سلام،درصورتیکه پریودهای قبلی شما،منظم بوده باشد.نیاز به بررسی دارد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هایمن
سلام خانم دکتر عزیز من هنگام پاک کردن واژن حس کردم ناخنم به هایمنم برخورد کرد ولی هیچ خونریزی نداشتم و به متخصص زنان جهت معاینه هایمن رفتم که بد معاینه گفتن کاملا سالم هستی و پردتمازنوعی که ضخیم اگر اسیبی بود حتما در معاینه مشخص میشد خانم دکتر؟ من بازم استرس دارم و ناراحتم میترسم اسیبی رسونده باشم دکتر نفهمیده و با پریود شدن این اسیب بیشتر بشه و هایمنم پاره بشه تورو خدا خیلی ناراحتم خانم دکتر
- پریود نامنظم
سلام خانم دکتر من ۵ ماهه عمل سزارین کردم و قرص شبر دهی استفاده میکنم پریودم قطع نمیشه سه روز نمیشم بعد باز هم شروع میشه هی پریود میشم در یک ماه چند بار پریودم شروع میشه به نظرتون چه کار کنم
- سلام من یک کورپوس لوتئوم هموراژیک در تخمدان سمت چپ دارم آیا طبیعی هست ؟
آیا این ضایعه طبیعی است
- سقط جنین
سلام.من فقط دو روز از رابطه ام گذشته و مقدارکمی منی داخل ریخته شده .من دو عدد قرص روکین خوردم واینکه امکان ازبین بردن جنین با دارو هست؟میشه راهکار برای ازبین بردنش به صورت طبیعی بگید
- پرده بکارت
آیا امکان داره خراش پرده بدون خونریزی باشه ..آیا خراش با پارگی وآسیب فرق داره .ترو خدا جواب بدین دارم دیونه میشم
- ضخامت۱۸ اندومتر
سلام خانم دکتر به علت لکه بینی وخونریزی نامنظم سونو دا م ضخامت دیواره رحم ۱۸ بود به اضافه تعدادی میوم وکیست ...قرص جستیران۴۰ رابه مدت ۲۰روز طبق دستورپزشک مصرف کردم تا در پریود بعدی ضخامت کم شود منتها ازمایش tsh 4.98هست lh3.41 وfsh9.86 وprolactin 11.96 میباشد..ممکنه علت مشکل من تیروئید یا....باشد وبا درمان آن مشگل نامنظمی ولکه بینی وتکرارضخامت اندومتر حل بشه؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر خسته نباشین من14هفتمه سرویکسم 28 وهماتوم دارم جفتم lowlainngهست چیکارکنم
- تقویت سیستم ایمنی
سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه و به زگیل تناسلی مبتلا شدم دکتر منو معاینه کردند و گفتن خطرناک نیست ولی نیاز هست با لیزر برداشته بشه و حتی من پرسیدم حتما باید لیزر کنم گفتن فعلا میتونی لیزر نکنی ولی خب اگه لیزر کنی بهترع و بیشتر نمیشه ....خاتم دکتر از این مراجعه بنده حدود ۵ یا ۶ ماه میگذره و خب من مراجعه ای نکردم و روی لبه های واژن وقتی با دست لمس میکنم برآمدگی های ریزی رو حس میکنم و من شنیدم با تقویت سیستم ایمنی میشه تا حدودی ویروس رو کنترل کرد میخواستم بدونم خوردن چه ویتامین ها یا قرص هایی میتونه به تقویت سیستم ایمنی بدنم کمک کنه( و البته من شنیدم خوردن سیر و فلفل دلمه و سبزیجات هم کمک کننده هست و خب این موارد رو میخورم ) و خانم دکتر سوال دوم بنده اینه که خوردن فولیک اسید هم موثر در این قضیه هست یا نه و آیا من میتونم بخورم و برام مشکلی نداره؟؟ لطفا کمکم کنید آخه به شدت استرس دارم میترسم در آینده برام مشکلی ایجاد بشه و حتی باعث نازایی بشه 🥺
- سلام عزیزم من از شما پرسیده بودم که تاریخ پریودیم 17 و شما برای قرص dupbaston گفته بودید اگر ماه قبل 17 پریود شدم و تا کنون نشدم میتوانم از امروز شروع کنم یعنی در صورت تاخیر پریود برای اولین سیکل اقدام کنم اما من ماه قبل 17 نشدم. تاریخم بهم خورده و دیر تر 17 میشم و ماه قبل 9 شدم
- مصرف سیبل بعد از ال دی
باعرض سلام و خسته نباشید من چندین دوره ال دی مصرف کردم و حالا پزشکم برای تخمدان پلی کیستیک سیبل تجویز کردن نحوه ی مصرف سیبل بعد از ال دی به چه صورته؟۷روز فاصله بیفته؟
- قرص آسپرین
سلام و وقت بخیر. چون سابقه سقط داشتم دکتر آسپرین روزی یک عدد تجویز کردن, فراموش کردم که امروز آسپرین خوردم یا نه, ایرادی داره؟
- سن جنین
سن جنین همیشه دو هفته کمتر از سنی هست که آنتی میگه مثلا سن لقاح مال چهار هفته پیشه سونو آنتی شش هفته پیش را نشون میده یا دوهفته پیش به طور کلی میشه گفت هر سنی که آنتی برای سن حاملگی مشخص میکنه بیشتر است از زمان لقاح یا نه
- زنان زایمان
رابطه بدون دخول هست ک مردمایع منی روبریزه داخل واژن احتمال بارداری وجودداردیاخیر
- مشکل در پریود
با سلام، من یک سال پیش زایمان داشتم و در شیزدهی هستم، وقتی دخترم ۸ ماهش بود یکبار پریود شدم، ماه بعدش هم پریود شدم ولی از اون زمان تا کنون دیگه پریود نشدم. آیا نگران کننده ست یا طبیعیه؟ چندبار بیبی چک گذاشتم که منفی بود و علائم بارداری ندارم
- سلاموقت بخیر. کرم مترونیدازول در چهار شب استفاده کردم. در شب پنجم که عادت شدم ارش دیگه استفاده نکردم. و تا الان که به مدت دو شبه دارم ارش استفاده می کنم ایا باید پنج شبه دیگه ادامه بدم یا نمی خواد. و شوال دیگه اینکه طی این دو شب بعد استفاده از این پماد ترشح قهوه ایی تیره ازم خارج میشه. دوره درمان رو ادامه بدم یا خیر.
- خون ریزی
سلام من از پارسال تا حالا پریودی های نامنظم دارم وقتی سنو دادم رحمم بزرگ شده بود که با دارو کنترل نشد کورتاژ کردم یه ماه بعد کورتاژ هم همینجور بودم که مدروکسی خوردم به صورت دورهی پنج ماه دیگه پریود نشدم باز دارو بهم داد که پریود بشم بعد نمونه انجام دادم که گفتن خوش خیم الان برام قرص سیبل نوشتن بسته اول به دومین قرص سفید که رسیدم پریود شدم دیگه تا بسته دوم شروع کردم ولی همچنان خون ریزی دارم بیست و یک روزه که خون ریزی دارم لطفا راهنمایم کنین
- نمونه اسپرم
سلام خسته نباشیدمن کاندیدivfهستم همسرم برای دادن دادن اسپرم تومحیط بیمارستان مشکل دارن میخواستم بدونم قبل دادن اسپرم میتونن قرص تادالافیل بخورن چون بدون قرص میگن استرس میگیرم نمیشه این قرص تواسپرم تاثیرمنفی نداره
- بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من متأسفانه یه زمانی که آگاهی نداشتم از خودارضایی، در دوران پریودی با فشار دادن شدید و محکم پاها بهم خودارضایی میکردم و هیچ چیزی رو وارد واژن نمیکردم به هیچ عنوان سوال من از شما اینه که فشار محکم و شدید پاها بهم بدون وارد کردن چیزی به واژن ،به پرده بکارت آسیب میزنه یا نه ؟؟؟ ممنون خانم دکتر لطفا به من جواب بدین سپاس ازشما ، خدا به شما سلامتی بده .
- زنان
سلام خانم دکتر چند روز بعد از عقب افتادن عادت ماهانه ، میشه از بی بی چک استفاده کرد؟
- نازایی
سلام خانم دکتر شوهرم از ازواج قبلیش یه پسر داره،الان که با من ازدواج کرده، ازمایش اسپرم داد حرکت اش ضعیف بود،ویتامین E و اسپریژن و کیوتین میخوره آزمایشش کاملا نرمال شده، لازمه این سه تا دارو رو بخوره و ادامه بده تا وقتی که من باردار شم؟؟؟ راستی کافیه فقط ویتامین ای و اسپریژن رو بخوره؟؟؟دیگه کیوتین نخوره؟؟؟؟این نرمال بودن ازمایش یعنی دیگه کیفیت و سرعت خوبه خوبه


