Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جراحی لاپارسکوپی
سلام آیا خانم دکتر فتق اینگوینال را لاپارسکوپی می کنند من قبلا پیش ایشان هیسترکتومی کردم وبسیار راضی هستم
- پارگی رحم در زمان زایمان
سلام دو بار زایمان داشتم در زایمان دوم چون دیر رفتم رحم پاره شد و الان بعد ۶ سال دوباره حامله شدم .گفتن نباید تا ۸ سال حامله می شدم الان چی کار کنم و رحم دو شاخه است؟
- کدوم بیمارستان قرارداد دارید
سلام ببخشید خانم دکتر تو بیمارستان پارس سزارین انجام میدن؟؟
- درموردپریود
سلام من مدت یک سال نیم اززیمان سزارین وبستن لوله م میگذرد ولی پریود ماهانه نشدم ودرددرقسمت بخیه سزارین دارم 38سال دارم
- ژینوفیلوکس
سلام من داروی ژینوفیلوکس استفاده میکنم روز چهارم هست ولی از روز سوم سوزش و التهاب در ناحیه واژن دارم که میتونید راهنماییم کنید چکار کنم البته از ژل شستشوی اوریاژ YN8 قبلاز استفاده از قرص مینمم برا شستش ممنون
- پرده بکارت
سلام من نگاه فیلم کردم تحریک شدم یکمی مالش دادمقشمت بالایی وارضا شدم ایا پرده بکارت اسیب دیده البته از روی شلوار ونواربهداشتی طرف ناحیه واژن هم دست نزدم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید دوقلو باردارم ...آمپول بتامتازون رو در ۲۶ هفتگی در دو روز.. روزی ۳ تا یعنی ۶ تا زدم .... و الان ۲۸ هفته هستم و مجدد باید در ۲۹ هفتگی ۶ عدد در دو روز استفاده کنم ؟ کلاَ یعنی ۱۲ تا ... خواستم بدونم این همه آمپول ضرر نداره ؟
- زایمان
سلام خسته نباشیدتوروخداکمکم کنیدمن شهرستان میشینم ویه ماهه سزارین شدم بیشتروقت هابخیه هام میسوزه دکترم رفتم قرص دادولی فرقی نکرده چیکارکنم
- فیبرم
۶ ماه قبل عمل فیبرم داشته و مجددآ فیبرم ریز مشاهده شده.راه جلوگیری از رشد فیبرم.
- مصرف ویتامینD3با دوز ۱۰۰۰
سلام ببخشید یک سوال داشتم من حدود یک ماه قبل از اقدام به بارداری هر هفته یک عدد قرص ویتامین D۵۰۰۰۰میخوردم و از وقتی فهمیدم باردارم حدودا از اوایل بارداری ویتامینD3با دوز ۱۰۰۰ هر روز یک عود مصرف میکردم با توجه به اینکه گاهی اوقات فراموش میکردم قرص ویتامینD3با دوز ۱۰۰۰بخورم، بعد فک کنم حدود سه هفته یا حدود ۱ ماه اینا میشه که ویتامین D3۱۰۰۰نخوردم در واقع تموم شده بود و نتونستم تهیه کنم، مولتی ویتامین هم که میخورم ۸۰۰Iuویتامین D۳ در ترکیباتش داره الان ۳۷ هفته بارداری هستم تقریبا، میخوام بدونم اینکه گاهی فراموش میکردم و یادم میرفت که ویتامین D3با دوز ۱۰۰۰بخورم و اینکه حدود سه هفته اس که کلا ویتامین D3نخوردم ممکنه برای بچه ام خدایی نکرده بعد تولدش مشکل پیش بیاد؟البته کپسول مولتی ویتامین پریگمام که پریناتال +DHA و کپسول ففول هم میخورم با اینکه گاهی اوقات اونارم فراموش میکردم بخورم خیلی نگرانم ،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- بارداری ناخواسته
سلام من دو فرزند دارم و الان ۵هفته و ۶روز باردارم اصلأ شرایط بچه سوم رو ندارم چکار کنم سقط شود به دکتر گفتم اما توجه نکرد شما لطفاً کمکم کنید
- عادت ماهانه
سلام من ماه قبل20پریودشدم والان 27است که هنوزپریودنشدم آیا به دکتربرم چون روزه میگرفتم احتمال داره بخاطره روزه گرفتن باشه؟؟
- امنوره اولیه
اندازره رحم 25,27 تخمدان سالم
- در مورد عادت ماهانه
سلام من یه هفته ی پیش ترشحم خونی بود رفتم دکتر گفتن پریود شدم درصورتی که من اصلا خون در حد لکه هم نداشتم دو روزه که دوباره پریود شدم خونریزی هم دارم بهم گفتن پریود نیستم کپسول برا پاکیم دادن ولی پاک نشدم نمیدونم پریودم یا نه خیلی ممنون میشم منو از این سردرگمی در بیارین
- عفونت زخم عمل تخلیه رحم
بعد از هفت ا رواز عمل تخلیه رحمم ترشحات زیادی ااز محل زخم دارم برای درمان عفونت در خانه چیکار کنم
- حاملگی
سلام..یک بار سقط داشتم پایان۳ماهگی..الان بعد از ۷ماه دوباره حامله شدم..هفته دهم تمام شده-از دیروز کمی لکه بینی دارم..چه کار کنم؟؟شیفت استفاده کنم تا هفته آینده ک دکتر برم؟البته کیست هم دارم
- سلام من هم عفونت وهم زخم دهانه رحم دارم دکتر رفتم بهم کرم دالاواگ کلیندامایسیندوقرص فلوکونازول ۱۵۰ دادن استفاده کردم وقتی که تموم شد دوباره ترحشات شروع شدن الان من چکارکنم کاملا خوب شم
- پریود
سلام خانم دکتر از چند نفر شنیدم رازیانه برای رحم خوبه برای تنظیم شدن زمان پریود هر شب عرق رازیانه بخورم موقع خواب مشکلی پیش میاد ؟؟ به نظر شما چکار کنم مصرف کنم یا نه
- پولیپ رحم و کیست تخمدان
سلام خانوم دكتر ببخشيد مادرم ٥٦ ساله هستن پريود نامرتب و خونريزي شديد داشتن سونو واژينال انجام دادم پوليپ اندمتر دارن با كيست تخمدان سايز٤٢ پزشك معالجشون گفتن هيستروسكوپي انجام بده و براي كيست هم كنترل هر دوماه باشه خانوم دكتر منتظر تشخيص و نظر شما هستم خيلي ممنونم .
- آمپول واریو پپتیل برای کودکان
با سلام و احترام دخترم به دلیل بلوغ زودرس آمپول واریوپپتیل تجویز کردند،بعد از تزریق اولین نوبت،دچار درد بدن،سردرد و تب شده،علت میتونه از عوارض این امپول باشه،لطفا راهنمایی بکنید؟با تشکر.


