Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی شدید داشتم وقرصپروزسترون دادند خونریزیم کم شدولی دوروز هم تموم شد ولی دوباره لکه بینی دارم علت چیست
خونریزی شدید داشتم ودکتر قرص پروژسترون ومفتامیک دادند خونریزیم کم شدودورزو چیزی نبود ودوبارهازروز پنجم لکه بینی پیدا کردم وروبه زیادشدن هست لکه ها علت چست سن ۵۲ سال هسم وبه تشخیص پزشکم رحمم بزرگ هست
- درباره پریودشدن
سلام ۱۸ سالمه از همون اول پریودم نامنظم بود دکتر رفتم بهم قرص ال دی و ان داد بعدش ک باز پریودم منظم نشد دکترم یه دکتر زنان دیگه بهم معرفی کرد پیش ایشون رفتم قرص دوفاستون تجویز کرد قرص ک میخورم هر ماه هیچ مشکلی ندارم و برام پریود میشه اما چون قیمت قرص بالا بود بحاش قرص مدروکسی پروستروژون تجویز کرد دکترم گفت هیچ نشکلی نداری تخمدانت سالمه سونوگرافیم انجام دادم فقط هورمونم نامنظمه میترسم خانم دکتر خواستم بپرسم بعد ازدواجم راحت میتونم بچه دار شم
- مشاوره
سلام خانم دکتر مهربون،خانمی 37ساله با دوفرزند 11و9 ماهه هستم فرزندم شیرخودم را میخورد میخواستم بپرسم از نظر شمادرحال حاضر مناسبترین روش جلوگیری از بارداری برای من چیست؟ممنون از توجه شما
- قرص جلوگیری
سلام من یکساله ازدواج کردم و از جلوگیری از بارداری و مصرف قرص ال دی هیچی نمیدونم نثلا نمبدونم چجوری باید بخورم چند وقت یا چه روز هایی لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم توضیح کامل بدهید
- خودارضایی و کیست بارتولن
تحریک و خودارضایی بعد از ۲ هفته عمل کیست بارتولن ضرر است؟
- پرده بکارت
سلام.وقتتون بخیر. من تا حالا هیچ گونه رابطه ای نداشتم.ولی یه هفته پیش با نامزدم یه رابطه داشتیم اونم رو لباس بود و دخولی صورت نگرفت،اون موقع درد شدیدی رو احساس کردم و دوسه روز هم این درد ادامه داشت.امکان پارگی یا آسیب وجود داره؟؟خیلی ترس و استرس دارم .تو رو خدا هرچه سریع تر جواب بدید؟؟امکان پارگی بکارت با دوچرخه سواری وجود داره؟
- قرص سیبل
سلام من دچار اندومتر هستم و دکتر برام قرص جلوگیری تجویز کرده الان بسته دومم دارم مصرف میکنم کاخراشه و هرشب میخورم یکشب فراموش نکردم بعد رابطه بدون جلوگیری داشتم میخاستم بدونم احتمال بارداری دارم یانه
- سلام من چند روز پریود های طولانی دارم علت چیست
- هورمون
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر باشه من ال اچ در آزمایشم 6.1 و اف اس اچ ۲.۹ بودش آیا طبیعی هستش این نسبت سونوگرافی کیستی نبود ولی موهای زائد دارم ممنون میشم بفرمایید این نسبت طبیعی هستش یا خیر
- نازایی
من تنبلی تخمدان داشتم با قرص امپول درمان شدم الان ۳ ما پریود هام کامل منظم شده ولی بارداری نمیشم میشه توضیح بدید
- قرص مدروکسی پروژسترن ۵mg
باسلام من شش ماه ازروزچهارده پریودتاده روزمدروکسی پروژسترون میخورم آیااین قرص مانع بارداری یاضدبارداریه؟؟ چون بدون داروپریودنمیشم مصرف مداومش برای من که تخمدان پلی کیستیکم ضررنداره
- روده سفید
سلام این سومین بارحامله شدم تودوبارقبل مشکل روده سفیدنداشته بچهام امروزسونو۱۸هفته گرفتم بردم دکترمیگه بروازمایش بگیرهزینش میشه ۳۷۰۰میلون بعددوباره رفتم گفتم هزینه ندارم گفت بایدبری اب بچه روبرداری چکارنم دکترراهنمایی کن
- سوال
سلام علت ترشح سفید هنگام دفع مدفوع چیست؟ گاهی حس میکنم ترشح داخل مقعد هست و خارش دارم اما چیزی بیرون نمیاد کرم باریج دکتر داد علت چیست
- ضعیفی تخمدانا
سلام من یک پسردارم ودوتاسقط داشتم یکماهی میشه رفتم دکتربهم گفتن تخمدانات ریزن داروی اینوفولیک بهم دادگفت مصرف کن یکماه ونیم بیاآیاباداروحل میشه
- کیست روی تخمدان
سلام.
من کیستی دارم حدود یازده سانت و دنبال پزشکی هستم که با سرنگ این کیست رو تخلیه کنه. کیست روی تخمدان راست هست. چند جا مراجعه کردم و خیلی ها گفتند میشه با سرنگ تخلیه بشه و بعضی ها هم نظرشون بر باز شدن شکم است.البته در عرض شش سال به یازده سانت رسیده
- بارداری
سلام خانم دکتر من قرص لتروزول خوردم آزمایش خون دادم باردار بودم رفتم سونو واژینال انجام دادم امروز ساک بارداری تشکیل شده بود ولی جنین معلوم نبود. اینکه جنین تشکیل نشده زوده هنوز یا مشکلی دارم؟ این جواب سونوم بود: تصویر یک ساک حاملگی با حدود منظم و موقعیت مناسب در کاویته رحم مشاهده میشود. اکو و ضخامت واکنش دسیدوائی طبیعی ست. سن حاملگی براساس MSD=7mm، 5wk میباشد. در حال حاضر yolk sac وfetal pole قابل مشاهده نیست. در آدنکس ها ضایعه ای مشاهده نشد. مایع خفیف در لگن مشاهده گردید. تورو خدا راهنماییم کنین خیلی نگرانم،ممنونم از شما
- کورپوس لوتئوم
سلام من متوجه شدم باردارم بتام۳۰۰۰ اولین روز اخرین قاعدگی ۶هفته ام رفتم سونو نوشته ۴هفته و خورده ای در جای مناسب.فقط نوشته یک کیست هموراژیک در تخمدان راست که میتواند مطرح کننده کورپوس لوتئوم باشد ..این منو نگران کرده
- سرکلاژ شکمی و سپتوم
سلام آیا با داشتن سرکلاژ شکمی میشه عمل براشتن سپتوم رو انجام داد؟
- رحم
سلام در مورد واکسن cancer دهانه رحم اطلاعات میخواستم ممنون
- بارداری
سلام خدمت خانم دکتر...من چهارشنبه هفته پیش ای یو ای کردم دوروزه سینه هام درد میکنه امکان داره که باردار باشم یا میتونه اثر شیاف پروژسترون باشه یا استرادیول؟؟؟


