Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عمل جراحی
سلام، میخواستم بدونم خانم دکتر شرف الدین توی کدوم بیمارستان های رشت جراحی انجام میدن؟
- بی حسی سینه
سلام من ۲۱ سالمه جدیدا فهمیدم نوک سینه هام حس نداره قبلا اینجوری نبودم جدیدا اینجوری شدم دلیلش میتونه چی باشه؟
- هماتوم
- جواب آزمایش
Consist of creamy colored soft tissue M 0.4*0.3 این برای یکی از نمونه ها قسمت gross examination و در قسمت diagnosisنوشته. Mild mixed inflammation and nuclear changes
- بارداری
سلام دکتر میخاستم بدونم با یک بار نزدیکی و اینکه آب منی به مقدار کم داخل واژن ریخته شده باشه احتمال بارداری زیاده؟
- بزرگی بطن چپ مغز جنین
سلام من ۳۰ هفته باردارم در سونو نشان داده بطن سمت چپ ۱۳/۴ میباشد ایا خطرناکه
- حاملگی
سلام من میخوام باردار شم ولی شوهرم مخالف آیا راهی هست که بتونم باردار شم؟ عذر میخوام اگه آب منی به بیرون از دهانه واژن ریخته بشه باعث بارداری میشه؟
- سقط جنین
سلام سنم 37 ناخواسته باردار شدم الان رفتم سوزن پروستروژن 50 زدم دو روز پیش 1گرم هم زعفران خوردم ولی اتفاقی نیفتاده لطفا راهنمای کنید چکار کنم سه تا فرزند دارم
- فیستول
سلام آیا فیستول جزئی واژن با دارو رفع میشه؟چه دارویی مورد نیاز هست؟ از علائم فیستول فقط باد واژن دارم لطفا اسم دارو را بفرمایید تا بیشتر نشه و نیاز به جراحی نباشه
- کاندوم
سلام وخسته نباشید خانم دکتر باشوهرم رابطه داشتم از کاندوم استفاده کردیم بالای کاندوم پاره بود ولی قسمت پایینش سالم بود و تمام مایع منی در قسمت پایین جمع شد بنظرشما نیازهست قرص بخورم؟
- قرص اورژانسی
سلام من رابطه بدون دخول داشتم ازپیشاپ ترسیدم توهشتم پریود قرص اورژانسی خوردم بعدچهارروزپریودشدم پریوداولی حساب کنم یادومی ممنون
- سلام من همیشه چند روز قبل از فایدگی لکه بینی قبی یاسیارنگی دارم هم قبل فایدگی هم چند روز بعد فایدگی
- تفسیر این جمله در سونوگرافی
Echogenicity with dimension 120**44mm
- قرص سیپروترون کامپاند و لکه بینی
سلام من ۳۰ خرداد و ۵ تیر رابطه محافظت شده داشتم و ۱۴ تیر پریود شدم از یک روز بعد پریودم(روز ۸ سیکل) قرص سیپروترون کامپاند استفاده کردم و ۱۶ مرداد(۶ روز بعد از قطع قرص) پریود شدم خونریزی ۴ ۵ روز ادامه داشت و خون قرمز بود اما حجم خون کم بود بسته بعدی قرص سیپروترون رو طبق دستور ۷ روز بعد از بسته اول(روز دوم پریود شد) شروع کردم اما امروز ۶ شهریور روز ۲۲ سیکل هست و دو روز مونده قرص ها تموم بشه امشب و فردا شب اما بی دلیل لکه بینی خیلی کم داشتم در حد چند قطره خون همراه با ترشح بود که فقط رنگ ترشح رو کمی قهوه ای کرده بود میخواستم بدونم دلیلش چی میتونه باشه؟و اینکه آیا این دفعه هم ۶ روز طول میکشه تا پریود بشم؟ از ۵ تیر رابطه جنسی نداشتم آیا امکانش هست لکه بینی بارداری باشه؟خیلی استرس دارم هیچ علائمی خم ندارم
- خونریزی بعدازآمپول دیفرلین
سلام من به دلیل داشتن فیبروم وخونریزیهای شدیدازآمپول دیفرلین ۳ماهه استفاده کردم ولی چندروزبعدازپاک شدن دوباره خونریزی دارم دلیلش چیست؟
- بارداری
سل خانم دکتر عزیزم من هفته اخر بارداریمه و چهارشنبه سزارین دارم و مقداری عفونت دارم که ترشحم زیاد حالت زرده تخم مرغ چسبناک بود ولی از دیروز نوع ترشحم تغییر کرده دو سه باری میشه که یه اندازه یک قطره اب توی شرتم احساس خیسی میکنم ولی دیگه مثل قبل غلیظ نیست و حالا آبکیه. ایا ممکنه کیسه ابم نشتی کرده باشه؟
- چرا باردار نمیشم هیج مشکلی هم ندادم
- بارداری
سلام خانم دکتر من خانمی ۲۰ ساله هستم و متهل هستم وقتی پریود میشم روز اول درد مقعدی و درد زیر شکم دارم که نشتن تا چند ساعت بارم سخت است و پریود هم نامنظم هست و الان ۵ ماه هست قصد بارداری دارم ولی باردار نشدم ایا ممکن هست که علت اندومتر یوزیس باشه و امکان داره باعث ناباروری بشه لطفان جواب بدید
- پولیپ اکوژن راچکار باید کرد
پولیپ اکوژن دارای پدیکل عروقی از حدار قدامی رحم به ابعاد ۲۷.۵ در ۱۴ در ۳۴ میلیمتر در کاویته اندومتر را چکار باید کرد
- بارداری پوچ
مورد علت بارداری پوچ میخواستم بدونم. من تنبلی تخمدان دارم و عدم تعادل هورمونی داشتم،در اخرین ازمایشم،free testestrone بالا بود و استروژنم پایین. یک ماه گلای وانس مصرف کردم و با یک ماه اقدام طبیعی باردار شدم. اما در شش هفته گفتند ساک خیلی ریز هست. و هفته بعد گفتند رشد خوبی نداشته و جنین داخلش دیده نمیشه. عدد بتام هم در یک هفته از ۹۵۰ به ۹۴۰ رسید. احتمال بارداری پوچ دادند. همسرم هم پرخونی داره و مشکل نارسایی دریچه ی قلب. میخواستم بدونم ایا اینها میتونه باعث بارداری پوچ من شده باشه؟ چطور برای بارداری بعدی پیشگیری کنیم از این مشکل. ایا روشی مثل ای وی اف کمک میکنه که پیشگیری بشه از این مشکل بصورت مجدد؟ ممنون میشم پاسخ بدید خانم دکتر من یکبار دیگه از خدمتتون سوال پرسیده بودم.جواب اخرین ازمایشم رو خدمتتون فرستادم که یک پزشک گفته بودند دارم یائسه نیشم. من ۳۵ ساله هستم


