Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژی
با سلام بنده 5 سال است مشکل نازایی دارم تبلی تخمدان دارم دوبار باردار شدم اما در 20 هفتگی کیسه آب خارج شده و جنین بدون مشکل سقط شد دکتر ها میگن دهانه رحم کوتاه است یکبار هم دهانه رحم را دوختن اما پاره شده دوباره افتاد آیا به سرکلاژی شکم امکان بچه دار شدن وجود دارد.آیا کسی را میشناسیدسرکلازی شکم انجام بده لطفا آدرس و شماره تماس آن را بفرمایید
- سقط جنین
سلام ببخشید برای اینکه جنین سقط بشه چه کاری بابد انجام بشه ؟
- بارداری
قرص نوروم اسکین نازایی می اورد؟؟
- بارداری
سلام اگر کسی دوسال پیش از مرگ موش استفاده کرده باشه و مشکلی پیش نیومد الان برای حاملگی مشکلی وجود نداره باید با دکتر زنان برای ازمایش یا چیز دیگری مراجعه کنه لطفا راهنمایی کنید
- آزمایش بارداری بتا تیتر
سلام ببخشید من ۶روزازپریودم گذشته واقدام بارداری داشتم اماآزمایش بتا ۱بوده وهنوزهم پریودنشدم دلیلش چی میتونه باشه
- اکوڗن
باسلام و خسته نباشید من ۲۶ سالمه و امروز دقیقا ۱۹هفته و سه روز باردارم امروز رفتم آنومالی دادم گفت یه لکه کوچیک روقلب بچه هست وتو برگه آنومالی جلو قسمت قلب نوشته eif is seen
قرص تیروییدو کلسیم ویتامین دی و فیفول هم هرروز مصرف میکنم و داروی دیگه ای مصرف نمیکنم دکترمم رفته مرخصی خواهش میکنم راهنماییم کنید
ممنونم - مشاوره قبل ازبارداری
سلام خسته نباشین من ده ساله قرص لووتیرکسین مصرف میکنم یک فرزند دارم .وتپش قلب شدید که دکتر قرص پراپرانول 20میلی هم صبح هم شب تجویزکرده وگاها فشارم هم زیاداست .اکو ونوارقلب انجام دادم مشکلی نداشت.درزایمان اول هم خونریزی داشتم وفرزندم در اولین روز 37هفتگی وسزارین به دنیا آمد.آیا شمابارداری دوم را صلاح میدانید با این ضربان زیاد که گاها به 127هم میرسه اگه قرص نخورم.ممنونم
- واژن
سلام خدمت خانم دکتر من 5ماهه باردارم ماه سوم که بودم داخل توالد که واژنمومیشستم به اندازه یک بند انگشت داخل واژن سمت راست ناخنم داخل واژن شد ومتوجه یک دانه کوچک یکم ازعدس بزرگترشدم از اون روز میترسم که چیه ولمسش میکنم دردنداره ولی بعضی وقتا داخل واژنم تیرمیکشه از روزی که دستکاریش کردم نه قبلا خانم دکتر لطفا راهنمای کنید چیه خطر داره خیلی نگرانم میشه طبیعی باشه برا بچم مشکلی پیش نمیاد باتشکر
- بارداری
درصورت وجود افتادگی رحم درجه دوم ، آیا میتوان باردار شد ؟ یا احتمال سقط وجود دارد ؟
- ریسک سندروم داون
سلام حانوم دکتر . هفته ی دوازده بارداری هستم آزمایشات غربالگری اول رو دادم ریسک سندروم داون رو حد وسط تشخیص دادن ۱:۷۴۷ . اندازه ی nt:1.3 هست بقیه ی موارد سونو و آزمایشات نرمال هست . سن من هم ۳۷ هست. بارداری اولم هست تو فامیل من و همسرم هم مورد دوان وجود نداره. الان چه راهکاری برای من پیشنهاد میکنین؟ چیکار باید بکنم؟
- لقاح چند روز طول میکشه
اگه فقط یه رابطه داشته باشیم مثلا ۱۸ فروردین لقاح ممکنه تا چن روز طول بکشه دیرترین حالت ممکن چند روز
- قرص اوسیز ۷۵٪برای تاریخ فک کنم ۱۰ سال پیش بوده خوردم نمیدونستم عوارضی داره یا نه یا تاثیری داره یانه ممنون میشم پاسخگو باشین
- مایع با حداکثر قطر قدامی_خلفی ۱.۵ mm
سلام رفتم سنو روز دوازه اینو نوشته خطرناکه؟ مایع با حداکثر قطر قدامی خلفی ۱.۵ mm در داخل کانال سرویکال مشاهد شد وچه فرقی با مایع آزاد کلدوساک خلفی میکنه
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم برای بارداری دکتر قرص کلوفین داده ومدروکسی پروژسترون داده آیا این دارو ها درسته برای بارداری
- بارداری
سلام جفت سرراهی در هفته چندم بالا میره؟
- بارداری
سلام ببخشید من ۲۲هفته باردارم رفتم سونو اندازه جمجمه بچه دو لیمو سفالی بنظرتون مشکلی که نیست
- بارداری
سلام ببخشید من الان باردارم آخرین پریودیم ۱۳ آبان بود الان که هرچی سونو دادم یکی میگه کیسه خالیه یکی میگه ۵ هفته یکی مگیه ۶ هفته الانم بهم گفتن رشد نکرده باید سقط بشه اندازه جنین ۱۲ میل است ب نظر شما باید چکار کنم
- سقط
من دوبار سقل تو ۷ هفتگی داشتم به محض تشکیل قلب سقط میشد آزمایش آپکا دادم عددی ۱۰ هستش این یعنی چی نرمال یا مشکل داره
- تورم بطن مغز جنین
سلام من در هفته سی بارداری هستم و سونوگرافی تورم۹/۷ در یکی از بطن های چپ مغز جنین را تشخیص دادن آیا این عدد نشان از هیدروسفالی است؟و اینکه من باید الان چکار کنم؟
- قرص مدروفوم
من قصدبارداری دوم داشتم پریودیم منظم هست ومشکلی ندارم فقط رژیم دخترمیخواستم دکترجزنسخه داروش این قرص روبرام نوشته میخواستم ببینم این دارو چه تاثیری داره


