Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت اداری
EP. Cell ادرارم 8_10هست و ماه 5 بارداری من هم هست چه دارویی مصرف کنم آیا خیلی خطر دارد
- سقط جنین
سونو دادم جنین 5هفته و سه روزشه بارداری ناخواسته بوده میخوام سقط کنم لطفاً راهنمایم کنید خواهش میکنم خیلی اضطراریع
- بارداری
سلام من هفته ششم بارداری هستم و ترشح شیری رنگ دارم مشکل هست یا طبیعیه؟
- بارداری
سلام باردارم ۳۱ هفته طول سرویکسم ۳۱ هست سرکلاژ هستم .طول سرویکسم خیلی کوتاه بود با استراحت زیاد شد .استراحت تقریبا مطلق ام . الان دو سه روز میشه وقتی میخوام بلند شم یا راه میرم یکم زیر دلم فشار میاد و درد میکنه اینگار. درد پریودی نیست .اینگار حس گرفتگی دارم. قرص ایزوپرین و هیوسین هم ده روزی میشه شروع کردم میخورم . بنظرتون طبیعیه؟ و اینکه برای سوزش معده قرص پنتروپرازول ۲۰ بخورم یا ۴۰ ؟ مصرفش تو بارداری ضرر نداره ؟
- بارداری مجدد
باسلام . من با میکرو صاحب فرزند شدم که الان 4 ماهه است . برای بارداری بعدی کی اقدام کنم ؟ آیا امکان بارداری طبیعی وجود داره ؟ ( لوله چپ من بسته است و همسرم کم تحرکی اسپرم دارد )
- نحوه خوابیدن در بارداری
سلام خانوم دکتر. من هفته س و سه بارداری هستم. درسته میگن اگه به پشت بخوابیم احتمال پیچیدن بند ناف دورگردن جنین هست؟ مجاز هستم به پشت بخوابم؟
- بارداری
سلام وقتتون بخیر. من ۷ماهه که اقدام ب بارداری کردم اما باردار نشدم.قبلا جراحی فیبرومداشتم. میخواستم بدونم الان زمان مناسبی برای گرفتن عکس رنگی هست؟نگرانم بخاطر جراحی کهداشتم لوله هام دچار مشکل شده باشن.البته سونوگرافی مرتب انجام میدم و مشکلی نبوده.
- زایمان
سلام خانوم دکتر عزیز . من آی وی اف کرده ام و الان 12 هفته و 5 روز است که برای اولین بار باردارم . علت عمل کم تحرکی اسپرم همسرم بود. قدم 158 و وزنم 55.8 میباشد. جنینم سالم با ضربان قلب 157 ، جفت خلفی و لولایینگ . آیا با این شرایط میتوانم طبیعی زایمان کنم ؟
- سرکلاژ
سلام ایا با انجام سرکلاژ اندازه طول سرویکس بیشتر میشه؟امکان داره بعدسرکلاژهم طول سرویکس کاهش پیدا کنه؟اگه بازم کاهش پیداکنه راهی برای جلوگیری از سقط هست؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر هفته ۲۷ بارداری گفتین سه ماه سوم شروع میشه برنامه ای ک تو گوشیم نصب کردم مثلا اینجور مینویسه ک ۲۵ هفته و ۶ روز مثلا زیرش نوشته هفته ۲۶ بارداری یعنی وقتی تو هفته قبل میره مینویسه هفته ۲۶ درسته یا میشه هفته ۲۵ بارداری یا وقتی تو هفته ۲۵ ۴ روز یا ۳ روز هستم میشه ۲۶ بارداری ؟
- قرص اوابوست
آیا قرص اوابوست تضمینیه
- قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر قرص اورژانسی که تاریخش ۲ سال و نیم گذشته اثر گذار هست؟؟ داروخانه قرص نمیده بهمون باید چکار کنیم؟؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- اصلاحیه تست سلامت جنین
سلام خانم دکتر، خسته نباشید. شما در سونوی nt روی هفته 50% های لایت زده بودید و من در فرمی که در آزمایشگاه به من دادند و هفته بارداری را می خواستند همون هفته 50% را نوشتم اما برای مرحله دوم نمی دونم باید کدام هفته را بنویسم 5% یا 50% چون برام های لایت نزدید. با تشکر
- هماتوم
سلام.من یازده هفته از بارداریم میگذره.و در هفته هشتم دکتر متوجه هماتوم به حجم هشت سی سی تو دهانه رحمم شد.و دکتر گفت استراحت نسبی در حد دسشویی باید داشته باشم.الان حجم هماتومم 0.5 سی سی تو قسمت تحتانی شده.جفتمم خلفی هست.میخواستم بدونم هنوز هم باید همینطور استراحت کنم یا کمی میتونم راه برم یا بشینم؟ویارمم خیلی شدیده.ممنون میشم راهنماییم کنید
- خونریزی پس از زایمان
سلام خانم دکتر، من 3 دی ماه سزارین کردم. می خواستم بدونم خونریزی بعد از زایمان معمولا چقدر ادامه داره؟ با تشکر
- سل فری
آزمایش سل فری رو تا چند هفته میشه انجام داد؟
- تعیین جنسیت
براى تعيين جنسيت از چند ماه قبل بايد تحت نظر باشيم؟
- چکاپ قبل از بارداری روز ۱۴ پریودی
سلام من سونو فولیکول دادم چیه فولیکول ۲۷میلیمتری دارم واندومترم ۹است چند درصد احتمال داره تخمک گذاری صورت بگیره؟واحتمال کیست شدن بالاست؟
- بارداری
خسته نباشید، من چند روز بعد از اتمام پریودیم با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم که دو روز گذشته البته با کاندوم که نامزدم ارضا نشدن فقط پیشاب داشتن میخواستم بپرسم احتمال بارداری چند درصد وجود داره؟ از بیبی چک چه زمانی میتونم استفاده کنم، ممنون اگه پاسخ بدید
- قطع کلومیفن و ادامه خونریزی
سلام.من ۳۷ سالمه و یک فرزند دارم.برای بچه دوم یکسال اقدام به بارداری داشتم ولی باردار نشدم دکتر بهم قرص کلومیفن و استروژن دادن مصرف کنم منتها بعد از قطع کلومیفن خونریزی ام قطع نشده و امروز روز دهم پریودیم هست و دکتر گفته بودن روز یازدهم سونو بدم که اگه تخمک خوب داشتم آمپول بزنم می خواستم بدونم با شرایط خونریزی فایده ای داره سونو بدم؟


