk due to maternal age alone ia 1in 180 - زخامت
من سی و یک سالمه مجردم و ذخامت مثانه دارم آیا درمان میشه و این تغییر شکل به حالت عادی بر میگرده از بچگی دچار این مشکل بودم
- خارش
سلام، من در هفته 23 بارداری هستم. در ناحیه کلیتوریس احساس خشکی پوست و خارش دارم. آیا می تونم از پماد تریامسینولون ان ان استفاده کنم؟ در این دوران ضرر نداره؟ با تشکر
- بارداری
کاربر هلیا هستم دوقلو باردارم ۵ سوال قبل پرسش داشتم خواستم تکمیل کنم خواستم بگم وقتی شکمم سمت چپ میخوابم یه وری میشه وقتی میشینم یا قدم میزنم درست میشه. و حرکات شون هم خوبه
- قرص ترنسید
سلام من بخاطر طولانی شدن پریودیم دکتر بهم اپول پروسترون و ترنسید و ال دی داده..... ایا مصرف قرص ترنسید و واکسن کرونا از جهت لخته خون تداخل دارد؟
- فیبروم
سلام سال نو مبارک مادرم ۷۴ سال سن دارند در سونوگرافی این رو نوشته بود. یعنی چی؟ رحم و تخمدان ها: آتروفیه می باشند. رحم ابعاد ۳۴×۶۳میلیمتر دارد.در دیواره قدامی بادی رحم تصویر فیبروم حاوی نواحی کلیسیفیه به ابعاد ۱۵×۲۴میلیمتر مشهود است و دارای موقعیت اینترامورال می باشد.
ضخامت اندومتر دو لایه ۲میلیمتر است. حفره رحمی خالی است. - سونو
سلام خانم دکتر برام سونوی واژینال برای تعیین فولیکول غالب نوشتین ،کجا برای سونوگرافی برم که دقیق باشه ؟خیلی برام مهمه،ممنونم.
- قرص اوابوست
آیا قرص اوابوست تضمینیه
- احتمال بارداری بدون مراقبت با و جود بقایای سقط به انداره ۱،۸ میلیمتر
- قاعدگی
سلام وقت بخیر خروج تکه های بزرگ لخته و گوشت از یک دختر باکره میتونه نشانه ای برای حلقوی بودن پرده باشه ؟
- ناباروری
سلام من قاعدگیم نامنظم است 1.5 ساله ازواج کردم بچه دار نمیشم ازمایش دادم میگن مشکلی نداری وقت قاعدگیم خط خونی رنگ روی شکم بیشتر میشند شوهرم ازمایش داده فقط اسپرم ضعیف است لطفا راهنمایی کنید
- درد هنگام سکس
با سلام و خسته نباشيد چه راهكارهايى براى كاهش دردهاى واژينال در حين و بعد از سكس وجود دارد ؟ پماد خاصى توصيه ميكنيد ؟
- بخیه دوران زایمان
با سلام خانمی27 ساله هستم امکان داره جای که بخیه زدن پاره بشه آخه وقتایی که من کمی ناراحت میشم زود خون میاد از جای بخیم
- خونریزی شدید
سلام دستگاه ایپدی گذاشتم یکسال ولی خونریزی شدیدداشتم درزمان عادت ماهیانه مجبورشدم درش بیارم قرص تری فازیک خوردم ولی حالم بدمیشد اونم کنارگذاشتم ولی بازم پریودیام خیلی خونریزی شدید و لخته های خونی زیاذی دارم که سردردوتهوع میگیرم چکارکنم کمکم کنید
- پولیپ صفرا چیه


