Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال پریدی
سلام من هرماه پرید میشم ینی 28روزی یک بار من برای دل درد پریودیم.قرص استامینوفن مصرف کردم.حالا ممکنه نازایی بیاره
- کیست کلسیمی
آیا از دلایل کیست کلسیمی میتونه ارضا نشدن در خانم ها هم باشه ؟
- سلام خانم من ۱۲روزهمچین لکه بینی دارم درضمن رحمم۱۹سال هست که بستم جلوترم خونریزی هم داشتم دکتر قرص مجسترول برام نوشته وقتی قطع کردم اینجوری لکه بینیدارم هیچ جوری هم قطع نمشه راهنماییم کن ممنون مشم
- سقط جنین
سلام من درهفته ۹ام بارداری سقط داشتم بعد سونو انجام دادم گفتن که کامل سقط نشده و اندازه بقایا۲۸×۱۸×۳۵م م هست میخواستم بدونم بقایا با قرص دفع میشه یا نیاز به کورتاژ هست.ممنون میشم راهنمایی کنید
- مسافرت
سلام من در۱۲هفته بارداری بسرمیبرم میتوانم از رشت به تهران سفر کنم؟هم آسپرین مصرف میکنم هم ۳۰تا آمپول آنوکساپارین ۴۰۰۰ گرفتم
- سلام قرص لتروزول روزها بخوریم یا شبها من صبحها خوردم آیا اشکالی دارد یا نه ؟
- سلام خسته نباشید چند ماهه که پریودی بهم ریخته ودر هرماه دوبار پریود می شودم وقبل کیست داشتم اما سنگرافی رفتم کیستم رفع شده بود ولی در هر ماه دوبار وپاکی زیادی نداشتم وحالا دو هفته می شه که رفتم دکتر وآمپول وقرس برام داد خوردم ودارم مصرف می کنم وبسته قرص الدی تمام شد وبعد ۳شب پریود شدم وروز سومم یک تکه پرت تو خالی لوله شکلی از من افتاد اون موقع درد نداشتم اما روز بعدش تخم سمت چپم درد می کنه
- آنالیز اسپرم
سلام خانم دکتر تورو خدا جواب این سوالو زود بدین چون من هفته بعد باید میکروشم امروز ازمایش اسپرم همسرم خوب بود فقط گلبول سفیدش باید تا یک باشه بین دو و سه عددش هست.خودمم روز هفتم ده تاتخمک ۸.۹ میل داشتم باده تاسینال اف هزینه ها برامون خیلی زیاده من و شوهرم تو چند روز باقی مانده چه بخوریم تا وضیعتمون بهترشه بخصوص همسرم واسه عفونت چی بخورن تحرک و تعداشون خوب بود
- کیست
سلام من دکترم توسونونوشته حفره به قطر17داخل کیست تخمدان یعنی چی...
- بارداری
سلام ایا میتونم در هفت ماهگی به مسافرت مشهد هوایی بروم ؟
- بارداری
هزینه عمل سزارین و طبیعی چند است
- مقعد
سلام داخل مقعد احساس میکنم اب سردی هستش و وقتی که سرپا هستم و فشار میدم از داخل سمت چپ انگار یه چیزایی مثل خار هستش که خارش هم دارم از داخل. علت چیست؟
- تهوع
سلام خانم دکتر بیمار خودتون هستم من بعد از تهوع زیاد گلودرد شدید گرفتم احساس سوزش وحشناک گلو دارم،چی توصیه میکنید؟
- انتقالجنین
سلام من جنین ۵روزه۳تا برامانتقالدادنبعد۱۱روزلکهبینی قرمزداشتم وهیبیشترشدشیافت گذاشتم کمی قطعشدخیلی میترسم
- بارداری پوچ یا طبیعی ؟
سلام وقت بخیر من 17تیر شروع آخرین پریودیم بود .16مرداد عددبتام891 بود. 2شهریور که بنابر تاریخ پریودیم 47 روزم میشد(6هفته و5روز) سونوی واژینال دادم و فقط ساک حاملگی 13 میلی مشاهده شد و جنین و قلب رویت نشد البته یک کیست 4سانتی هم در تخمدان چپ داشتم. 3شهریور مجدد بتا دادم که عددش19957 شده بود. نظرتون چیه در مورد این تاریخ ها و ارقام؟ چقدر احتمال داره پوچ باشه؟ چقدر احتمال داره بارداری طبیعی باشه؟ خیلی نگرانم خواهشا کمکم کنید. ممنون
- کیست اکوفری
سلام من کیستی به اندازه 48 39 61میلیمتر دارم که دکتر در نظریه گفته که در صورت عدم جراحی چک تومور مارکر ها و ام ار ای دینامیک لگن توصیه میگردد معنی این چیه خطرناکه یا نه خوش خیم هست یا نه ممنون میشم اگه جواب بدین
- بارداری
سلام دکتر جان خسته نباشید من 12مهر فریز کردم الان منتظر پریودم ک نشدم بی بی چک زدم دیدم سریع مثبت میشه 3تام زدم بنظرتون مثبته از دارو ها نیست
- سلام من خانم ۳۲ ساله هستم وقتی رابطه جنسی بر قرار میکنم معقدم درد میگیرد و گهکاهی از طرف واژن خونریزی دارم ممنون میشم جواب بدید
- مارولین۵
سلام وقت بخیر از شب چهارمپریود برای جلوگیری از بارداری مارولین مصرف میکنم.هر شب هم سر ساعت مصرف میکنم از چه زمانی میتونم نزدیکی داشته باشم.چون میگن قرص ضد بارداری بعد از دوهفته تاثیرش رو آغاز میکنه.ممنونم از پاسخگویی تون
- بارداری چیست درمویید
سلام من 41ساله هستم وبارداری نداشتم الان کیست درمویید 6سانتی متری دارم این کیست رو باید جراحی کنم یا با وجود آن میتوانم باردار شوم تخمک گذاری من هم پایین هست پریود ها نامنظم ممنون میشم جواب بدید


