Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من قرص ترنسید با قرص ال دی رو باهم مصرف کردم و الان ده روزه قطع کردم و پریود نشدم باید چیکار کنم؟؟
سلام من از قرص ال دی برای جلوگیری استفاده میکنم این دوره بعد از تموم شدن قرصم رابطه محافظت نشده داشتم الان یک هفته از مصرف قرص گذشته پریود نشدم میخام ببینم احتمال بارداری هست یانه مشکلی بوجود نمیاد؟
- کیست تخمدان
سلام..ببخشید من دوماه پریود نشدم رفتم سونو .تو سونو نوشته تخمدان راست کیست ب ابعاد ۴۰*۳۵*۳۷ میلی متر اینترنال اکو و سپتوم دار (کیست کمپلیته تخمدان) دیده شد.....یعنی چی کمکم کنید دارم سکته میکنم؟!!!!!
- من کورتاژ تشخیصی شدم به علت خونریزی زیاد ودفع لخته داشتم بعد جواب نمونه من آمده ودکتر گفت یکم اشال داره هایپرپلازی ساده آیا این خطر ناک هست ؟
سن من۴۶ سال هست وبعد کورتاژ بعد ۲۰ روز که قرص ال دی لویتود می خردم هنوز ۴تا قرص دیگه داشتم پریود شدم امروز هم ۷ روز گذشته ومن دوباره قرص رو شروع کردم آیا باید حواب نمونه را میگیری کنم ؟
- خوردن قرص نورم اسکین ۲۰ باعث نازایی میشود
آیا خوردن قرص نورم اسکین ۲۰ برای جوش صورت باعث نازایی میشود من متاهل هستم و خیلیا میگن باعث نازایی میشود
- زمان قاعدگی
سلام امروز۳۰روز از پریودیم گذشته ودیروز فقط لکه بینی درعرض یک روز در روز ۲۹ چرخم مشاهده کردم یعنی اون خونریزی قبلی قاعدگیمو ندارم پریودیم هم مرتب هست بیبی چک گرفتم منفی هست چ کنم خانم دکتر
- سلام من رابطه نداشتم عادت نمی شم چی بخورم
- سلام . خانم دکتر شما معاینه سینه هم انجام میدین.ماموگرافی
- ترشی خوردن
خوردن چیزهای ترش ولبنیات بستی درزمان پریود اشکالی داره خانم دکتر
- سوزش زیر شکم در بارداری
سلام من ۲۱ هفته هستم دیروز عطسه و سرفه کردم از دیروز زیر دلم میسوزه و سروس بهداشتی میرم میام یکم انگار ادرار موقع خم شدن ازم میاد در حالت عادی نمیاد مشکلی هس
- فیبرو کیستیک سینه
آیا فیبرو کیستیک سینه درمان دارد،که کاملا از بین برود
- زنان زایمان
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم و قصد باردارشدن دارم رفتم دکتر قرص مدروفم 5داد از 14امین روز پریود روزی 2تا به مدت 10روز مصرف کردم جلوگیری هم نکردم شش روزه که قرص رو قطع کردم پریود نشدم دو روزه فقط لکه بینی خفیف درحد یکی دو قطره دارم تست برداشتم منفی شده بنظرتون علت اینکه پریود نمیشم چیه واحتمال بارداری هست؟
- لکه بینی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام خسته نباشید،من قرص سیپروترون کامپاند به علت هورمون مردانه مصرف میکنم و الان در حین مصرف لکه بینی دیدم علت چیست؟قطع کنم قرص یا ادامه بدم؟میشه لطفا راهنمایی کنید
- درد استخوان واژن
سلام خانم دکتر خسته نباشید. من در هفته سی و دوم بارداری هستم. استخوان داخل واژن درد گرفته. نمیدونم دارم آدرس درد را درست میدم یا نه دقیقا. موقع راه رفتن دردش بیشتر میشه. طوری که باید خیلی اروم راه برم. به نظر شما علت این درد چیست من بارداری اولم هست و تجربه ای ندارم متشکرم
- شیردهی
سلام خانم دكتر من پيرم ٤.٥ماهشه و شير منو ميخوره من در آلرژي و سرماخوردگي ميتونم قرص سرما خوردگي و سيتريزين اينا بخورم ؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ، من دو روز بعد از پریودی رابطه داشتم ولی کاندوم در اومد ، همون موقع ۴ تا قرص ال دی خوردم و صبح قرص اورژانسی خوردم ، آیا از بارداری جلوگیری میکنه ممنون
- کرم دالاواگ سی را پی
کرم دالاواگ سی را پیدا نکردم به جاش داروخانه کلوتریمازول ۱درصد و دالاواگ ۲در صد داد . این دو تارا باهم ترکیب کنم نصف نصف یا جدا جدا استفاده کنم
- ترانگزامیک اسید
سلام خانم دکتر قرص ترانگزامیک اسید غیر از برای کم کردن خونریزی قاعدگی مسکن و ضد درد هم هست یا خیر؟؟
- خارش کلیتوریس
سسلام من در هفته 38 بارداری هستم. هر روز لباس زیرم رو عوض می کنم اما باز هم در قسمت کلیتوریس خارش دارم ( همیشه نه ولی بعضی وقتا خیلی شدیده ) چه کار کنم؟ با تشکر
- کانون اکوژن در رحم
سلام، در رحم کانون اکوژن باابعاد 12/6 وجود دارد، آیا نیاز به جراحی دارد؟
- مصرف دوفاستون
سلام من چند ماهه خونریزی دارم با قاعدگی های نامنظم که فقط هر چند ماه یکبار اتفاق میوفتاد رفتم دکتر برای قطع خونریزیم دوفاستون داد اونو مصرف کردم خونریزیم خیلی کم شد ولی بعد از چند روز دوباره الان زیاد شده من الان باید چیکار کنم بازم ادامه بدم به خوردن دوفاستون؟


