Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ناباروری
با سلام ۴سال اقدام به بارواری گردم باردار نشدم
- عقب افتادن پریود
دخترم متولد ۸۹ هست. پارسال همین موقع ها اولین سیکل قاعدگیش شروع شد هر ماه خیلی منظم نبود ولی پریود میشد اما الان سه ماهه پریود نمیشه با دکتر خودم مشورت کردم گفت بهش ده شب ، شبی دو عدد قرص دوفامد ۱۰ بده سوالم اینجاست؟ آیا موردی نداره؟ دارو رو بهش بدم؟!
- نازایی
سلام خسته نباشین من ۳۱ سالمه ۶ساله ازدواج کردم اصلا سابقه بارداری نداشتم پریودیم نامنظمه دیر به دی عادت میشم رفتم مشهد پیش متخصص بهم دارو وآمپول دادن یه دوره مصرف کردم ولی نتیجه ای ندیدم الانم ازموقع مصرفش ۴۰ روزه میگذره باردارم نیستم پریودم نمیشم چیکار کنم راهنماییم کنین ممنون میشم
- من دخترم ۷:۵ داره به دلیل بلوغ زودرس تا الان یکبار واریوپپتیل ۲۸ روزه زده. چند روزی هست که از سر گیجه شکایت میکنه آیا به آمپول ارتباطی داره و باید چکار کنم؟ ممنون
- تخصصی
سلام من خانم ۳۵ساله هستم ک هرماه روز دوم قاعده گیم لخته خون ازم خارج میشه بدون هیچ دردی ایا خطرناکه؟؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر کمکم کنید خیلی عذاب میکشم اگه دختری پرده ش در اثر چیز دیگه ای یعنی آسیب های طبیعی آسیب دیده باشه هیچ جوری نمیتونه پاکیش ثابت کنه که رابطه نداشته راه تشخیصی وجود نداره؟ دارم میمیرم تاحالا چیزی وارد نشده ولی وقتی نگاهش میکنم یه طرفش صافه و یه طرف چین چین (انگار جداشده ولی روی هم قرار گرفته) آخه چرا مال من این شکلیه اگه برم دکتر بگه آسیب دیده هیچکس حرفمو باور نمیکنه منو میکشن کاش راه تشخیصی وجود داشته باشه😢😢😢
- لیزر سفیدی واژن
سلام میخواستم بدونم شما برای تیرگی واژن و اطراف مقعد لیزر انجام میدید. اگر که انجام میشه چند جلسه معمولا باید انجام شه و هزینش چقد میشه؟
- فولوکونازول
سلام وقت بخیر.من باکره هستم و میخواستم بدونم که مصرف قرص فولوکونازول برای من مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- وجود خون در مدفوع
سلام ببخشید من مدتی است که بعد از پریودی ترشحاتی همراه با مقدار بسیار کمی خون از ناحیه مقعد دارم ودارای ناراحتی معده نیز هستم واز قرص های مسکن زیاد مصرف میکنم آیا من به بیماری آندرو متروزیوس مبتلا هستم ودر آینده در زمینه بارداری برای من مشکل به وجود می آید؟
- پلی کیستیک وتنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من کیستک سپتا و ذرات آکوژن داخلی به دیامتر37*41 درتخمدان سمت راست و 36*39 در تخمدان سمت چپ دارم مشکلی پیش نمیاره؟؟
- کیست تخمدانی
سلام من کیست اکوفری تخمدانی ب ابعاد 60x46دارم و حامله هم هستم چهار هفته و سه روزمه میخواستم بدونم مشکلی نداره؟
- کیست درتخمدان چپ حاوی اکوهای
سلام من کیست درتخمدان سمت چپ دارم کیست حاوی اکو های خطرناکه دکتردارونمبده آیا باعث نازایی نمیسه
- کیست
سلام آیا کیست کورپوس لوتئوم در سنوگرافی واژینال صد در صد دیده میشه یا باید اسکن کرد؟
- لطفا راهنمایی بفرمایید.
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما پزشک محترم , من بعد از اینکه از وجود یک برآمدگی در روی اندام تناسلی ام آگاه شدم پیش شما ویزیت شدم وشما گفتید که مشکل خاصی نیست , اما الان بعد از چند ماه آن برآمدگی بزرگتر شده , آیا جای نگرانی دارد؟ آیا نیاز به ویزیت دوباره هست?
- بارداری
بنده ۳۸ سال دارم قصد بارداری دوم رو دارم سیکل ماهیانه ام ۲۵ روز و گاهی ۷ و گاهی ۸ روز دوره پریودم هست میخواستم زمان تخمکگذاریمو بدونم
- بارداری،،،،،
سلام همسرم واریکوسل نداره فقط کم تحرکی اسپرم داره که اونم گفتن تو بارداری تاثیر نمیزاره بازم همسرم رفت دکتر بهش داروهای ویتامین و آمپول داد آمپولشو هر ۱۵ روز میزنه منم رفتم دکتر تمام آزمایشاتو انجام دادم مشکلی نداشتم ولی دکتر بهم آمپول آزاد سازی تخمک داد بار اول نتیجه نگرفتم البته موقعی بود که همسرم قرص و آمپول استفاده نکرده بود الان بار دوم آمپول دور ناف زدم واسه آزاد سازی تخمک بعد سونو گرفتم دکتر گفت فقط یک فولیکول ۱۹ سمت راستت داری ،با امروز ۹ روزه که از زمان آمپولم میگذره و همسرمم دومیم آمپول ۱۵ روزشو پری شب زد من تقریبا دو سه روز پیش ترشح بی رنگ آبکی داشتم الان ترشحم سفید مثل سفیده تخم مرغ هستش همراه با ترشح بیرنگ چسبناک و شفاف...نه روز دیگه به پریودیم مونده به نظرتون باردارم یا نه ؟و اگه نیستم احتمال داره تا ۹ روز دیگه باردار بشم؟
- یبوست نوزاد
سلام من پسر دوماهه دارم الان نزدیک دوهفتس مدفوع نکرده هر از گاهی زیاد گریه میکنهد تا ی مدت شیاف روغن بادام میکردم شکمش کار میکرد الان شیافم میکنم شکمش اصلا کار نمیکنه خیلی نگرانم مشکل چیه ممنون
- عکس رنگی
سلام خانوم دکتر. برای گرفتن عکس رنگی از رحم ، چه کارهایی رو قبل ، بعد و حتی هنگام عکس باید انجام بدم ؟ آیا باید مسکن مصرف کنم ؟ چه روزی بهتره برای مراجعه ؟ و اینکه نیاز به چه آنتی بیوتیکی هست ؟
- امکان بادارای با قرص سیبل چقد هست؟و اینکه من تو هربار رابطه انزال داخل واژن دارم
- ایا قرص مدروکسی پروژسترون مانع بارداری میشود
سلام وقتتون بخیر من پنج روزه بخاطر نامنظم بودن پریودی هام قرص مدروکسی مصرف میکنم و رابطه محافظ نشده داشتم میخواستم ببینم ایا امکان بارداری در زمان مصرف قرص امکان دارد؟


