Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلول متاپلستیک در دهانه چه خطری دارد
- پریودی طولانی
من ۱۸ سالمه دوماه که پریودیم نامنظم شدهو طولانی سونو هم دادم دکتر گفت مشکلی نیست وقرص داد ولی هیچ تغییری نکرد وهنوز خونریزی دارم شدیدترین قبل
- خارش بعدزایمان و روش جلوگیری
سلام دکتر دوهفتش زایمان طبیعی کردم و خارش گرفتم داخل و خارج و ترشحات کشدار سبز دارم میشه بگیر چی استفاده کنم امکان رفتن به دکتر ندارم.. سوال بعدیم اینکه از چه قرص یا امپولی برای جلوگیری میتونم استفاده کنم و چندوقت بعدزایمان؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام خسته نباشین این و توی سونوگرافیم نوشته بود رحم به ابعاد 33*70 م م با اکوی میومتریال مختصر هتروژن می باشد. این ینی چی؟؟ و اینکه من به این دلیل سونوگرافی انجام دادم چون تقریبا به مدت سه ماهه پریودیم نامنظم شده و تقریبا همش پریودم
- بارداری
سلام ایا میتونم در هفت ماهگی به مسافرت مشهد هوایی بروم ؟
- پریود نامنظم
سلام خانم دکتر من ۵ ماهه عمل سزارین کردم و قرص شبر دهی استفاده میکنم پریودم قطع نمیشه سه روز نمیشم بعد باز هم شروع میشه هی پریود میشم در یک ماه چند بار پریودم شروع میشه به نظرتون چه کار کنم
- سرکلاژ شکمی
سلام روز خوش شش ماه پیش زایمان طبیعی زودرس داشتم که سرکلاژ شکمی انجام دادم بعد از زایمانم همزمان با خروج باد از روده از واژنم هم باد خارج میشد الان درهفته پنجم بارداری هستم وباز هم این حالت را دارم اگر این حالت از شلی عضلات کف لگن باشد امکان دارد شل بودن لگن مجدد باعث زایمان زودرس شود؟
- لکه بینی
سلام.به خاطر مشکل ریزش موی شدید و سابقه تنبلی تخمدان دکتر برای من قرص اسپیرولانکتون همراه سیپروتون کامپاند تجویز کردن.حالا الان دو هفتست که لکه بینی زیادی دارم.باقد چیکار کنم که قطع بشه؟ دیگه قرص رو ادامه ندم؟
- تاثیر قرص کلداکس بر روی قرص اد دی
سلام خسته نباشی خانم دکتر.ببخشید میخواستم بدون من دارم از قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری مصرف میکنم .میشه همزمان قرص کلداکس برای سرماخوردگی هم مصرف کنم آیا تاثیری روی بر روی قرص ال دی نداره میتونم بخورم یا خیر.ممنون از زحماتتوت
- سلام وقت بخیرتوی سونوگرافی تجمع مایع خفیف درکاویته اندومتررویت شده یعنی چی
- ال دی
سلام من بچه ۱۸ ماهه شیر میدم میخاستم بدونم چجوری باید از قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کنم اصلا بلد نیستم مصرفشو ۱. بیزحمت دقیق برام توضیح میدین ک چحوریه مصرفش ۲. و اینکه چ موقع هایی میتونم قطع کنم ؟
- ورودی واژن کودک
سلام ميخواستم بدونم ورودي واژن بچها بايد باز باشه يا نه؟دخترم شش سالشه جلو واژنش بازه نگرانم و فكرم مشغوله از طرفيم ميترسم ببرمش دكتر زهن بچم بهم بريزه ميشه شما راهنماييم كنيد😔
- تبخال تناسلی
سلام خانم دکتر من مدتی که یه برش کوچیک قسمت واژنم بود بعد چند روز همه جای واژنم شبیه جوش وتاول خیلی دردناک شده که موقع ادرار خیلی اذیت میشم چکار کنم
- باردای
سلام روز بخیر بنده باردارم و در هفته ۷ هستم با سرکلاژ شکمی. آزمایشFBSنوشته شده نورمالشup to99 برای من۹۷ هست دکترم گفتن آزمایش پودرقند۷۵گرم بدم میخواستم بدونم مگه عدد آزمایشم نرمال نیست؟و این که ازمایش پودر قند در هفته ی بارداری من ضرر نداره؟
- کیست تخمدان
سلام و عرض ادب. در سونوگرافی انجام شده کیست دارای سالید اکوژن داخلی در تخمدان چپ به دیامتر ۳۱ میل دیده شده خطرناکه؟ سرطانی هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- زنان
سلام خسته نباشید ببخشید رو الت تناسلیم یه غده هست که مثل جوش زیرپوستیه..یه کوچولو درد داره خیلی کم ۱۴ سالمه مشکل خاصیه؟
- کوچک شدن سینه
در شیردهی فرزند دومم سینه چپم کوچک و شل شد والان آخر شیردهی فرزند سومم هست هنوز کوچک و شل 33ساله ام آیا قابل درمانه؟
- ضد بارداری
من یک آمپول سه ماه ضد بارداری زدم سه ماه تمام شد فقط چند روز بعدش خیلی کم دیدم دیگه ندیدم یعنی پریود زیاد نشدم لطفاً راهنمای کنید چکار باید کنم
- درد معقد درموقع پریود
سلام ببخشد اگر موقعی که ادت هستیم معقدمون درد کنه نشان چیست؟
- کاذب بودن بیبی چک دریائسگی زودرس
سلام.خانم دکترمن ۳۳سالمه.از۲۰سالگی دچاریائسگی زودرس شدم.چندروزپیش دچارترشح شدم کیت تخمک گذاری گرفتم مثبت شدچندروزمتوالی مثبت شد.بیبی چک تست کردم ۳بارهاله خیلی کم رنگ مثبت بودآیادریائسگی زودرس مثبت کیت وبی بی چک کاذب هست؟سپاسگزارم


