Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام در سونوگرافی من در هفته ۵ نوشته فیبرومی که دارم به کیستال کاویته رحم فشار میاره یعنی خطر داره؟
- خونریزی بعد از سقط
س من ۴۲ روزه ک سقط کردم و همچنان خونریزی دارم رفتم سونو گفت بقایا داری قبل و بعد سونوهم مترژن مصرف میکنم ولی هنوزم خونریزی تموم نشده
- فراموشی خوردن قرص ال دی
سلام خسته نباشید.من یه شب از مصرف قرص ال دی رو فراموش کردم وآن شب ۲بار رابطه محافظت نشده داشتم فردا شبش ۲تاقرص و باهم خوردم آیا احتمال بارداری هست.واینکه اگر به اشتباه یه شب ۲تا قرص بخوری چه میشود مشکلی پیش میاد ممنون .
- دوران پریودی درد شدید دارم
سلام ببخشید من در دوران پریودیم یعنی روز سوم دردشدیدی دارم هم کمر درد وهم دل درد دارم درست ۳یا ۴ ساعت درد میکشم بعد از اینکه اروم میشم یک تیکه گوشت میاد ودیگه نه خون ریزی و نه دردی دارم واین همیشه هر دفعه که پریود میشم تکرار میشه واین باعث نگرانیم شده میشه کمکم کنید
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من با مطب تماس میگیرم ولی کسی پاسخگو نیس ۳ ماه هست که برای بارداری دوم اقدام کردم ولی نتیجه نداشته با توجه به اینکه یک پولیپ کوچک داخل رحم دارم چکار کنم شما گفتین بعد از ۳ ماه اگه حامله نشدی بیا و من چطوری وقت بگیرم آزمایش قبل از بارداری رو هم بدلیل کرونا میترسم برم آزمایشگاه لطفا بفرمایید چجوری وقت بگیرم شماره خانم مهری یا خانم صادقی رو هم ندارم متاسفانه راهنماییم کنید لطفا
- آمپول
عوارض امپول سینال اف وhmg چیه
- عفونت زنانه
سلام. خانم دکتر من یه مدتیه ترشح سفید دارم همراه سوزش. نه بو دارم نه خارش. درضمن خشکی واژن هم گرفتم به خاطرعفونت. خانم دکتر عزیز میشه یه پماد واژینال یا دارویی چیزی بهم معرفی کنید استفاده کنم. به خاطر تعطیلات هیچ دکتری نیست برم. ممنون میشم طرز استفاده و مدت استفادشم بهم بگید.
- توی سونوگرافی م اینو نوشته:
در قسمت قدامی سگمان تحتانی رحم (محل اسکار سزارین) ناحیه اکوفری به ابعاد ۲در ۶ میلیمتر مشاهده میشود. (ایسموسل)
- قبل پریود
سلام خسته نباشید من همیشه قبل پریود درد سینه داشتم ولی چندماهی بود که این درد رو انداشتم ولی الان دوماه دوباره درد سینه رو دارم ،به نظر شما مشکلی هستش که دوباره این درد رو دارم یا نه طبیعی هستش؟
- بارداری
سلام من قرص اورژانسی مصرف کردم هفت روز دیرتر پریود شدم و الان ماه دوم هست که باید هفدهم پریود میشدم ولی سیزده روزه میگذره هنوز نشدم میتونه علائم بارداری باشه؟ نوک سینه هامم حساس شده علائم پریودی هم دارم
- مصرف قرص سیبل/
سلام عمل پولیپ بهمن انجام دادم بعدش پریودی ام جلو می اومد و تخمدانم فعال بود ولی قصد بارداری نداشتم سونودادم نشون دکتر دادم گفت ازمایشات خوبه . ولی از اردیبهشت ماه دوبار در یک ماه پریود شدم و دیگه نشدم تا خرداد فکر کنم اخرش بود تا دوباره تیرماه ۱۸ پریود شدم . ۵روز بعدش قرص سیبل یه بسته دیگه مونده بود مصرف کردم تا به قرص سفید رسید چندتاش خوردم الان یک ماهه از مرداد تا الان پریود نشدم جلوگیری ام هم کاندوم بوده علت پریود نشدن چیست؟
- واژینیسم
سلام.ممنون اگه لطف کنین بگین که بهترین ژل که واسه مشکل واژینیسنم استفاده میشه چه ژلی هستش؟
- اکوژن خطرناک است
- سرکلاژ شکمی
سلام بنده قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم و در اقدام هستم بعضی از دکتر ها به خاطر احتمال عفونت پنهان به بیمارانی که مثل من زایمان زودرس داشتند قبل از بارداری انتی بیوتیک های مختلف میدهند به نظرتون نیاز هست بنده هم قبل از بارداری استفاده کنم و در کیفیت تخمک تاثیر بدی نمیذارد؟
- رحم در موقعیت قدامی با اندازه بزرگ دیده می شود با اندازه 123 الگوی اکو آمیومتر ناهمگن است میشه توضیح بدید مجرد هستم 44 ساله
- بارداری
سلام امروز پنجمین روز پریود بود با این احساس که پریود تموم شده بود نزدیکی کردم بعد از آن متوجه شدم هنوز پریود تموم نشده آیا احتمال بارداری هست در ضمن من ای یو دی هم دارم ممنون
- سرکلاژ غ
سلام خانم دکتر سرکلاژ شکمی به دوروش اینترنال و سگمان دوخته میشه یا کلا به یه روش دوخته میشه
- بارداری
سلام خدمت خانوم دکتر عزیز ضمن خسته نباشید من هفته ۲۵ بارداری هستم سرکلاژ هم در ۱۳ هفتگی انجام دادم پزشکم آزمایش دیابت بارداری نوشتن میخواستم بگین این آزمایش مشکلی داره یا نه GTT(75grGlucose FBS: 76 -GTT-BloodSugar(1h) : 176 GTT- Blood Sugar (2h): 160* * : confirmedby RepeatedAnalysis Coomb s Test- Iindirect. Negative. Titer Urine Analysis. W.B.C. 1-2 Color. Yellow. R.B.C. 2-3 Appearance. Clear. Epithelial. Cells. 3-5 S.G. 1030. Bacteria. Rare PH. 5. Mucus. Neg Protein. Trace. Cast. Neg Glucose. Neg . Crystals. Neg Billirubin. Neg Urobillinogen. Normal Ketones. Neg Nitrite. Neg Blood. Trace Urine Culture& Sensi. : Culture. No growth after 48 hours
- شیاف اکتوژست
سلام امروز رفتم دکتر زنان سنو گرفتم گفتن دور جنین یچیزی گرفته احتمال سقط هست بهم شیاف اکتوژست داده حالا نمیدونم طریقه مصرف از مقعد یا واژن
- مشکل ادراری
سلام دلیل تکرر ادرار و تخلیه نشدن کامل مثانه بعداز تحریک جنسی چیه ک رنگ ادار کاملا بی رنگه.نگران کننده اس؟


