Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد در ناحیه مقعد اول پریود
درود و خداقوت
دختری ۱۵ ساله دارم که دو ماهی است دو، سه روز اول پریود به شدت دچار درد در ناحیه مقعد می شود، لطفا راهنمایی بفرمایید چه کمکی میتونم به وی کنم.
بسیار سپاسگزارم. - عمل هیستروسکوپی
هزینه عمل هیستروسکوپی فقط با بیمه تامین اجتماعی چقدر است؟ در کدام بیمارستان ها ی رشت این جراحی را انجام می دهید؟ بیمار چند شب نیاز است در بیمارستان بستری شود؟
- رحم بزرگ
سلام وقتتون بخیر در جواب سونوگرافی رحم بزرگ میوماتوز با ابعاد میدساژیتال ۱۳۲*۹۲ میلیمتر محتوای یک میثم اینترامورال تا ساب سروز به ابعاد ۱۰۲*۸۴ میلیمتر در قدام فوندوس و بادی با اثر فشار بر اندومتر و مثانه رویت شد اندومتر اکوژن به ضخامت ۹ میلیمتر رویت شد برای درمان چکاری باید انجام دهم خطرناک هستش
- مصرف قرص استرادیول
سلام. من ای وی اف کردم. الان هفته سیزدهم بارداری ام. قرص استرادیول روزی سه بار. دوفاستون دوتا. و دو تا شیاف پروژسترون مصرف میکنم میخواستم بدونم تا کی باید قرص استرادیول بخورم؟ و دوفاستون ؟
- آیا قرص نورم اسکین باعث نازایی میشود ولی من مجرد هستم
- درد زیر شکم
سلام من ۱۵ سالم هستم و الان نزدیک ۳ روزه که وقتی میخوام دراز بکشم یا وقتی میخوام از حالت دراز کشیده بلند شم زیر شکمم درد میگیره دلیلش چیه؟و اینکه من نزدیک زمان قاعدگی هم هست میتونه به اون مربوط باشه؟
- حالت تهوع قبل پریودی
سلام دکترماقبل پریودم چندروزعقب افتادوروز۱۴دی که دوزدوم واکسن کرونازدم پریودشدم بااینکه نزدیک به یک هفته عقب انداخته بودم الان چندروزپریودم عقب افتاده درحالی که هیچ نزدیکی نداشتم وشوهرم کنارم نبوده الان امروزصبح حالت تهوع وکف پام شدیدداغه حالم بده علت ایناچیه آیادلیلش واکسن کروناست من خونه بابامم ومیخوام طلاق بگیرم شوهرم نیست که بگم حاملم توروخداکمکم کنیدممنون
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ شکمی بهتره قبل از بارداری انجام بشه یا داخل باردار انجام بشه و بعد چند درصد سانس موفقیت دارد. آیا صدرصد یا هم مثل سرکلاژ واژینال هست
- قرص اهن
سلام خانم دکتر دختری مجرد و۲۱ساله هستم من بعضی وقتها سرگیجه دارم و تنگی نفس حجم پریودمم نسبت به قبل کمتر شده میخواستم بدونم اینا میتونه علایم کم خونی باشه؟ و اینکه میخوام قرص اهن بخورم میشه بگین چجوری استفاده کنم که ضررنداشته باشه مثلا چندروز یه بار بخورم ؟ ممنون
- زنان
سلام خانم دکتر آیا پریدن یا طناب زدن باعث افتادگی رحم میشه.یا خرافاته.من قبلا خیلی می پریدم یا طناب میزدم.خیلی می ترسم.لطفا کمکم کنین.علائمش چیه?
- درمان فوکوس کلسیفیه
سلام در سونوگرافی کردم نوشته ضایعه اکوژن 9میلیمتر و فوکوس کلسیفیه ای دارم ایا قابل درمان است چه داریی باید مصرف کرد تشکر
- لکه بینی
سلام خانم دکتر من دستگاه ایو دی دارم ولی هر ماه که پریود میشم ۱۳ روز پریود هستم ۵ روز اخرش همش لکه بینی است ولی دورانی تمیزیم تا ۱۶ یا ۱۷ روز است سنو هم دادم گفتن مشکل نداری ۵ روزی هم است که قرس روکین میخورم تا پریود نشم بخاطر روزه داری ولی امروز لک داشتم چکار کنم چه قرصی بخورم که لکه بینیم کمتر بشه چی برام پیشنهاد میکنید ممنونم از پاسخگوییتان
- عمومی
سلام من تازه عروسم میخواستم بدونم قبل از اولین رابطه باید از چه روشی برای جلوگیری از بارداری استفاده کنم
- بارداری
از وقت پریودیم ۴ روز گذشته کی دقیق تست بدم
- قرص دزوسپتیو
سلام من کیست تخمدان چپ داشتم دکترزنان قرص دزو سپتیودادن که سه ماه مصرف کنم از روز ۳وم پریودی شروع میکنم یه چنددونه روکه میخورم لک میبنم خون میبنم اماکم کلا مثل دردپریوی درد دارم میخواستم بببنم مال قرصه یا خطری داره ممنون میشم راهنمایی کنید
- پریود
با سلام.من ماه قبلی قرص چاقی گین اپ خوردم و برای اولین بار پریودم ۱۷ روز عقب افتاده .تست خونگی زدم منفی بوده. رابطمون هم کاملا محافظت شده هست همیشه . ممکنه باردار باشم یا بخاطر قرصی ک مصرف میکنم اینجوری شدم؟ لطفا جواب بدین .مردم از استرس
- عکس رنگی رحم
سلام خانم دکتر تو گیلان جایی هست که عکس رنگی رحم رو با بیهوشی انجام بده؟
- سلام من انتقال جنین ۵ روزه داشتم از ۷ انتقالم بی بی چک زدم تا ۱۰ انتقال روزای اول خیلی کم رنگ بود الان هی پور رنگ تر میشه برم ازمایش بتا یعنی ؟
- بارداری
سلام من ۲۵ این ماه تاریخ پریودم بود فقط روز اول ی لکه بینی داشتم دیروز روز پنجم دوتا تست بی بی چک زدم مثبت شد آز بتا دادم گفتن بردلاین یا میانس سه روز بعد دوباره تست بدم میخواستم بدونم امکانش هس واقعا حامله باشم
- تداخل دارویی
خانم دکتر من میخوام قرص الدی بخورم و دکترم هم برای جوش های صورتم قرص های نورم اسکین و آزیترومایسین داده میخواستم ببینم اینا با قرص آلدی تداخل دارویی دارن؟


