Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آزمایش اسپرم
سلام آزمایش اسپرم بعداز نزدیکی چندساعت انجام شود بهترین زمان رو بفرمایین
- قرص
سلام خانم دکتر من ۴ماه ک زایمان کروم میتونم پودر ترومام استفاده کنم اخه بعضی موقع ها سرگیجه دارم میتونم ب همراه سیدرال فولیک مصرف کنم
- رابطه جنسی
سلام تازه رابطه جنسی داشتم حدود دوبار اول خونریزی داشتم الان که چندین بار رابطه داشتم فردای رابطه هام لکه های قهوه ای رنگی از بدنم خارج میشه این از چیه؟
- سقط جنین
سلام من ۲ماه پیش سقط داشتم بعداز مصرف یک دوره مترژن بقایا به ابعاد ۱۳میلیمتر باقیمانده دکتر به من دستور ۶عدد قرص سایتوتک راهر۴ساعت دادند آیا دیگه نیازی به کورتاژ نیست واینکه چند ساعت بعد قرص میشه به نوزاد شیر بدم
- سلام میشه لطفاً این قسمت از جواب پاتولوژی رو ترجمه کنین
The specimen consist of several fragments of tan-brown soft tissue & blood clot measuring 4x2x1 cm
in aggregates.
Ts in 3 blocks. - Lue lisää suosittuun Chicken Road -peliin online kasinoilla Suomessa
Chicken Road on nopeasti noussut suosioon Suomessa vuonna 2025. Pelin ainutlaatuinen tyyli ja intuitiivinen käyttöliittymä tekevät siitä helposti lähestyttävän niin ammattilaisen kuin kokeneen pelaajan keskuudessa.Peliohjeet: Chicken Road Peli sisältää useita tasoja, joissa pelaaja ohjaa kanoja polulle saadakseen pisteitä. Jokainen valinta vaikuttaa tulokseen, ja hauskuus lisääntyy jokaisella kierroksella.Strategiat ja vinkit Vaikka Chicken Road sisältää sattumaa, pelaaja voi hyödyntää taktiikoita parantaa mahdollisuuksiaan. Kanojen sijoittaminen strategisesti voi lisätä voittomahdollisuuksia. Sen lisäksi kannattaa tarkkailla bonusominaisuuksia, jotka voivat ilmaantua jokaisen kierroksen aikana.Pelaa lisäeduin Suomalaiset nettikasinot esittelevät pelin eksklusiivisin tarjouksin. Bonustarjoukset tarjoavat ilmaiskierroksia, jotka tuovat lisämahdollisuuksia voittaa. Pidä silmällä bonuksia Chicken Roadiin, jotta saat parhaan hyödyn.Yhteenveto ja johtopäätös Peli on hauska, vaan antaa myös mahdollisuuksia voittaa. Yksinkertaiset säännöt ja erityistarjoukset tekevät pelistä suositun. Olitpa sitten pelaamassa huvin vuoksi, Chicken Road pitää sinut koukussa ja vahvistaa pelinautintoa.Here is more info in regards to chickensroad.fi (https://chickensroad.fi) look at our own web site.
- سلام خسته نباشید ،آیا قرص ایزومکس برای آندومتریوز بد است ؟
من آندومتریوز لگن و تخمدان دارم و ایزومکس مصرف میکنم در بروشورش نوشته برا آندومتریوز مناسب نیست
- سرکلاژشکمی
سلام ببخشید من۵روز هست سرکلاژ شکمی شدم یکم استراحتم ازدیشب کم شد ومراعات نکردم زیادنشستم امروز لکه بینی دارم فقط یه لکه دیدم و درد وانقباض طبیعیه این یانه؟استراحت کامل کنم تا دردام کمتر بشه
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۱۴فروردین پریودشدم بعد ۱۰اردیبهشت هم پریود شدم بعد توماه خرداد پریود نشدم و دذذوز ۲۰و۲۱خرداد لکه بینی داشتم و کمرم بشدت درد میکرد بیبی چک زدم منفی بود آیا من باردارم؟
- سلام میخواستم بدونم من که قصدبارداری دارم اما پریودم نامنظم خیلی زود به زود میشه هم تخمدان ضعیف هم چند تا کیست تخمدان ریزی دارم چند بارم رفتم دکتر اما تا حالا جوابی نگرفتم ممنون میشه راهنمایی کنید خدا خبرت کن بده
- بقایی سقط
سلام خانم دکتر من سقط داشتم وسونویی ک گرفتم نوشته بودتصویریک ناحیه هایپرهترواکوب ابعاد31*14mmفاقدفلوی عروقی مطرح کنندهclotبقایارویت نشد خطرناکه
- سلام ۳۸ سالمه کیست تخمدان و فیبروم دارم دکتر به من سیپروترون دادن اولین دوره که مصرف کردم الان پریود شدم و ازشب سوم پریودی خونریزی شدی به صورت لخته های خون دارم خیلی زیاد که از دیشب تا الات دوبسته نوار بهداشتی استفاده کردم میخواستم بدونم طبیعیه این خونریزی یا نه
- تاخیر پریودی
با سلام من به علت تاخیر پریودی دکتر رفتم و سونوگرافی مشخص کرد کیست ۲۵در۳۵ میلی متری دارم و و تیرویید ب شدت کم کار و دکتر دو عدد آمپول پروژسترون برام تجویز کرد ک بعد از گذشت ۹ روز هنوز پریود نشدم و دو ماه شده ک پریودی رخ نداده ، خواهش میکنم کمکم کنید
- درموردقاعدگی
سلام خانم دکترمن ۲۶سالمه یه بچه ۳ساله ام دارم اول برج پریودشدم وتایه هفته مریض بودم وبعدهفت روزپاک شدم وپنج روزپاک بودم وبعدازپنج روزدوباره پریودشدم دلیلش چیه ؟
- نازایی
با سلام ،من و همسرم ٢سال و نيم براي بارداري اقدام كرده ايم ولي بعد از آزمايشات كامل از هردوي ما و عكس رنگي از رحم ، تشخيص داده شد دچار نازايي بدون علت هستيم . ٣بار آي يو آي شدم ولي نتيجه نداد،يك دكتر لاپراسكوپي تشخيصي و چند دكتر آي وي اف را پيشنهاد كرده اند،ميخواستم ببينم بهترين گزينه با توجه به اينكه من ٢٨ سال و همسرم٣٣ سال دارن چي هست؟
- Dfi
سلام من یه بارداری خارج رحم داشتم باایوای که مجبورشدم ای وی اف کنم باز باردارشدم که متاسفانه ۱۹ هفته و ۲۴ هفته زایمان زودرس گرفتم با سرکلاژ واژینالم سقط شد. و بچه زنده بدنیا اومد ولی برام نموند دکتر تشخیص کوتاهی سرویکس رو دادن که از لحاظ رحمی هم چک شدم و سرکلاژ شکمی انجام دادم .ولی حالا گفتن که باید دی اف ای همسرتون هم چک بشه که شوهرم ازمایش دادن تانل تست و scsa رو بررسی کردن scsa /۲۸.۶ درصد هست و تانل ۱۰/ درصد نشون داده و ازمایش انلالیز اسپرم هم که دادن هم تعداد حرکتشون خوب بود حالا میخواستم بدونم ایا لازمه که این جنینا بررسی بشن یاخیر هزینه پی جی دی هم متاسفانه بالاس ؟چون نمیدونم دی اف ای قبلا با حالا یکی بوده یانه .. ۱۳ تا جنین فریز دارم ایا این دی اف ای دخالتی توی سقطام داشته یا نه و اگر مشکل انچنانی نداشته باشن تا بازم جنینا رو انتقال بدم ؟این مسعله منو نگران کرده یک جواب قاطع میخوام لطفا بهم جواب بدید که از سردردگمی در بیام جنینام گرید ab هستند؟ ممنون از پاسخگویی شما...
- تفسیر پاتولوژی پولیپ
non_polyp endometrium, cystic hyperplasia without atypia
- قرص ترنسید
سلام من بخاطر طولانی شدن پریودیم دکتر بهم اپول پروسترون و ترنسید و ال دی داده..... ایا مصرف قرص ترنسید و واکسن کرونا از جهت لخته خون تداخل دارد؟
- عفونت واژن
سلام خانوم دکتر
من حدود ۱ ماه هست که تکرر ادرار دارم
یعنی بلافاصله بعد از ادرار بازم هم احساس میکنم که ادرار دارم
و اینکه ترشحات سفید پنیری و غلیظ دارم که میشه گفت زیاد هم هست
اما ترشحاتم میشه گفت بو نداره
و اینکه خارش و سوزش خیلی کمی هم گاهی دارم میخواستم بدونم که تکرر ادرارم بخاطر عفونت واژن هست یا عفونت ادراری ؟ البته ازمایش کشت ادرار و خون دادم بنظرم که چیزی نبوده یعنی عفونت ادراری نداشتم عکس ازمایش را میفرستم - دلیل خونریزی بیش از سه ماه
سلام احترام،بنده سه ماه پیش دی اند سی شدم بعد از اون خونریزیم قطع نشد تا یه ماه پیش که دیفراین زدم،بعد اون پریود شدید شدم وتا الان که یه هفته از پریود گذشته حتی یک روز هم پاک نبودم،هر روز خونریزی دارم که کمی بیشتر از لکه بینی هست،در ضمن ۴۸سال دارم،مشکلاتم فیبروم،ضخامت اندومتر،بزرگی رحم اندومتریوز و پولیپ هست لطفا راهنمایی بفرمایید.تشکر


