Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
از وقت پریودیم ۴ روز گذشته کی دقیق تست بدم
- مصرف آسپرین
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر آیا مصرف آسپرین در دوران بارداری بر روی جنین تاثیر دارد؟ من به علت حاملگی پوچ سقط جنین داشتم که دکترم برای بارداری مجدد تجویز آسپرین در طول بارداری را داشتند. با تشکر
- بارداری
باسلام وخداقوت.ببخشیدخانم دکترمن ونامزدم رابطه بدون دخول داشتیم ولی نامزدم درحین مالیدن آلتش ابش روی واژنم ریخت ولی شستم بعد ۲۴ساعت هم دوتاقرص اووسییز۰/۷۵مصرف کردم خواستم ببینم خدایی نکرده باردانشم خیلیییی میترسم توروخدا بهم جواب بدید واینکه نامزدم خیلیی شهوتیه آیا درمان داره؟ممنونم اجرتون با خدا
- بارداری در دختر باکره!!
سلام آیا بارداری در دختر باکره رابطه بدون دخول و حتی اگه امکان این رو هم بدیم که منی برخورد نکرده باشه یا اصلا برخورد کرده باشه بارداری اتفاق افتاده؟همان ماهی که رابطه داشته اند پریودی صورت گرفته و دوره ۶ روزه و شدید ماه بعد از آن پریودی صورت گرفته ولی خیلی کم در حد ۳ روز ولی احساس نبض در اطراف ناف و زیر شکم داشته به همراه کمر درد و سوزن سوزن شدن در اطراف ناف و ماه بعد در نزدیکی های تایم پریودی گرفتگی در زیرشکم صورت گرفته و باز هم حس کردن نبض و کمی سینه درد واین راهم باید گفت که فرد دارای پریودی نامنظم است و از بیبی چک استفاده کرده منفی است آیا امکان بارداری هست
- فوکوس اکوژندر بطن چپ جنین در 18هفته ای10میلیمتردر1
من سري فري همانجام دادم وگفتن بچه سالمه .الان براي انومالي اسکن رفتم.زده اکوژن بطن چپ داره.ايا من بازم بايد امينو سنتز هم انجام بدم؟
- عوارض اورژانسی یا بارداری؟
سلام مجردم ۱۹ سالمه ، باکره ام ، رابطه سطحی دارم کلا ، مهر ماه مشکوک شدم گفتم شاید دستمون الوده بوده یا کاندوما سوراخ داشته مثلا، اورژانسی خوردم ، کاندومارو همیشه بعد ارضاش دست میزنم سالم بوده ، بعدش ابان ماه ۸ روز زودتر پریود شدم اونم خیلی خیلی سبک و بدون درد و سه روزه ، الان هم که ۱۲ دی هست با تاخیر امروز صبح خون اومد چند قطره و دیگه الان خون نمیاد درد ندارم آیا باردارم ؟؟؟؟ اگر نیستم چطور این روندو درست کنم؟؟؟
- سرکلاژ
سلام.دوتابارداری داشتم یکی هفته 21که سقط شد بارداری دومم با سرکلاژ مک دونالد که بازهم هفته 23سقط شد من 31سالمه خیلی نگرانم که دوباره بخوام باردار بشم میترسم دوباره سقط بشه چه راهی هست واسه من که دهانه رحمم کوتاه وهفته های 21و23بازمیشه.خواهش میکنم راهنمایی کنید
- پیشگیری از بارداری
سلام خسته نباشید من ۳ هفته پیش رابطه بدون جلوگیری داشتم و ۸ ساعت بعد رابطه قرص تنسی ۱.۵ خوردم اما با این وجود هنوز پریود نشودم آیا امکان بارداری وجود داره
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من21 سالمه که یه سقط تو9هفته داشتم الانم باردارم که دهانه رحم 26بودسرکلاژکردم وجفت هم خلفی وگریدصفربود درسونوی انومالی میخواستم بپرسم بااین که جفت هنوزپایین هست میتونم کارهای روزمره رو انجام بدم الان استراحتم نسبی هست؟
- بقایای بارداری
سلام من تاریخ ۹.۲۷ سقط عمدی داشتم بعد از یک هفته سونو دارم اندازه ۳۶ میل بقایا مونده بود.امروز ۱۰.۲۶ من ۸ روزه خون ریزیم قطع شده و فقط ترشحات قهوه ای دارم اما هنوز پریود نشدم.ب نظرتون بهتره شستشو بدم یا منتظر پریودی باشم
- کولیت روده
سلام من ۲۷ سالمه باردار شدم و مشکل کولیت روده زخمی دارم روزی ۹تا قرص مزالازور و ۲تا زوپیرین و ۲ تا فولیک اسید میخورم برای بارداری مشکل ایجاد میکنه
- سزارین
باسلام و خسته نباشيد چرا زایمان طبیعی اجباری است؟ اگر کسی راضی به زایمان طبیعی نباشد،باید چه کار کند؟ چه عواملی باعث میشود تا پزشک تشخیص به سزارین بدهد؟
- بارداری
سلام ببخشید من ی هفته ب پریودی دیگمه وقبلش رابطه داشتم ولی منی رو وارد بدن نکردم چند وقته جالم بده و سابقه فشارخون دارم وحالت تهوع وسردرد دارم دکتر ازعلائم میگف احتمالا بارداری میخواستم ببینم امکانش هست
- عقب انداختن پریودی
سلامخانم دکتر من مریض خودتون هستم الان ۶روزه که پریودم عقب افتاده ماه پیش اومدمپیشتون سونوواژینال انجام دادین پلیپ فکرکنم اندازه ۶داشتم بهم پماد واژینال دادین اونسری پریودم دوهفته زودترشروع شده بود...الانم که۶ روزه عقب افتاده درد پریودی دارم ولی خب شروع نمیشه...بنظرتون باردارم یانه واس همون پلیپه؟تست بزنم یابیام پیشتون؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر من حدود ۱۲روز پیش نزدیکی داشتم کاندوم دراومده بود یکم از منی داخل کاندوم بود شک دارم ب بارداری بعد ۱۲روز لکه قهواه ای رنگ اومد مدت ۲روز بعد میخاسم بدونم این علائم بارداری؟من علائمای دیگه بارداری ندارم فقط لکه اومد ۲هفتههم مونده ب پریودیم
- سرکلاژ
سلام من امروز سیزده هفته سرکلاژ شدم وقتی دستشویی میرم ازم یکم لخته خون میره ایا طبیعی
- سقط بارداری پوچ
سلام، وقت بخیر بارداری پوچ داشتم، که سقط کردم دو هفته بعد در حالی که مقدار جزئ خونریزی (مثل اواخر پریودی) داشتم سونوگرافی دادم توش اینطوری نوشته بود: محتوای اکوژن به ابعاد ۱۹، ۷، ۱۵ میل و حجم تقریبی ۱ سی سی در قسمت میانی کاویته آندومتر دارای واسکولاریته گرید ۱ به نفع بقایای بارداری مشاهده میشود دکتر بهم قرص میزوپروستول تجویز کرده ولی میترسم استفاده کنم، یعنی این مقدار خودش از بین نمیره؟
- بارداری
سلام وقتتون بخیر تو عکس رنگی که گرفتم نگفتن رحم دو شاخه فقط لوله چپ بسته است ولی چند بار سونو گرافی گفت رحم دوشاخه ای .الان من باید کدوم اعتماد کنم و اینکه برای باردار شدن باید جراحی کنم رحم دو شاخه ای باعث سقط میشه چون یه بار به علت رشد نکردن جنین سقط داشتم و الان هم باردارم هفته ای ۵ ولی اگه بینی ندارم و استراحت کامل و شیاف انجام میدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- آزمایشهای غربالگری بارداری
سلام من هفته١٢و٦روز رفتم سنو غربالگري nt2.24mmوit2mmزدم دكتر بهم گفت بايد غربالگري ژنتيكي انجام بدي آيا مشكلي داره
- سلام من ۴زایمان سزارین داشتم می خواهم دوباره حامله بشم ایا سزارین ۵میشه اگه نه دلیلش چی
سلام من ۴زایمان سزارین داشتم الان میخوام باردار بشم ایا میشه اگه نه چرا


