Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مقدار TSHدر هفته ۲۲ بارداری باید چقدر باشه؟
سلام وقت بخیر ۲۲ هفته و چند روز باردار هستم عدد TSHکه آزمایش دادم 0/86به نظرتون نرمال؟این مقدار TSH=0/86در ۲۲ هفته و چند روز برای جنین خطرناک نیست؟
- درد پریودی
سلام خانم دکتر
ازتون راجع به درد در این دوران سوال کرده بودم و لطف کردید و پاسخ دادید که "چون درد پیشرونده دارید لازم است یکماه آز قرص LD OCP ضد حاملگی بهمراه قرص ویتامینB6 استفاده کنید اگر درد کاهش پیدا کرد درمان را ادامه دهید خاطرتان باشد که این یک نوع درمان است"
قرص LD رو بایستی از روز خاصی به نسبت شروع پریودی استفاده کرد یا اهمیتی نداره و فقط کافی هست که یک ماه مصرف بشه؟ اگر بخوام این درمان رو ادامه بدم دوره مصرف قرص به چه صورت باید باشه؟
ممنون می شم اگر راهنمایی بفرمایید - قرص دوفاستون
سلام خانم دکتر، ۲۹ سالمه ومجردهستم پریودم نامنظم بود رفتم دکتر برام سونوگرافی نوشت،گفتن تنبلی تخمدان داری،قرص LD بهم داد مدتی مصرف کردم ،حالت تهوع ودل درد داشتم دوباره رفتم دکتر قرص دوفاستون بهم داد چهارماه استفاده میکنم پریودم منظم شده به نظر شما تا کی از این قرص استفاده کنم ؟ آیا عوارضی هم دارن؟ممنون میشم جوابمو بدین
- چسبندگی
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم خانمی که دو بار سزارین شده و قصد بارداری مجدد داره قبل حاملگی لازمه که از نظر چسبندگی سونوگرافی بشه؟
- آندومتریوز
سلاممن برج ۱۰ عمل لاپاراسکوپی کردم یزدچسبندگی شدیدولوله اهم رو بستن کیست بزرگ داشتم بعد دو دوره دیفرلین مصرف کردم بعدا افدام برای ای وی داشتم مرحله آخربود که در جاده تصادف کردم بعداز اون روز روده هام مشگل داشتن رفتم متخصص داخلی دارو دادن ولی زیرشکمم با پهلوم میسوزه امکان داره دوباره اوت کرده باشه خیلی استرس دارم لکه بینی هم دارم تو رو خداکمکم کنید
- ادامه سوال.،
سلام خانم دکتر عزیز لطفا جواب منو بدی راستش آون موقع نمیشه گفت خود ارضایی فقط ازروی کنجکاوی انگشت وسطم رو توی دستشویی در حالی که نشسته بودم فرو کردم. البته آون موقع پریود بودم. 13 یا 14 سالم بود یکبار از طریق یک آینه کوچک نگاه کردم ودیدم پرده ای سفید را ولی فکر کردم ترشحات سفید است. ترشح سفید چسبناک دلیلش چیست. چکار کنم که کم شود. لطفا کمکم کنی آیا پرده ام پاره سالم است یا نه
- قرص ویزن و ترشحات واژن
سلام. ايا قرص ويزن ترشحات واژن را زياد ميكنه ؟ مرسي
- آمپول دکاپیتیل
سلام من خونریزی دارم فیبروم دارم دیروز آمپول دکاپیتیل زدم ولی هنوز خونریزی دارم طبیعی است
- بارداری
سلام بنده باردار هستم ۱۳ هفتم هست من ۱۰ سال پیش توی یکسال دودفعه سقط داشتم سه ماهه و پنج ماهه الان دکتر بنده میگویند باید سرکلاژ انجام دهم ولی بدون هیچ معاینه واژینال یا چیز دیگه ای ایشون فقط نظرشون این هست که باید این کار را انجام دهم آیا دهانه رحمم که بسته هست این عمل را انجام دهم برام خطری ندارد؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- توده
باعرض سلام وخسته نباشی خدمت شما من توده اکوژن باابعاد23×31درتخمدان سمت چپ دیده شده میخاستم شماراهنماییم بفرمایید
- ژل لوبریکانت
با سلام و احترام، خانم دکتر گرامی آیا ژل لوبریکانت برپایه آب روی باروری تاثیر دارد.
- سندروم تخمدان پلی کیسیتیک
سلام من 18 سال دارم و تحت نظر پزشک قذص مدروکسی پروژسترون مصذف میکنم میخواستم بدونم تو افزایش سایز سینه تاثیر داره؟
- ناباروری
سلام خانم دکتر ..پسر ۱۱ ساله دارم ..تقریبا ۶ سال پیش سقط در منزل با میزوپروستول داشتم ..در حال حاضر ۵ ماه قصد بارداری دارم ولی باردار نمیشم ..هیچ سونویی ندادم ..اگر دارویی هست مثل متفورمین لطفا تجویز کنید
- عقب انداختن پریودی
30 اردیبهشت موعد پریودم بود ک نشدم البته همیشه ی هفته اینور اونور میشه میخوام برم سفر زیارتی بامدروکسی پروژسترون میتونم پریودم ب تعویقش بندازم یا قرص ld؟؟ چون این ماه روز سوم پریود میخوام برم تو سیکل ivf با قرص ld تداخل ایجاد نمیکنه؟؟؟
- آی وی اف
آیا دوقلوپسرباعمل آی وی اف انجام پذیره
- زحم دهانه رحم
سلام من زخم دهانه رحم داشتم بهمن ماه گذشته فریزکردم اماالان بازبعدرابطه خیلی کم لکه بینی دارم احاس میکنم زخمم داره برمیگرده به نظرتون چکارکنم
- زنانوزایمان
سلام من پریودم نامنظم هستش یعنی ۴۰ تا ۵۵ روز طول میکشه تاپریودبشم ولی الان دوماه کامل شده پریودنشدم درد سه روزه دردپریودی دارم اقدام به بارداری هم داشتم آیا امکان داره این درد مال بارداری باشه یااینکه درد پریودی هستش
- سنو گرافی
سلام خسته نباشی من با ده روز تاخیر دوروز به خون ریزی کمی افتادم ولی خونریزیم قهوه ای تیر بود رفتم سنو واژینال گفت به احتما توده اکوژن 7م م هست دوهفته دیگه دوباره باید سنو بدید میشه باردار باشم واشتباه شده باشه
- زود زدن امپول پروژسترون
سلام وقت بخیر دکتر من امپول پروژسترون بعداز انتقال همیشه ساعت ۵ عصر میزدم ولی امروز اشتباهی یک ساعت زودتر زدم آیا ایرادی داره
- سلام وقتی ادنوم هیپوفیز در میاد پرولاکتین بالا میره، چرا این غده در میاد علتش چیه ازمایشاتم همگی خوب بودن و هیچ مشکلی نداشتم حتی هرمونی، فقط پرولاکتین ۲۸ و ادنوم کوچک، بخاطر نامنظمی پریودی یا چی؟


