Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال مهم بارداری
سلام خانوم دکتر میشه لطفا بگید که وقتی تو بارداری مثلا وارد هفته ۱۲ میشم مثلا ۱ شهریور من وارد ۱۲ هفته شدم روز ۱۲ هم باید حساب کنم یعنی ۱۲ هفته رو هفت روز باید بگذره تا ۱۳ هفته برم منظورم اینکه اولین روز هفت روزم از همون ۱۲ شروع میشه حساب میشه یا نه فرداش که ۲ شهریور هست حساب میشع؟؟؟؟؟
- ناباروری
فاطیما هستم شما فرمو ده اید که سنم بالاست. برا همین تخمک گذاری ندارم شما چکار پیشنهاد میدید چون وقتی ندارم برا اینکه سنم داره میزه بالا و همین که اسپرم ایام فریز شده اصفهان.
- سزارین
سلام و عرض ادب، عمل جراحی سزارین برای افراد با فشار خون پایین خطرساز خواهدبود؟ حجم خونی که از بیمار در طی جراحی خارج میگردد چه میزان است ؟ طول مدت عمل جراحی چنددقیقه است؟
- بارداری
من در حال اقدام به بارداری هستم ..همیشه پوزینشمون اینجوریه که هردو به پهلو هستیم و آقام از پشت اقدام میکنه ..این روش خوبیه؟
- مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر من ۴۴ سالمه با پریود های نامنظم و کیست تخمدان، دکتر قرص دوفاستون برام تجویز کردن قبلا این قرص رو مصرف کردم و دچار خونریزی شدید شدم الان میترسم دوباره مصرف کنم اگه جایگزینی براش هست معرفی کنید تا مصرف کنم و این که در ابتدا این لکه بینی ها و خونریزی ها با مصرف دوفاستون طبیعی هست یا نه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید، من تاریخ آخرین پریودم22ابان 93بوده تاریخ زایمان کی میشه آخرین سونو24 مرداد زده
- واکسن گارداسیل
آیا خانم ۵۵ ساله میتونه واکسن گارداسیل تزریق کنه؟
- پولیپ
سلام خانم دکتر ،ببخشید مزاحمتون میشم، به گفته دکتر روز سوم پریود رفتم برای سونو واژینال که بهم قرص لترزول و در حالت لزوم آمپول گونال اف تزریق کنند ،اما در سونو پولیپ مشاهده شد (پولیپ هم باعث ناباروری میشه درسته؟ تو سونو های قبلی و عکس رنگی اصلا مشاهده نشده بود )و اینکه دیواره رحم خیلی ضخیم بود ، بهم آزمایش بارداری دادند که منفی بود ، بعد گفتند قرض یاز استفاده کنم و ماه دیگه پریود شدم دوباره برم سونو انجام بدهم ،اگه خوب بود قرص بدند و آمپول ، یعنی این روششون خوبه؟ چرا این ماه نمیشه اقدام کنم برای بارداری و باید قرص ضد بارداری یاز بخورم؟ممنون
- جواب آزمایش
جواب آزمایش پاپ اسمیر من Within normal limi P1 Satisfatory for evaluatio Inflammation Non
- خانم دکتر
سلام خانم دکتر من 73 روزه سزارین شدم و آب ریزی زرد رنگ دارم و در حین رابطه دردو سوزش دارم مشگلم چیه؟
- درمان زگیل
سلام خانوم دکتر ۰برای من تشخیص زگیل تناسلی دادن ۰آیا شما خودتون روش کرایو ویا لیزر رو برای درمان انجام میدین؟نگرانم که وضع بد تر بشه میخواستم بیام خدمت خودتون
- کیست تخمدان
من کیست تخمدان ۱۳ میلمتر دارم میترسم پیش کدوم دکتر برم امروز سونگرافی دادم@۲۶سال رشت
- نامنظمی پریودی
سلام من ۱۸ سالمه و چند ماهی میشه ازدواج کردم ولی پریودیم نامنظمه دیر و زود داره رفتم دکتر بهم گفت مدروفم از شب ۱۵ تا ۱۲ شب استفاده کن بعده چند وقت منظم میشه ولی من هنوز به ۱۵ روز نرسیده پریود میشم چند باره الانم تازه یه هفته بود تموم شده بود باز دوباره صبح پریود شدم
- خارش کلیتوریس
سلام من25هفتمه ک باردارم یه هفتست خارش کلیتوریس دارم چیکارکنم
- علت لاغری
سلام وقت بخیر آیا تنبلی تخمدان و ادنوم هیپوفیز و بالا پایین شدن پرولاکتین میتواند باعث لاغری شود؟ بخصوص تنبلی تخمدان؟؟من خانومی ۲۳ ساله با وزن ۴۱ هستم.
- زگیل
سلام خسته نباشید ایازگیل تناسلی درخانمها فقط ازطریق رابطه جنسی ایجادمیشه
- سلام من ماه پیش پریود نمیشدم دوتا آمپول پروژسترون زدم حالا دوباره پریود نمیشم یک ماه میشه باید چیکار کنم تا پریود بشم میشه راهنمایی کنید لطفا
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۲۱ سالمه و مجردم سوالی ذهنم و درگیر کرده آیا طبیعیه که من وقتی سرپا ایستادم با آینه واژنم و دیدم و متوجه شدم در این حالت لبه های کوچک واژن به هم چسبیدن و با کمک دست از هم جدا میشن این شکل از واژن طبیعیه؟ و اینکه هنگامی که میشینم تو مثلا عذر می خوام توالت در دوطرف انتهای واژنم نزدیک مقعد انگاری دوتا چیز دایره شکل مشخص و برآمده میشه که وقتی بلند میشم اونا هم دیده نمیشن دیگه آیا طبیعیه هستن این توصیفات؟ خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
- یائسگی
سلام خانوم دکتر . من 32 ساله هستم . نزدیک به دو ساله که برای بارداری اقدام کرده ام . لکه بینی قبل از دوره داشتم که بعد از بررسیهای فراوان مشخص شد که پولیپ دارم . با هیستروسکپی پولیپ برداشته شد . مشکض ضخیم شدن رحم هم داشتم که دوفاستون تجویز کردند دو ماه خوردم ولی دچار سردرد شدید و سرگیجه شدم. مشکل تخمکگذاری ندارم و پریودهای منظم دارم . بین 25 تا 29 روز. بعد از مصرف دوفاستون دردهای پریود هم کمتر شد. قبلا میزان خونریزی زیاد بود ولی حدود 6ماهه که کم شده . ممکنه بخاطره مصرف دوفاستون باشه ؟ یا اینکه دچار یائسگی زودهنگام شده م؟؟و اینکه قبلا خون روشن بود ولی حالا تیره شده ( نه قهوه ای) شبیه خون مانده. لطفا راهنمایی بفرمایید
- دندان درد
سلام من یک هفته هست اقدام به بارداری کردم.و دو روز دندان درد شدید گرفتم میتونم برای کشیدن یا پر کردن برم دکتر؟ یا ضرر داره؟


