Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- من یک توده اکوژن ۹۶*۴۷میلیمتر در رحمم دیده شده چیه این
- واریوپیتیل امپول ۳.۷۵
سلام،با مصرف این آمپول دیگه نیازی به جلوگیری نیست؟
- عوارض سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر من ۳۲ سالم و یه زایمان زودرس تو ۲۹ هفته داشتم و خداروشکر بچه ام موند و ۸ ماه داره ولی با توجه به بالا رفتن سن میخوام تو ۲ سالگیش اقدام به بارداری کنم ولی ب دلیل اینکه نمیتونم کامل استراحت مطلق داشته باشم و از خانوادم دورم میتونم سرکلاژ شکمی انجام بدم چون زایمان زودرس خیلی خیلی به خاطر شرایط بچه اذیت شدم ممنون از شما🌹
- درد پریودی
سلام خانم دکتر من ۴۲ سالمه هر ماه موقعه پریودی درد شدیدی درقسمت کمر و عضله های پاهام دارم رفتم دکتر و سونو گفتن کیست و فیبرم ریز داری بهم قرص دزوسپینو داد برا سه ماه ،استفاده کردم واقعا دیگه درد نداشتم خیلی خوشحال شده بودم بعده یکی دوماه بعدپایان دوره ی درمان دوباره درد سراغم اومد درحدی که باید میرفتم آمپول کترولاک و،،میزدم تاکمی آروم شه الان دیگه سرخود دارم دوباره قرص مصرف میکنم دیگه طاقت درد وحشتناک وندارم وقتی دردم شروع میشد باید ژلوفن دوتا دوتا هر سه چهار ساعت میخوردم اونم زیاد تاثیر نداشت اگه میشه یه راهی نشون بدین که دیگه این درد و نداشته باشم ممنون
- حرکت جنین
سلام هفته ۲۶ بارداری هستم تا دیروز جنین حرکت میکرد ولی از دیشب تا امروز حرکتی نمیکنه یه چیز شیرین خوردم به پهلو چپ خوابیدم ولی بازم حرکتی نداره خیلی نگرانم خطرناکه؟
- بارداری
سلام من روز 10 انتقال جنینم یک لک کوچیک قهوه ای دیدم و دیگه تا الان که روز 12 انتقالم هست دیگه ندیدم از روز 10 هم هل روز بی بی چک میزارم خط دوم میفته ولی کم رنگ کمر درد و رتن پاهام خیلی درد میکته
- قرص فنازومکس را در هفته اول بارداری خوردم اشکال داره
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
در نثانه من اکوژن به اندازه 19mm وبه ضخامت 4mm ور وسط خط مثانه هست ایا نگران کننده هست
- امپول دکاپپتیل
دو روز است امپول دکاپپتیل زدم و خونریزی ام سه برابر شده هر شش ساعت ترنسید میخورم ولی تفاوتی حاصل نشد چه کنم خونریزی بند اید
- من امروزروزشانزدهم از ای وی اف اس
س من امروزروزشانزدهم ازای وی اف ای اس دیروزازمایش دادم بتامشکوک بودامروزیه خورده لکه قهوی دارم دراثرچیست خانم دکتر ممنوع میشم راهنمایی کنید زیر دلم درد میگیره ول مکه
- درد مقعد هنگام پریود
سلام خسته نباشید من خیلی وقته موقع پریودی چندروز اول از باد خارج معده تا حتی دفع مدفوع درد خیلی زیادی در مقعدم دارم و باید سر دستشویی زیاد بشینم درد بکشم تا دفع بشه.الان دوسه بار از دوره پریودیم هست ک این درد خیلی زیاد شده و اصلا نمیتونم بشینم علت چیست؟
- کیست
سلام من دو ماهه که خونریزی دارم یکماه پیش رفتم دکتر رویا فرجی سونو انجام داد گفت کیست داری اول قرص ال.دی داد دو هفته مصرف کردم تاثیری ندیدم بعد مجدد ویزیت شدم قرص اچ.دی داد یه برگه داره تموم میشه بازم تاثیری نداشت و خونریزی هرروز ادامه داره به نظر شما راه دیگه هم هست و اینکه چه مدت اچ.دی مصرف کنم تاثیرش مشخص میشه؟ چون الان مصرف این داروها تقریبا یکماه شده
- سلام خانم دکتر برام قرص سیبل تجویز دادن برای تنبلی تخمدان چطور مصرف کنم و آیا درسته قرص های جلوگیری باعث تنبلی تخمدان میشوند چطور مصرف کنم دقیق توضیح بدین ممنون میشم
- سلام خسته نباشید چرا ترشوم بویه اهن میده
- مصرف قرص دوفامد۱۰
سلام وقت بخیر سه ماه پریود نشدم ودکتر زنان رفتم قرص دوفامد داد وگفت ۱۰ شب استفاده کن تا پریود شی ودوباره از شب ۱۴ پریودی دوباره شروع کن بخور.والان ۱۱ روزپریود شدم وخونریزی شدید دارم وقطع نمیشود ایا این قرص شروع کنم یانه؟ وهمیشه پریودبودم روز ۶ پاک بودم ولی الان طولانی شده چیکار کنم خانم دکتر عزیز
- کیست اکوفری
با سلام من 35سالمه مجردم وکیست اکوفری ابعاد63دارم ایا خطرناکه ونیاز به جراحی داره ؟با چه دارویی میشه دفع کرد؟
- عفونت
سلام من عفونت سبز رنگ دارم حتی قرص مترونیدازول رو هم دوره ای مصرف کردم یه هفته خوب بودم دوباره اینجوری شدم مخصوصا بعد از نزدیکی خیلی ازم میریزه لطفا بگید چیکار کنم دو بچه سزارینی هم دارم
- سقط بچه در 4ماهگی
سلام ببخشید میخواستم بدونم تو 4ماهگیمیشه بچه سقط کرد با قرص یا سوزن چون من خاله خودم 6ماهش بود با سوزن انداختن میشه بهم بگین زود
- زنان وزایمان
سلام من رژیم غذایی پسر گرفتم بعد دکترم گفت ساعت ۱۲ شب نزدیکی کنم ۱۳روز بعد پریودم یه امپول هم بهم زد ولی من الان پریود شدم .حالا باید چکار کنم ایا مشکل دارم
- کیست در شبکه کوروئید بطن طرفی چپ
سلام داخل سونو انومالی نوشته یک کیست 6.4 در شبکه کوروئید بطن طرفی چپ دیده میشود این خطر نامه سونوها و ازمایشات هفته 12کاملا طبیعی و بدون مشکل بوده


