Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما میخواستم بدونم دکتر سونوی واژینال هم در مطب، برای معاینه انجام میدن؟
- دانه های قرمز
سلام وقت بخیر من داخل واژنم(کاملا داخل)وقتی اینه میذارم یه دونه های قرمزی میبینم ولی درد و اینا ندارم اصلا. ترشحاتم معمولین ولی مثلا بعد 3-4 ساعت که میرم دستشویی و خودمو میشورم کنار لابیا مینورم ک دست میکشم یه حالت پیل شدن میشه که سفیدن(یه چیزی مثل وقتی که کیسه میکشه آدم). گااااهیم خارش کم دارم و بعضی وقتا موقع رابطه درد دارم. مشکلم چیه؟؟
- ورزش
سلام من بارها شنیدم که ورزش های سنگین باعث تاخیر و نامنظم شدن قاعدگی میشه میخواستم بپرسم منظور از ورزش سنگین چیه یعنی چندساعت
- مصرف ویتامین
آیا خانم های که طفل شان به دنیا آمده یه چند ماهی میشه میتواند از ویتامین ب کمپلکس سنگیفت استفاده کند. کدام ضرر و زیان خو ندارد
- سلام من به دلیل خون ریزی های پریودم و مراجعه به پزشک این آمپول زدن الان دوماه پریود نشدم چکار کنم ؟
- ایه دارو روی کیست تخمدان اثر مگذارد
سلام من درد زیر شکم دارم ودر سمت چپ رحم کیست تخمدان به ابعاد ۴۸*۳۸m دارم میشه راهنمای کنید
- ۱۴
سلام من ص۴ سالمه الان حدود ۱۵ روزه پریودم و تا حالا هم اینقدر طولانی نشده یعنی تا ۳ روز فقط تول میکشید اا ۴ روز الان ۱۵ روزه که پریودم
- درموردپلی کیس ۵۷ mm
سلام خانم دکترمن اگه بهشمامراجعه کنم خوب میشم واینکه هرجا رفتم برای درمانش به جااینکه بهتربشه بدترشده من دخترم پریودنامنظمه واینکه راهنمای کنیدلطفا
- کیست سپتای تخمدان
من ۱۴ سالمه و یک کیست سپتا با حجم ۱۰۰ سی سی و ۶۵*۵۴*۵۳ م م دارم بنظر شما خطرناکه؟
- سلام من هفته ۱۳ بارداری استم از این پماد تریامسینولون اِن اِن استفاده کنم ضرر دارد
- سوال در مورد فیبرو م و کیست های متعدد
با سلام ایا با وجود فیبروم وکیستهای متعدد میتوان لاپاراسکوپی شد یا نه باید حتمن عمل باز شد در ضمن من شش ساله ازدواج کردم و بچه ندارم
- سیپروترون کامپاند
با سلام و عرض ادب ایا خوردن ده عدد قرص سیپروترون کامپاند در هفته دهم بارداری( بدون اطلاع از بارداری بعلت نامنظم بودن پریودی خوردم چون میخواستم پریود بشم و نمیدونستم که حامله هستم) موجب نقص جنین میشود؟
- سلام خانم دکترجان من ۴۷سالمه خونریزی شدیدداشتم سه ماه آمپول واریوپپتیل روزدم خیلی خیلی عرق میکنم مخصوصا”سرم عرق میکنه وسردردشدیددارم باهیچ مسکنی خوب نمیشه سوالم این بودآیاازعوارض این آمپولاست؟
سلام دکترجان من ۴۷ سالمه به علت خونریزی شدیدسه ماه آمپول واریوپپتیل روزدم خیلی خیلی عرق میکنم مخصوصا"سرم خیلی عرق میکنه وسردردشدیددارم باهیچ مسکنی خوب نمیشه چکارکنم"؟
- سوال
سلام خانم دکترعزیز،چه قرصهایی برای درددرزمان قاعدگی مناسب هست ؟
- رشدن نکردن سینه و زیرشکمم زیاد ورم داره
سلام من۲۰ سالمه حدودا ۲سالی میشه ازدواج کردم ولی خب زیر شکمم خیلی ورم داره از لحاظ وزنم نرمالم ازمایش دادم میگن تنبلی تخمدان داری و حتی ۲ دوره قرص حجم سینه استفاده کردم نتیجه نگرفتم سینه هام سایز۶۵ بنظر شما بیش از حد کوچیک بودن سینه م احتمال داره بخاطر تنبلی تخمدان باشع؟
- خراش پرده بکارت
سلام من با پسری رابطه داشتم پسره آلتش رو به داخل آلت من مالید میگه آلتشو داخل نکرده اما من پیش دکتر زنان رفتم دکتر میگه جلوت باز شده اما دکتر وقتی برام نذاشت توضیح بده الان باز شده یعنی پاره شده یا آسیب دیده یا پردم ارتجاعیه که باز شده؟من خیلی میترسم لطفا کمکم کنین
- هماتوم و شیاف پروژسترون
سلام من هفته هشتم بارداری هستم خونریزی کردم دکترم گفت هماتوم داری فمولایف تجویز کرد شیاف هم دو بار در روز افزایش داد تعدادش رو و امپول انوکساپارین میزنم از اول بارداریم منتها دوباره خونریزی کردم نگرانم دلیل مجدد خونریزیم چیه؟
- cell free DNA
سلام وقتتون بخیر میخواستم بپرسم این آزمایش cell free DNA رو حتما باید دکتر بنویسه یاآزاد هم میتونیم انجام بدیم؟؟؟ اگه خودمون درخواست کنیم دکتر مینویسه برامون؟هفته چندم بارداری میشه انجام داد وجنسبت جنین رو تا چند درصد درست میگه؟ ممنون میشم جواب بدید
- درد در ناحیه زیرشکم سمت راست
س.دوماهه سزارین شدم.در ناحیه سمت راست شکمم درد دارم
- سلام من روز 10قاعدگی نزدیکی داشتم ایثار ظهر عمون روز قرص مدروکسی پرپژیارپن شروع کردم الان روز سوم ک میخورم آیا امکان داره باردارشم؟
سلام من روز 10قاعدگی نزدیکی داشتم ظهر عمون روز قرص مدروکسی پروژیترپن خوردم الان روز سوم آیا امکان داره باردار باشم


