Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود نشدن
سلام من مجردم و رابطه داشتم دفعه اول و دوم رابطه قرص اورژانسی مصرف کردم و بعد از اون حدود ۳ ماهه که پریود نشدم بیبی چک هم استفاده کردم و باردار نیستم ، باید چیکار کنم پریود بشم؟
- کرونا
سلام خانم دکتر وقت بخیر آیا بارداری در دوران کرونا خطرناک است ؟
- سلام من ۴۹ سال سن دارم و این دوره از عادت ماهیانه در روز هفتم از پریودم که به ظاهر تمام شده بوددوباره خونریزی م شروع شد و سه روز ادامه دارد و برای درمان و حل مشکلم چه کاری باید انجام بدم
- سلام خانم دکتر خسته نباشید،بنده ۳۴ یالم هست،از اوایل سال ۹۹ پشت سدم نزدیک به گوش راست پایین استخوان پشت سر یه غده مشاهده شده،همون موقع سونوگرافی دادم گفتن غدد لنفاوی هست،یک ماه پیش مجددا سونوگرافی دادم گفتن لنف نود ری اکتیو هست،الان احساس میکنم برجسته تر و بزرگتر و قابل مشاهده تر شده کاملا،این میتوته خطرناک باشع،خیلی نگرانم و استرس دارم،کلی آنتی بیوتیک آمپول و قرص استفاده کردم از بین نرفته حتی تحریک تر شده،چیکار کنم به نظر شما،لطف بفرمایید جوابم رو بفرمایید خیلی نگرانم.
غدد لنفاوی
- مدت زمان مصرف قرص دوفاستون
سلام از 18سالگی به علت تنبلی تخمدان دوفاستون از روز 15 تا 25 روزانه یک عدد مصرف میکنم و سه سالی میشه مصرف این قرصو ادامه دادم و پریودهای منظم دارم در صورت مصرف.دکترم گفت تا زمانی که رابطه منظم داشته باشم باید این قرصا رو مصرف کنم...خواستم از عوارض مصرف طولانی این قرص مطلع بشم و ایا برای بارداری مشکلی به وجود میاد؟! مجرد هستم
- بخیه حزبی.شکم دارم از پانزده ساله
یه در همیشگی کم دارم ولی مقداری دارم اضافه وزن میگیرم کشیدگی وپارگی احساس میکنم این در باید بتمن باشه ممنون میشم جواب بدین
- هایمن
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر یه سوال داشتم دوروز پیش با نامزدم نزدیکی داشتم اما دخول صورت نگرفت ایشون فقط سر آلتشونو به دهانه ی واژن میمالیدن اما یه خورده سوزش و درد داشتم و بعد یه خونریزی خیلی کم بود وقتی داخل آیینه نگاه کردم دوتازخم اندازه یه نقطه دوطرف ابتدای مدخل واژنم بودکه خون اومده بود ازش امکانش پارگی پردم هست ممنون میشم متن سوال رو نمایش ندید
- بستن لوله ها
سلام من 8 ماه پیش موقع سومین سزارین لوله هام رو بستم آیا به طور صددرصد میتونه خیالم از بابت باردار نشدن راحت باشه یا باز هم احتمالش هست؟؟؟
- سلام اگر میشه جواب بدید ب من خود ارضایی
خیلی خیلی شرمنده ک دوباره میپرسم جدا شرمنده من دیروز ازتون پزسیدم خیلییی ببخشید گفتم ک با فک کردن ب صحنه جنسی خوابم میبرد دو س بار کردم تو پریودی عنوانمم دختر ۱۵ سالس اون موقع ک خوابم برد دچار نبض نشدم ولی تو روز پنجم دچار نبض شدم فقط با فک کردن و اصلا ب خودم دس نزدم بعد خیلی طولانی نبود ی خانومی لز شما پرسبده بود ک این کلر تو دوره قاعدگی موجب چسبندگی رحم میشه و با استفاده از کلورتیس کرده بود اون خانوم از طریق ناحیه خارجی و شما گفته بودید ممکنه فقط خون بیشتری ب داخل لگن برگرده بنظرتون برای من پیش اومده و اگ اره خطرناکه؟
- ترشحات زرد رنگ
سلام خسته نباشيد. ببخشيد من بعد از اقدام به بارداری دچار ترشحات زرد رنگ شدم. دوبار دکتر رفتم، يكس گفت عفونته و ديگری گفت چیزی نیست و طبيعيه. ولی من نگرانم. ميشه راهنماييم كنيد. ممنونم.
- سلام دخترم کیست یونی لوکوله با ابعاد۳۱*۴۹داره آیا خطرناکه
- تداخل دارویی دروسبلین برای کم شدن خونریزی و لووکسین
سلام بدلیل مصرف اولین دوره لوکسین ۵۰ ک دکتر در معاینه گفتن مقداری بزرگ هست و ازمایشات بد نبود سالهاس روی مرز کم کار یک دوره قرص دادن تاخرداد ک از بهمن شروع کردم ولی عادت ماهانه رو بهم زد فقط اسفنددماه ۳ روز ب مقدار کم و تا ۳ اردیبهشت ک خونریزی ب قدری زیاد و روان بود ک دکتر عمومی گفتن ی دوره ضدبارداری استنفاده کن دیروز متاسفانه دو ساعت دیر مصرف کردم مجددا خونریزی داشتم ایا تلاقی دارن خطرناکن مصرف این قرصها باهم ؟ و حال گرگفتگی و عصبی و نفخ شکم میده دروسبلین
- لاغری
سلام ببخشیدا میخوام بدونم شما بعد زایمان چه رژیمی گرفتید خانم دکتر
- ارتباط سونوگرافی و زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیز.. پزشکم برام سونوی واژینال نوشته.. اما من میترسم انجام بدم. قبلا شنیده بودم که اگر نفر قبل از من زگیل تناسلی داشته باشه، از طریق اون دستگاه سونو به من هم منتقل میشه حتی اگر سرِ دستگاه سونو مجهز به کاندوم لاتکس باشه. آیا این حرف درسته خانم دکتر؟ ممنون میشم جوابمو بدید.
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- زگیل
سلام من نزديك ناحيه تناسليم زگيل دارم چندتا زياد شده مشكل چيه؟خطرناكه؟چرا اينجوري ميشه من مجردم و ٢٤ساله
- سلام وقت بخیر مقدار اندکی مایع در فضای کول دو ساک خلفی در سونوگرافی مشخص شد من درد زیر شکم وتکرر ادارار وسوزش دارم که دکتر انتی بیوتیک داد میشه منو راهنمایی کنید این مایع خطرناکه؟؟
- خونریزی بعد قطع قرص ضد بارداری
با عرض سلام من از روز اول پرسود قرص ضد بارداری مصرف کردم بعد ۸ روز به دلیل حالت شدید تهوع قطع کردم و الان مثل روزهای پریود دوباره خونریزی دارم آیا مفنامیک اسید بخورم
- روزه گرفتن قبل از پریودی
سلام من 29 دی قراره پریود شم و 25 دی میخام برم اعتکاف میخام بدونم روزه گرفتن باعث میشه من زودتر پریود شم؟ میشه جواب بدیدددد
- امپول لوپرومر
سلام خانم دکتر من امپول لوپرومر رو ۲۴ برج شهریور زدم البته بعد از ۴۰ روز خونریزی شدید این امپول رو دکتر برایم نوشت ولی ۱۳ رو تمیز بودم دوباره پریود شدم ابا ادامه بدم یانه امپول رو بزنم یانه مگه نباید یک ماه یک باربزنی پس چرا من دوباره پریود شدم اگه امپول رو بزنی دیگه نباید پریود بشی مگه درست نیست


