Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پودوفیلین
سلام آیا پودوفیلین برای درمان زگیل تناسلی در زنان خوبه؟ و مصرف آن آیا باعث نازایی میشه یا نه
- بارداری
سلام خانم دکتر، من درهفته سیزدهم بارداری درد شکم و انقباض داشتم. دکتر بهم شیاف پروژسترون هر شبو آمپول پروژسترون 400 هفته ای یک عدد داد دردم کمتر شده الان. درهفته بیست بارداری هستم ولی دکتر م گفت باید هم آمپول وهم شیاف باید تا آخر بارداری استفاده کنی. آیا آمپول و شیاف باهم مشکلی برای بچه ایجاد نمیکنند؟
- جوش پیشانی سر سینه در کودکان ۱۱ساله چیست وآیا خطرناک است؟
- کیست در شبکه کوروئید بطن طرفی چپ
سلام داخل سونو انومالی نوشته یک کیست 6.4 در شبکه کوروئید بطن طرفی چپ دیده میشود این خطر نامه سونوها و ازمایشات هفته 12کاملا طبیعی و بدون مشکل بوده
- امپول تریپتورلین و بارداری
سلام من دو بار امپول تریپتورلین را تزریق کردم اخرین دوز ۳۰ تیر ماه بود میخواستم ببینم کی میتونم برای بارداری اقدام کنم ایا با زدن این امپول برای بارداری مشکلی برام پیش میاد یا نه
- آمپول دیفرلین وآبله مرغان
سلام دخترم آمپول ضدبلوغ دیفرلین تزریق میکنه الان ابله مرغان گرفته،مشکلی نداره تزریق بشه
- جلوگیری از بارداری
سلام من ۲۳ روز پیش رابطه محافظت نشده داشتم بعد ۲۴ساعت دو تا قرص اورژانسی خوردم بعد ۱۸ ساعت هم دوتا دیگه بعد همزمان با اونا شروع کردم قرص لویتود خوردم الان ۲۱ تا قرص فعالشو تموم کردم ولی پریود نشدم دیردز یکی از قرصای سقید یا قرص نماشو خوردم ولی هنوز پریود نشدم ایا امکان بارداری وجود داره؟
- جلوگیری از بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر چند روز بعد قطع قرص لاینسترنول شیردهی پریود میشوم؟خانم دکتر عزیز مصرف قرص ترکیبی سه رنگ تری فازیک به چه صورت هست؟بعد شش ماهگی فرزندم مصرفش مشکلی نیس بخورم
- تورو خدا کمکم کنید و جواب فوری بدید
سلام من چند سال پیش فریب یا آدم نامرد رو خوردم و چن بار از جلو با هم رابطه داشتیم بعد از رفتن اون خیلی نیاز به رابطه داشتم و خودم با انگشت خودم رو تخلیه میکردم، یک بار برای معاینه به پزشک مراجعه کردم به من گفتند بکارت من پاره نیست و از نوع حلقوی ارتجاعی است، الان میخوام عقد کنم و باید گواهی سلامت بگیرم، ممکن است ساییدگی ایجاد شده باشد،؟ اگر ساییدگی باشد در برگه سلامت ذکر میشود؟؟؟؟؟؟ تو رو خدا یه جواب درست بذید من دارم از نگرانی میمیرم 😭😭😭😭😭😭😭
- سلام خانم دکتر من دوبار تست دادم همون لحظه هاله اانداخت زیر دو دقیقه آیا من باردارم؟؟؟۱۰روز از موعدم گذشته
- سلام خسته نباشین من سه روز پیش انتقال جنین فریز شده داشتم دکتر بهم گفته بود که روز اول و دوم انتقالت لکه بینی داری ولی من هیج لکه بینی داشتم الا املکه بینی سیفد دارم یعنی چجوریه اگر امکان داره میشه بهم بیگین ممنون میشم
- سلام موقع پریودی در معقدم درد زیادی دارم انگار کل محتویات شکمم میزنه بیرون درد رحم هم دارم حتی قبل از مدفوع چیزی زرد رنک یا سفید ازم میاد همراه با درد
- معده درد دربارداری
سلام من سه ماه باردارم معده درد شدید دارم ک نه خواب دارم نه خوراک توروخدا من چیکارکنم سه بار به متخصص زنان مراجعه کردم بهم فاموتیدین وشربت لاکسی ژل داده اثر نداره آلان خودم ادی ژل میخورم ایا ضرر ندارد
- آمپول سینال اف
ببخشید دکترم برای من سینال اف ۶۰۰نوشتن که حتما امروز دورناف بزنم، داروخانه میگن ۹۰۰ داریم احتمالا اشتباه تایپی بوده چون نسخه الکترونیکیه، در دسترس نیستن دکترم اگر لطف منید راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
- خیلییییییییی مهم لطفا بگید
خانوم دکتر من هفته یازده بارداری ام ایا با ضربه زدن پا به کیف سه چهار بار محکم مشکلی پیش میاره برای جنین خیلی نگرانم لطفا بگید بعد زیر سینه راستم ک میشه شکم یکم درد اومد
- نارسایی دهانه رحم
باسلام دقیقترین روش برای تشخیص نارسایی دهانه رحم چیه؟من زایمان زودرس وسقط باوجودسرکلاژواژینال داشتم میخواستم بدونم آزمایش یاعکس یاسونوگرافی وجودداره قبل ازبارداری بشه نارسایی روتشخیص داد،باتشکرازشما
- ضایعه اکوژن
سلام وقتتون بخیر من نودوچهاروز پیش سزارین کردم و هنوز خونریزی دارم، سونو انجام دادم، اکوژن با ابعاد۱۰.۸.۸دیده شد آیا نیاز به عمل جراحی داره؟
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر باشه من تنبلی تخمدان وکیست کوچکی درتخمدان وپریدهای نامنظم دارم که دکتر به من مدروکسی پروژسترون داده که شش ماه ازشب 14 پریدی به مدت 10شب دوعدد میخورم وگفت بایدادامه بدی تامنظم بشی ومتفورمین 500هم داده برای تنبلی تخمدان حالا اون ماه که رفتم پیشش گفت عفونت داری شیاف مترونیدازول واژینال داده بهم تا10شب استفاده کردم وفلوکونازول هرسه روز یک عدد مفنامیک اسیدهم داده برای درد اگه داشتم بخورم آخه اگه یادتون باشه شما اون سری گفتم دردزیرشکم دارم شماگفتین عفونت بایدبرسی بشه که عفونت شدیدبود به خاطر کم خونیم قرص اهن هم نوشت که به خاطررفلاکس معده ایرانی نمیتونم بخورم امریکاشو گرفتم که بخورم ویدوفولیک هم نوشته شبی یک عدد لاکتوفم هم نوشته روزی یک عدد ولتراکس لتروزول هم نوشته ازروز 3قاعدگی تا5روز روزی 2عدد بخورم این قرص هارو برای ماه قبل استفاده کردم فقط قرص لتروزول رونخوردم شماگفتین عفونتم خوب بشه بعداقدام به بارداری کنم حالا خانوم دکتر من فرداپریدمیشم ومیخوام بعدازپرید اقدام به بارداری کنم حالا خانوم دکتر ببخشید این دردزیرشکم من برای چیه موقع نزدیکی خیلی درد دارم میشه بگین چه قرصی برای عفونت بخورم ؟؟؟؟چون ب بعدازپریدی میخوام حامله بشم مرسی ازشما که جواب میدین
- نازا
من11 ساله ازدواج کردم باردار شدم چندبار سقط شده پریود نمیشم با داروی مدرکسی عادت میشمivf کردم فایده نداشته ب نظر شما چ کنم ک اول پریود یم منظم بشه
- عفونت
سلام خسته نباشید من دکترم یک دوره بمن پماد عفونت واژینال داد که گفتن ۷روز استفاده کنمبعد یک مدت حدود دو ماه دوباره حس میکنم ترشح من زیاده و کمی کمر درد دارم میتونم دوباره همون پماد رو دوباره بگیرم و مصرف کنم برای یک دوره دیگه


