Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اگر دخولی انجام نشود مایع منی روی پام بود وپاکش کردم و احساس میکنم با اینکا باردار میشوم بلافاصله ادرار کردم و نیم ساعت اول قرص اورژانسی خورده باشم چیزی نمیشه
اگر دخولی انجام نشود مایع منی روی پام بود وپاکش کردم و احساس میکنم با اینکا باردار میشوم بلافاصله ادرار کردم و نیم ساعت اول قرص اورژانسی خورده باشم چیزی نمیشه
- توکسوپلاسموز
با سلام و احترام، خانم دکتر پنج سال پیش توکسوپلاسموزم مثبت شد آیا بعداز پنج سال میتوانم باردار شوم.
- بارداری
سلام خانم دکتر من نزدیک به دوسال هست که رابطه جنسی دارم و خب جلوگیری طبیعی داشتم و خب تا به امروز باردار نشدم و قصد بارداری هم ندارم ولی خب خیلی از دیگران می شنوم که جلوگیری طبیعی جوابگو نیست و آدم باردار میشه و یا حتی با پیشاب هم آدم امکان داره باردار بشه الان من تمام این چند سال جلوگیری طبیعی داشتم و باردار نشدم یعنی من نابارور هستم یا نه به دلیل وارد نشدن اسپرم به واژن باردار نشدم
- تفاوت آنتی و پریود
سلام ببخشید منظور از لقاح دیر یعنی چه زمانی منظور همون تخمک گذاری دیر می باشد؟یعنی مثلا فرد چقدر تخمک کذاریش دیر بوده که سه هفته سن پریودش با سن سونو آنتی باهم فرق دارند ؟چندم سیکل تخمک گذاری داره که سه هفته اختلاف به وجود می آید مگه تخمک ۲۴ساعت تا ۴۸ساعت زنده نیس پس دلیل این تفاوت سه هفته ای چیه بعضی ها هم انتی و پریودشون یکی درمیاد اونا چندم سیکل تخمک گذاری داشتن ممنونم
- قرص جلوگیری
سلام خانم دکتر من الان 5روز قرص جلوگیری سیبل میخورم ولی هنوز لک بینی دارم چکار بکنم میتونم بجای این قرص یه قرص دیگه جایگزینش بکنم اگه میشه لطفاً یه قرصی بهم معرفی کنید ممنون میشم
- بعداز عمل سرکلاژ شکمی قبل از بارداری اسپرم از چه راهی وارد رحم میشه و بارداری انجام میشه؟
پنج روز بعد عمل سرکلاژ یهچیز مثل ترشح جنس مخاط بینی ولی دراز وپهن از بدنمخارج شد یعنی چی میتونه باشه میترسم
- قرص جلوگیری
سلام خانم دکتر وقت بخیر من هر ماه پریودم سه چهار روز جلو میزنه ماه قبل ۳۱ تیر ماه پریود شدم و اربعین میخوام برم کربلا یعنی ۲۴ ام مرداد قراره بریم چون تو کربلا ینی ۲۷/۲۸ میشدم دوباره تصمیم گرفتم قرص جلوگیری بخورم که نشم پریود اومدم سه شب پشت سر هم شبی یدونه قرص دزوسپتیو خوردم و به شدت حالم بد شد و بالا آوردم از شب چهارم نخوردم و قطع کردم همه میگفتن پریود میشی چون قطع کردی الان از اونروز هنوز پریود نشدم از طرفی ام یه هفته مونده به رفتنم نمیدونم چیکار کنم پریود شم تا تو تاریخ ۲۴ ام تا ۵ شهریور ازم خونی نیاد ممنون میشم کمکم کنید
- نارسایی دهانه رحم
باسلام خانم دکتر من به علت ۳ تاسقطی که داشتم و اخرین سقطم در۲۳هفته و باوجود سرکلاژ واژینال بود تشخیص نارسایی دهانه رحم دادند و گفتند باید سرکلاژ شکمی بشم خانم دکتر من سپتوم خیلی پهنی داشتم که با دوبار عمل هیستروسکوپی کامل برداشته شد و دوماه بعدعملم باردارشدم ایا ممکنه بخاطر زود باردار شدنم دوباره سقط کرده باشم؟سرکلاژ شکمی چقدر امکان موفقیت دارد؟
- نزدیکی در ماه هشتم
سلام من در هفته 31 بارداری هستم. می خواستم بدونم آیا در ماه هشتم می تونم نزدیکی داشته باشم یا خیر؟ با تشکر.
- اینکه ۲هفته مونده به پریودمرابطه داشتمو همونلحظه قرص اورژانسی و گفتنبا نوشابه بخور خوردممیخواستمببینموقتی کسی پریود میشه بعدش دیگه رابطه ایی انجام نده امکانش هست ک باردار بشه؟؟؟
- سلام خانم دکتر من ای وی اف کردم سه تا انتقال دادم وروز نهم در شکم وکمردرد دارم علایمش چی مثبت یامنفی
- بیماری زنانه
سلام من 41ساله هستم تنبلی تخمدان داشتم قرص دوفاستون تجویز کردن از روز نوزدهم پرید مصرف کردم به مدت هفت شب با تجویز پزشکم دوازده روز از اتمام قرص میگذره ولی هنوز پریود نشدم درضمن عفونت دارم که همراه این قرصا کلوتریمازول شیش شب استفاده کردم ولی هنوز بوی بد وعفونت از بین نرفته چیکار کنم
- تست حاملگی
بچم سه ماه و نیمشه تستم یه خطش کمرنگ شده ایا حامله ام
- اقدام بعداز لاپاراسکوپی
سلام . چه مدت بعد از لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی میتونیم نزدیکی یا اقدام به بارداری کنیم ؟
- جلوگیری ۱
سلام وقت بخیرسه ماه است که قرص جلوگیری مارولین مصرف میکنم.همیشه هم سر ساعت مصرف میکنم.آیا بطور کامل از بارداری جلوگیری میکند.؟ البته نزدیکی محافظت شده انجام می دهم.و اینکه درد معده و قفسه سینه از عوارض این قرصه؟
- انتقالجنین
سلام من جنین ۵روزه۳تا برامانتقالدادنبعد۱۱روزلکهبینی قرمزداشتم وهیبیشترشدشیافت گذاشتم کمی قطعشدخیلی میترسم
- بارداری
سلام، ایا خوردن اسپرم یا پیشاب باعث بارداری میشود؟
- ممنون که جوابمو دادین خانم دکتر مهربون
ممنون که جوابمو دادین خانم دکتر مهربون.من واسه 5 اردیبهشت وقت گرفتم که احتمالا سونو و ازمایش هورمونی برام نسخه میشه.اگه مشکل هورمونی داشتم بهم دارو دادن و استفاده کردم باز هم واسه چکاپ مجدد باید مراجعه کنم؟و اینکه اگه هورمونم مشکل داشت از وقتی که داروهارو طبق تجویز دادن و شروع به خوردن کردم میتونم از یکی دو هفته بعد برم تهران درمان لیزرمو شروع کنم؟میگن 6.7 جلسه ای زمان میبره؟به نظرتون اگه مشکل هورمونی داشتم بعد اتمام جلسات لیزرم که حدود یک سال زمان میبره به نظرتون برای اینکه هزینه ای که کردم به باد نره(اخه هزینه لیزر خیلی بالاست)همیشه و هر چند یبار برای چکاپ پیش متخصص زنان برم که مجددا واسم ازمایش بنویسن؟اخه از موبر و موم و ژیلتو همه ی اینا خسته شدم.میخوام با امید اینکه حداقل واسه 2.3 سال و تا اخر عمرم حداقل از بخش بیشتری ازین موها راحت شم لیزر کنم.نظر شما چیه؟
- سلام ببخشید من ۳۴ سالمه دوتا پسر دارم تصمیم دارم باردار بشم میشه راهنماییم بکنید برای دختر دار شدن واینکه ۵ ساله قرص دزوسپتیو میخوردم یک ماهه قطع کردم احتمالی باریم کم هست ؟؟؟میشه قرصی بهم معرفی بکنید که زودتر بارداربشم
- مهم
شامپو( شون بدن نعنایی) در بارداری ضرر دارد یکم بود میده


