Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش بخیه سزارین
سلام وقت به خیر ۴ماه هست سزارین شدم خونه تکونی کردم الان جای بخیه هام احساس برق گرفتگی و خارش دارم و قسمت پایین بخیه هام هم درد خفیف. آیا این طبیعی هست؟ چی کار باید بکنم دکتر عمومی گفت امکان داره بخیه های داخلی ات به خاطر کار سنگین پاره شده باشه؟ من نگران شدم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- تخمک کشی
خانم دکتربرای آی وی اف تخمک گیری به صورت نیمه بیهوشی امکان پذیره
- عفونت
سلام من به دکتر مراجعه کردم موقع تست پاپ اسمیر گفتن عفونت قارچی شدید دارم و سه تا فلوکونازول واسم نوشتن و هر سه روز یکی قرص که تموم شد رفتم از دکتر سوال کردم که دیگه نیازی به قرص نیس گفتن اگه علاعم خارش سوزش اینا نداری نه سوالم اینکه ایا با همون قرصا مشکلم بر طرف میشه یا باید بازم قرص میخوردم چیکار کنم ؟؟
- بیماری زنان
سلام من ۱۶ سالمه،۱۳ سالم هم ک بود ب طور ناگهانی انگشتم در مهبل فرو رفت،و امسال از روی کنجکاوی دوباره انگشتم را ب اندازه یک سانت درون مهبل فرو کردم،آیا ممکن است بیماری خاصی برای من پیش بیاید؟؟
- سرطان تخمدان
سلام . آندومتیوز دارم . کیست شکلاتی سمت چپ تخمدان . قرص هم مصرف میکنم . رفتم تست ca125 دادم جواب تست ۳۴۴ بود . میخواستم ببینم بدخیم شده با توجه به اینکه پارسال این موقع نتیجه تست ۳۹ بوده ؟ ۳۶ ساله هستم
- سونوگرافی با استفاده از برق اضطراری
در ادامه سوال قبلیم که عرض کردم با برق اضطراری سونوگرافی تو ۱۲ هفته و ۴ روز انجام شده اون سونوی ساده بود و سیاه و سفید، سونوگرافی آنومالی در ۱۸ هفته و ۵ روز هم ی بخشش سه بعدی و چهار بعدی بود و ی بخشش دو بعدی بود میخوام بدونم ممکنه به همین علت که با برق اضطراری کار میکنه جوابام غلط بشن؟ تورو خدا راهنمایی بفرمایید.
- عمل تنگی واژن
سلام خانم دکتر من دوتا سزارین داشتم و دوتا سقط تو بیمارستان تخلیه شده و یک سقط طبیعی احساس میکنم داخل واژنم مثل قبل نیست چجوری متوجه بشو لازم دارم عمل تنگی واژن ؟ یا نخ واژن ؟ کدوم توصیه میکنید و شما انجام میدید
- امپول پروژسترون
سلام ,,خسته نباشید ,دخترم دوماه پرید نشدند ,,چون چاق هستد, متخصص زنان دوتا امپول پروژسترون هر کدام دوز 50تجویز کردند ولی یک متخصص زنان دیگر گفتند نیازی نیست فقط یکی کافیست وایشون پرید میشوندذمیخواستم نظر شما پزشک محترم را همذجویا شوم ,,ممنونم
- سلام،زن باردارهفته24هستم سونوگرافی غربالگری نشان داده سه فوکوس اکوژن 5,4,6میلیمتری درسال دیافراگماتیک رایت و چپ رویت شده میخواهم بدونم یعنی بچه چه مشکلی داره
- زنان
سلام خانم دکتر آیا پریدن یا طناب زدن باعث افتادگی رحم میشه.یا خرافاته.من قبلا خیلی می پریدم یا طناب میزدم.خیلی می ترسم.لطفا کمکم کنین.علائمش چیه?
- AMH پائین به دلیل جراحی اندومتریوز
آیا با AMH ۰/۰۲ امکان بارداری به روش IVF از نظر شما امکان پذیر هست؟
- سوال از دکتر زنان
سلام خسته نباشید باردار هستم و در هفته ۲۱ بارداری هستم و با سرکلاژ طبق دستور پزشک از شیاف پروژسترون استفاده میکنم و طبق دستور خودش واژینال امشب استفاده کردم شیاف رو احساس کردم بخیه های سرکلاژ رو لمس کردم میشه راهنمایم کنید استرس دارم خطری داره ؟؟؟
- هیپرپلازی اندومتر
سلام وقت بخیر، ۲۸ سالم یک ماه پیش رفتم برای سونوی ۱۲ قاعدگیم فهمیدم پولیپ دارم و عمل هیستروسکپی انجام دادم بیوپسی که دکتر توی مطب گرفت جوابش اندومتر پرولیفترایو با هیپرپلازی کیستیک آیا خطرناکه پیش سرطانیه؟ باعث نازایی میشه؟
- افزایش سایز سینه
سلام من 22سالمه ولی سینه ام اصلا رشد نکرده و هنوز،بحالت مخروطی دوران بلوغه تورو خدا چکار کنم
- آیا قرص کابرگولبن پریود راعقب میندازه
قرص
- جراحی دندان عقل و اقدام به بارداری
سلام من جراحی دندان عقل باید انجام بدم و نوبت جراحی چند روز قبل از تایم تخمک گذاری هست .میتونم بعد از جراحی اقدام کنم و هم زمان داروها و مسکن هارو استفاده کنم؟
- کیست ۷سانتیمتری فاقد سپتا دارای دیواره ضخیم حاوی ذرات اکوژن
با سلام من حدود ۷ماه قبل کیست داشتم با لاپاراسکوپی درمان شدم الان بعد از گذشت ۷ماه مجددا با درد پهلو مراجعه کردم که دوباره تشخیص کیست دادند منتهی این بار سمت راست برخلاف دفعه قبل هیچ علائمی هم ندارم نه لکه بینی نه نامرتبط پریود فقط درد پهلو خواستم بدونم درمان دارویی جواب میده یا اینکه انجام لاپاراسکوپی به فاصله هفت ماه عوارض نداره
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من حدود پنج روز از عمل سرکلاژ شکمیم با لاپاراسکوپی میگذره دو سه روز اول خونریزی نداشتم ولی بعدش خونریزی کردم در حد پریودی ایا این خونریزی طبیعی هست؟ چه مدت طول میکشه دوران نقاهت؟
- قرص ترنسید
خسته نباشيد،بنده حدود٤٣روز پيش كورتاژ كردم،بعدازكورتاژ لكه بيني داشتم كه براي پاك شدن دكترجدود٣٠عدد قرص ترنسيد داد و خوردم(البته سونوگرافي و همه چيز خوب بود)سپس پريود شدم و از روزحدود چهارم چون پريود شديد بود دارم مجدد ميخورم تا الان كه تقريبا١٨عدد ازش خوردم(لكم پاك شده ففط بعضي مواقع لك هاي خيلي كمي دارم)سوالم اينه كه آيا الان اگر قطع كنم خود قرص ترنسيد چون قطع ميشه ممكنه لك بده؟و اينكه آيا تا آخر دوره پاكي ميتونم ازش استفاده كنم يا خير؟؟ميخوام خطري نداشته باشه ممنون ازتون
- راه چاره
سلام خسته نباشین من دختری 26ساله هستم که از سن 6سالگی مورد تجاوز برادرم قرار گرفتم و الان بعد 20سال رازداری میخام از شما کمک بگیرم شمارو بخدا قسم بمن یه راه چاره بگین من دختریمو از دس دادم و توسط همین برادر بی ناموسم به یه پزشک مراجعه و ترمیم پرده اانجام دادن هنوزم ازین شک خلاص نشدم و روز برو مریض تر میشم و هیچکس خبر نداره. میخاستم بدونم اگه من ازدواج کنم میفهمن؟ چیکار کنم؟ ممنون میشم کمکم کنین به فاطمه زهرا قسم من بی گناهم


