Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص سیبل
سلام خوبین میگم قرص سیبل روچجوری بایدمصرف کنم... ازکی پریودی؟؟؟؟
- عفونتبتکتریای
من عفونت باکتریای داشتم سه شب پماددالاواگ استفاده کردم بعدپریودشدم تموم شدبازدوباره درمان ادامه دادم پمادتموم شده وولی خارج ازبدنم سوزش خارش دارم واسه چیه اثرات کرم هستش
- جواب سونو وارینال
محتوای اکوفری با جدار مشخص ونازک به ابعاد ۳۰*۲۰میلیمتر چیست
- پرده بکارت
اگه با مسح کردن با دستمال محکم پاره نميشه پرده خون که از شما پرسیدم مگه خون که دیدم ماله چیه؟ممکن چی باشه
- آزمایش خون بارداری
سلام. خانم دکتر من دو روز پیش از شما پرسیدم19 روز بعد از نزدیکی رفتم آزمایش خون بارداری دادم.. جواب منفی بود.. آیا میتونم به جوتب آزمایش اطمینان کامل داشته باشم؟.. شما جواب دادید بله اگر مشکلی ایجاد نشود قابل درمان است. فک کنم اشتباهی رخ داده است
- سلام و احترام ،دو ماه قبل در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خود بخود سقط شد چند روز کاملا بافت و کیسه و جنین دفع شد بعد ده روز پاک شدن رفتم سونو گفتن جنین دفع شده فقط نیم سانت بقایا مونده که با پریود بعدی دفع میشود بعد ان سر تایم پریود بعدی پریود شدم منتهی در حد لک بینی و کم سر هفت روز هم پاک شدم مجدد سر پریود بعدی که هنوز وقتم نبود پنج روز زودتر پریود در حد لک بینی بازم داشتم و پاک شدم الان سر پانزده روز فاصله از لون موقع مجدد پریود شدم و بعد چند روز یهو شدید شده و روز هشتم رفتم سونوی واژینال که تشخیص دادن بقایا هنوز خارج نشده و متورم شده الان باید چکار کنم سونو گفتن کورتاژ کنم بهتره ولی من دوست ندارم راهی هست که بقایا دفع بشه و خونریزی من کم بشه
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۱۸ روز پیش سقط جنین ۱۸ هفته داشتم که ۷ روز بیمارستان بستری بودم و میگفتن که شرایطم بابویه بیمارها فرق داره و باید با حوصله جنین دفع بشه در غیر این صورت امکان پارگی رحم و در آوردن رحم هست بخاطر سزارین قبلی و چسبندگی رحم و جفت سر راهی که داشتم ۶ روز قرص زیر زبونی دادن و روز هفتم سرم اینداکشن وصل کردن که هر سری دو سی سی دارو اضافه تر میریختن داخل سرم جدید تا اینکه بچه دفع شد و جفت هم دفع شد همونجا سونوگرافی کردن گفتن بقایا داری و کورتاژ هم کردن بعد از ۱۸ روز از کورتاژ سونوگرافی از رحم و تخمدان رفتم که اینو نوشته ابعاد رحم ۵۰×۴۷×۸۹ میباشد ..اکوی میومتر رحم هتروژن است...ضخامت آندومتر ۲/۵میباشد توده فراگیر رویت نشد...در سرویکس تعدادی کیست نابوت با حداکثر قطر ۷ میلی متر دیده میشود...ابعاد تخمدان راست ۲۱×۴۲و تخمدان چپ ۲۵×۴۰میباشد....هر دو تخمدان بزرگتر از حد طبیعی و حاوی تعدادی فولیکول با حداکثر قطر ۱۰ میلی متر هستند ..در آدنکسها توده فضاگیر دیده نشد مایع آزاد در لگن دیده نمیشود....حالا سوال من این است که بعد ۱۸ روز از کورتاژ اکوی میومتر رحم هتروژن طبیعی است؟چون در سونوگرافی های سال پیش و سالهای پیشتر همیشه اکوی میومتر رحم من هموژن بود و هیچ وقت هتروژن نبود آیا این هتروژن خطری دارد ؟
- من اصلا شرایط بارداری رو ندارم چون مریضم چکار کنم که بچه رو سقط کنم
- سلام خوبی سلامتی
تخمدان و ضعیف هستند باردار نمیشم چند سال اقدام ب بارداری کردم رفتم دکتر گفت برو رژیم بگیر ولی رژیم گرفتم ولی باردار نشدم چرا جواب بده
- جواب سونوگرافی
ضایعه سالید هترواکو چسبیده به تخمدان چیه؟
- سلام سلام نباشی 43سالمه پریود ماهانه منظمه،اما امروز سونو دادم یک کیست ساده در ابعاد چهل در چهل در تخمدان راست مشاهده شده،در کلدوساک خلقی مایع آزاد مشهود نیست
سلام سلام نباشی 43سالمه پریود ماهانه منظمه،اما امروز سونو دادم یک کیست ساده در ابعاد چهل در چهل در تخمدان راست مشاهده شده،در کلدوساک خلقی مایع آزاد مشهود نیست
- پستان..
سلام خسته نباشید من چند وقته روی هاله ی سینه ام برآمدگی های ریز مثل جوش میبینم البته وقتی پوست سینه ام کشیده میشه دیده میشن وقتی فشارشون دادم چرک میاد بیرون (خیلی خیلی کم یک جورایی اندازه سر سوزن ) این موضوع خطرناکه ؟ و علتش چیه؟
- خارش باسن
سلام خسته نباشید دختری ۲۷ ساله هستم، در زمان پریودی خارش بین باسنم احساس کردم وقتی چک کردم یه چیز کوچیک سفید رنگ شبیه به جوش دیدم که سفت نیست، درد هم نداره فقط در زمان پریودی کمی خارش داشتم.. خواستم بدونم چی هست، لازمه که حضوری به پزشک مراجعه کنم؟
- دووعده استرایل قبل انتقال فرموش کردم
سلام من دووعده استرادیل ۲میلی فراموش کردم قبل انتقال باید هر هشت ساعت یک قرص استفاده میکردم در مثبت شدن مشکل ایجاد میکنه؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر ،میخواستم از شما بپرسم که پریودم مدتی هستش که چند ماه در میان به صورت لکه بینی میشه و بیست الی یک ماه طول میکشه هرجا رفتم درمان نشدم تعریف شما رو خیلی شنیدم خواستم خدمت شما بیام ایا درمان داره در ضمن من ۴۱سالمه ممنونم از پاسخ شما بزرگوار
- واژن
سلام خانم دکتر خیلی ممنون از اینکه برامون وقت میزارید وسوالامون رو جواب میدید ببخشید من دو سه روز بعد از نزدیکی دچار بی اختیاری ادرار میشم وبعد از چند روز علائمش کمتر میشه وقتی که احساس سرما میکنم باز هم اون حالت به من دست میده لطفا راهنماییم کنید
- یائسگی زودرس؟
سلام خانم دکتر. من هفته ی پیش سوال پرسیدم از خدمتتون با عنوان یائسگی زودرس در ۳۵ سالگی. فرمودید ازمایش من نرمال هست و برای بارداری اقدام کنم. خانم دکتر سوالم از خدمتتون این هست که پس علت پایین بودن استرادیول من چی هست. و من برای بارداری چقدر زمان دارم؟ من ایتم های ازمایش رو مجدد خدمتتون میفرستم.
<Fsh 9.8 miu/ml folicular phase: 3.5_9.2 ) (estradiol 23.6 pg/ml follicular phase 30_100) ( LH 9.3 miu/ml follicular phase 2.4_12.6) (free testosterone 2.3 premenopause 0.45_2.15)
(AMH 3.6 ng/ml 0.9_9.5)
(Prolactine 7.1 ng/ml 1.9_25) ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. - ایا داروی استراموکس باعث اختلال در پریود می شود
با سلام برای بنده بدلیل نقص تمرکز داروی استراموکس 18تعویض شد ویک ماه استفاده کردم نزدیک موعد پریود پنج روز ب موعد لکه بینی کم داشتم و در موعد پریود نشدم. ایا از عوارض دارو است یا احتمال مشکلی دیگه ضمن اینکه دارو عوارض دیگه مثه افسردگی هم داشت ک فعلا تعویض شده دارو
- سقط جنین
ایا دکتر دستور سقط جنین برای خانومی که دوتا بچه داره و بچه دومش ۱ سال داره میدن ، ساکشن انجام میدن؟
- کیست بارتولن
سلام من کیست بارلتون دارم الان مدت چندهفته ست بادرمان دارویی خوب نشدم الان کمی اذیتم .چیکارکنم ایا درمان خانگی برای تخلیه و؟
- مصرف قرص روکین
سلام من پولیپ ۱۱ میلی متری بدود پایه در رحم دارم مجرد هستم و دکتر بهم قرص روکین داد ۱۲ روز از اولین روز پریودیم گذشته بود که شروع به مصرف کردم ۱۲ روز مصرف منظم مصرف کردم ولی الان پریود شدم ۹ قرص مونده و نمیدونم باید مصرف کنم؟


