Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام من دختر هشت ماهه دارم دیروز تو اتاق خواب از تخت افتاد پایین آیا امکان داره پرده بکارت با از پایین افتادن از تخت دو نفره اتفاق بیفته؟ خونریزیم نداشت ممنون میشم جواب بدید.
- عقب افتادن پرید
سلام خانم دکتر من ۳۸ سالمه دوتا دختر دارم که بامصرف hmgوhcgباردار شدم ماه پیش ۵ پرید شدم ازشب پنج پریدی شبی دوتا کلومفین خوردم تا پنج شب امروز ۱۸ تیر هست ۱۳ روز گذشته امامن پرید نشدم بی بی زدم منفی بود خیلی ممنون میشم راهنمای کنید
- بارداری
سلام من ۲۵ روز از اقدام بارداریم میگذره ایا بی بی چک نشان میدهد .؟؟ به نظر شما چه موقع از بی بی چک استفادع کنیم ؟
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
سلام خانم دکتر .خسته نباشید . در برگه ی سونوگرافی ای ک انجام دادم نوشته شده تصویر دو ناحیه اکوژن به ابعاد 5.5 *12 mm و 4 * 6 mm در ناحیه ی بادی و فوندوس رحم رویت شده ک مطرح کننده ی پولیپ است . این جمله به چ معنی ای ؟آیا من باید عمل انجام بدم یا با دارو رفع میشه ؟و آیا آسیبی میزنه ب بدنم یا خیر ؟ خیلی ممنون ک جواب میدید ب سوالات با تشکر از شما روزتون به خیر
- قرص جلوگیری
سلام سنم ۳۵ ساله دوتا فرزند دارم همیشه از کاندوم استفاده میکنم ولی این دوماه آخر احساس میکنم به کاندوم حساسیت دارم عفونت قارچی درست کرد سوزش وخارج گرفتم تا دو ماه دیگه هم به کودکم شیر میدم بعد دوسالش تمامه میشه یه قرص کم عوارض بهم معرفی کنید
- متخصص زنان و زایمان
باسلام من ۴۲سال سن دارم. و سه دوره قرص سیپروترون کامپاندرواستفاده کردم. بعداز اون هم چاق شدم و هم فشارخونم بالامیره. لطفا راهنمایی بفرماید.ممنونم
- فولیکول
سلام خانم دکتر من امروز سونوگرافی رحم و تخمدان دادم برام نوشتن .. یک فولیکول اکوفری با قطر 17 میلیمتر در تخمدان چپ دیده میشود .. این به چه معنی هست؟؟
- مصرف قرص نورم اسکین و بارداری
سه ماه دیگه عروسیمه و الان نورم اسکین مصرف میکنم و الان میخام قطش کنم اگر بعد دوماه باردار بشم خوبه یا باید بیشتر صب کنم
- مایع آزاد در لگن
سلام ببخشید من چند وقته درد شدید قسمت راست شکم داشتم که هم سونو انجام دادم هم آزمایش هم سی نی اسکن که گفتن هیچ مشکلی نداری وفقط مایع آزاد در لگن وجود داره کهاحتمالا به خاطر ترکیدن کیست من الان قسمت لگنم خیلی درد دارم الان راه درمان من چیه ممنون خانم دکتر
- پاپ اسمیر*
سلام خدمت شما، پیشاپیش از پاسخگوییتون ممنونم، میشه لطفا جواب پاپ اسمیر من بگین یعنی چی ، نوشته reactive nuclear changes of epithelial cells fungal organisms morphologically consistent with candida spp
- نازایی
سلام خانم دکتر من و همسرم تمام آزمایشات و انجام دادیم و هر دو سالم هستیم ولی هنوز بعد از 8 ماه اقدام باردار نشدم میشه کمکم کنید دارویی چیزی میشه استفاده کرد که زودتر نتیجه بگیرم
- قرص وروژست
سلام من ۴۱ سالمه اندومتریوز داشتم دیماه عمل شدم الان دوباره مثل قبل از عمل تمام علائم بیماریم برگشته بود سونو انجام دادم گفتن دوباره آندو متریوز دارم دکتر قرص وروژست تجویز کردن الان یک هفته قبل از شروع قرص آمپول زدم برای قطع پریودی الان بعد از مصرف پانزده عدد قرص وروژست خونریزی خفیفی دارم می خواستم بدونم ایا این اتفاق طبیعیه یا خیر؟
- قرص reprostasis
سلام خانم دکتر این قرص reprostasis روبرام تجویز کردین ولی تو جلد قرص دو رنگ قرص با شکل های مختلف وجود داره روزانه گفتین یکی بخورم میخواستم بدونم کدوم شو بخورم؟یکی رنگش قهوه ایه یکی سفید
- مقعد
من یکم مقعدم درد میکنه چیکار کنم خوب بشه
- الهام
سلام من تابستون خدارضایی داشتم و دستم خونی شد رفتم معاینه دکتر گفت خراش خورده به مرور جوش میخوره خواستم بگم واقعا جوش میخوره؟! چه مدت طول میکشه
- هایمن زبانه دار
سلام وقتتون بخیر من یه مدته وسواس فکری گرفتم بعد مجردم و تا الان نه دخول ن خود ارضایی نداشتم بعد خودمو توی ایینه ک نگاه میکنم قسمت ورودی واژن کامل پوشوندس بعد روی همون هایمن یه حالت زبونه کوچیک داره و سوراخ بکارتم زیرشه طبیعیه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین خیلی استرس دارم
- خونریزی شدید رحمی
به مدت دوماه خون ریزی رحمی شدید دارم درد ندارم و لخته خون دفع میشود ووقتی برای مدتی قرص آهن و مولتی ویتامین مصرف میکنم مقدار خون ریزی کاهش پیدا میکند علت آن چیست؟
- سلام من نزدیک دو ماه پریود میشم ولی دیر قطع میشه و کمرم خیلی درد میکنه هر موقع کمر درد کنه بیشتر پریود میشم ترو خدا کمکم کنید
دکترم رفتم قبلن کیس داشتم کیسم برترف شد الان نمیدنم چرا اینتوریم
- استفاده از قرص فارژزیک
سلام من دندانم خیلی درد میکند میخواهم از قرص فارژزیک استفاده کنم والان من در ماه هفتم بارداری هستم استفاده از این قرص ضرر ندارد
- مصرف ویتامین
آیا خانم های که طفل شان به دنیا آمده یه چند ماهی میشه میتواند از ویتامین ب کمپلکس سنگیفت استفاده کند. کدام ضرر و زیان خو ندارد


