Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر با عرض پوزش در جراحی دختران که جراح رحم و تخمدان دختر باکره بر میدارد آیا پر ده بکارت آسیب می بیند. از بین می رود یا نه آسیبی نمی بیند.. ممنون از پاسختان
- عفونت و انقباض
سلام و وقت بخیر. من 27 هفته باردارم و بارداری دومم هست. از حدود یکهفته اس دچار انقباض شدم و گاهی زیر دل و کمرم دردمیگیره. البته چند وقتیه ترشح زرد رنگ رقیق باحجم نسبتا زیاد دارم دکتربهم ازیترومایسین داد اما بعد از قطع دارو دوباره برگشت میخوام بدونم چیکارکنم عفونتم رفع بشه و همچنین انقباضم ؟ اینم بگم که بارداری اولم هیچ مشکلی نداشتم. پیشاپیش ممنون از پاسختون
- غده های در زیر بغل
سلام دکتر بنده حدود دو ماهه که درد بسیار وحشناکی در زیر بغل دارم به حدی که به دستم میرسه و دستم از درد نمیتونم تکون بدم چند تا غده زیر بغلم هست میخواستم بپرسم آیا این غده ها سرطانی هستن یا نه چی هستن سه بار مراجعه کردم به جراح عمومی ایشان نظرش لنفاویه و فقط بهم ویتامین ای و گل مغربی داده که هیچ اثری نکرد به دکتر غدد مراجعه کردم آنتی بیوتیک داده و من حتی دست به سینم میزنم به شدت درد میگیره در سنوی که یکماه و نیم پیش دادم فیبروکیستک سینه و دارای دو لنف نود بودم میخواستم ببینم الان من چه مرضی گرفتم از استرس چکار کنم دارم دیونه میشم
- بارداری
سلام خانوم دکتر من بعد از لقا حدود ۱۲روز بعد لکه بینی دارم ۴روز شد میترسم از این ک باردار باشم ممکنه این لکه ها بخاطر قرص LDباشه؟
- جلوگیری از بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر الان من قرص شیردهی قطع کردم میخام قرص تری فازیک بخورم پریود نشدم چکار کنم بنظرتون چه جوری بخورم قرص؟قرصای شیردهی سرساعت وبه موقع خوردم
- اقدام بارداری
سلام خانم دکتر سرماخوردگی باعث کم کاری تخم گزاری میشود
- جواب ندادن سوال
سلام چراسوالهای ماروجواب نمیدین؟ خواهش میکنم جواب بدین خیلی ضروریه
- زنان
سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم میخواستم بدونم علت درداخل سینه بعد شیر دهی چیه ؟وچیکار باید کرد؟ ممنون
- آنفولانزا
سلام .آنفولانزا در ماه ششم بارداری برای جنین خطری دارد؟
- عمومی
سلام من دوساا بعدزایمان درهفته اگر3بارنزدیکی داشته باشم حتمادوبارش لبه واژنم خون میادبااینکه ازژل هم استفاده میکنم دلیلش چیه؟
- بارداری
سلام من هفته ۱۱ بارداری هستم کدوم ویتامین د۳ ۱۰۰۰ را بخورم ژلاتینی یا قرص . یا فرقی نمیکنه؟
- نازایی
سلام خسته نباشید ۶ساله بچه دار نمیشم ذخیره تخمدانم ۱/۵۷هست شوهرم تحرک اسپرمش ضعیفه دکتر این ماه قرص مترونیدازول و آمپول سینال اف ۷۵ تجویز کرده من نمیخوام آی وی اف کنم میخوام با دارو بچه دار بشم آیا امکانش هست
- زنان
سلام خانم دکتر، خسته نباشید، من ماه پنجم باردار بودم و همه ی ازمایشات و سونوهام خوب بود، یک روز صبح درد و خونریزی پیدا کردم و دکتر که رفتم گفتن که بچه داره سقط میشه و نمیشه هیچ کاری کرد که فردای اون روز سقط شد،میخواستم بپرسم از شما چه علتی داشت که همچنین اتفاقی یکدفعه بیفته؟ من چند روز قبلش دستم رو درب خونه گرفت و ترسیدم، ایا این مورد ممکنه باعث سقط ناگهانی شده باشه یا ربطی نداره به این؟
- سندرم راکی تانسکی
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم من الان جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم درسته ؟
- بستری
سلام خانم دکتر بعد ازعمل جراحی برداشتن رحم چه مدت بیمار باید در بیمارستان بستری باشد ؟
- قرص سیپروترون کامپاند
سلام خانم دکتروقت بخیر من برای جلوگیری از پریود قرص کامپاند خوردم الان ۹روزمیشه وجلوی پریودم روگرفت حتماباید تاآخربسته مصرف کنم یامیشه قطع کرد
- باسلام من واکسن ۱۸ سالگیم رو یه ساله نزدم والان باردارم
مشکلی ایجادنمیکنه الان بزنم؟توسلامت بچه خدایی نکرده اثربدی نداره اگه نزنم؟
- سلام مختصرمایه درون کاویته آندومتر در سونو بدون بارداری نشانه چیست؟؟
- ترنم
میخام باردارشم و پسر میخام واینکه میخام ازطریق آی وی اف انجام بدم این روش چقد هزینه برمیداره واینکه چنددرصد موفق آمیزه و اگه هزینه کنم و صورت نگیره پولم پس میگیرم یا خیر
- سلام من یک ورق قرص سیبل را برای تنبلی تخمدان و تنظیم پریود خوردم از ۷تا قرص سفید ۲تا قرصم مونده که امروز پریود شدم نمیدونم اون ۲تا قرص سفید رو در حین پریودی هم مصرف کنم یا نه ؟ ممنون میشم جواب بدین


