Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مایع خفیف داخل آندومتر درآندومتر باضخامت ۴میلیمتر خطرناک میشود
مایع خفیف در داخل آندومتر با. ضخامت آندومتر ۴ میلیمتر می تواند خطرناک باشد
- لاپارسکوپی یا ivf
خسته نباشید میخواستم بونم احتمال بارداری در لاپاراسکوپی درمانی بیشتر یا در ivf
- عفونت واژن
سلام وقتتون بخیر ۲۰سالمه متاهل هستم عفونت واژن دارم دکتر بهم قرص تتروندازول وفلوکنازول وشیاف فیتو واژکس داده درد و خارش ندارم اما عفونتم ۷ روز طول کشیده خوب نشدم ترشحات پنیری دارم چی کار کنم خوب شم ممنون
- عکس رنگی در زایمان زودرس
سلام خانوم دکتر من یه زایمان زودرس در هفته ۲۸ داشتم و اولین بارداریم بود به نظر شما عکس رنگی رحم کمکی برای علت تشخیص در بارداری بعدی میکنه ؟ ولی دلیل زایمان زودرس تو بیمارستان نارسایی رحم گفتن
- بارداری
سلام من بیست و چهار سالمه یه دختر دونیم ساله هم دارم ودر بارداری هم هیچ مشکلی نداشتم و با اولین اقدام هم باردار شدم. میخاستم ببینم اگه قصد دوقلو زایی داشته باشم امکانش هست با دارو نتیجه بگیرم یا خیر ژنتیک تاثیر داره.
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من بمدت یک سال خودارضایی مالشی انجام دادم ولی چیزی وارد واژنم نکردم.پردم هلالی هستش. بعداز پاک شدنم از پریودی خودمو تواینه نگاه میکنم لبه های پرده ام صاف هستش اما بعد از یک هفته انگار پارگی یک میلی متری درساعت6داره.بنظرتون این طبیعیه؟؟؟چرا پرده من تغییر شکل میده؟؟؟واینکه معاینه برای گواهی سلامت ربطی به زمان پریودی داره؟
- کم استفاده کردن از شیاف پروژسترون
من روز هفت انتقال جنین هستم تا سه روز بعد از انتقال روزی دوتا امپول پروژسترون میزدم و بعد از اون روزی یه دونه شیاف پروژسترون به جای هر هشت ساعت یک عدد استفاده کردم(دکتر هر هشت ساعت رو فراموش کرده بود بنویسه)الان چه کاری میتونم انجام بدم دکترم نیست و مرکز میگه اشکالی نداره مشکلی پیش نمیاد(من تعیین جنسیت انجام دادم)
- بارداری
سلام سه ماه پبش زایمان طبیعی بودم قلب بچه پنجاه شدبردنداتاق عمل سزارین شدم نوزادم به خاطرمشکل تنفسی فوت شد بعدچندوقت مبتونم باردارشوم قرص اسپرین 80میخوردم تاسی وشش هفته برای بارداری بعدی بابدبخورم غلظت خونم کمه
- پرده بکارت
هزینه ترمیم بکارت چقدره ??
- سلام من یه مدت بخاطر داروهای هرمونی(پودر چاقی رویال) که مصرف میکردم پریودیم با درد شدید تخمدان ها شروع میشد و بعد دیگه کلا بهم ریخت و شده بود من ۳ ماه پریود نمیشدم تا سنو انرمال دادم و گفتن تخمدان ها کیست های ریز زیاد دارن و خودشون یکم تنبلی هم دارن ولی کیست ریز دارن.. من هیچ دارویی نخوردم و خود به خود پریودیم منظم شد و ۵ ماه من منظم پریود میشم، گاهی ۱۳ میشم گاهی ۱۵.حالا میخوام بدونم دوباره سنو بدم؟ نیاز به قرص هست؟ و خیلی برام مهمه که بدونم ایا این کیست ها خود به خود از بین میرن؟ حالا که پریودیم منظم شده؟ من پرولاکتین۲۸ و ادنوم هیپوفیز دارم و فکر کنم بخاطر پریود نشدنای همون چند ماهم بوده، حال توصیه شما چیست
- بارداری
سلام من 34هفته و 2روز هستم تاریخ دقیق زایمان سزارین و طبیعی کی میشه برام
- احتمال بارداری با مصرف قرص اورژانسی
سلام من در تاریخ ۲۰بهمن رابطه داشتم که همان روز قرص اورژانسی استفاده کردم که بعد ۱۵روز خونریزی داشتم،حجم خونریزی کم بود. ۱۰روزبعد تموم شدن پریودم خونریزی ۱ روزه داشتم.ایا احتمال بارداری وجود داره؟
- پرودی
سلام وقت بخیر من تقریبا ۲۰روز پودر چاقی grand fit میخورم الان دو سه روز پریودیم عقب افتاده …تستم زدم منفی بوده …ممکن بخاطر خوردن این پودر عقب افتاده باشه ؟؟؟
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر ماه پیش پریودی م چندروز عقب افتاد دو روز پشت سر هم قرص اورژانسی خوردم چندروز بعد پریود شدم سونو دادم طبیعی بوده آزمایش منفی پریود دوم تاخیر افتاده باید صبر کنم ؟ اثر ات قرصه ؟
- درد کلیتوروس
با سلام خدمت خانم دکتر من چن ماهی میشه که در ناحیه کلیتوروس درد شدید دارم البته وقتی فشارش میدم یه چیزی مثل پنیرک زرد رنگ ازش میاد بیرون خلیل زجرم میده وقتی درد شروع میشه تمام الت تناسلیم درد میکنه از شما خواهش میکنم رهنمایی بفرمایید
- قرص آهن
سلام خانم دكتر من به جاي قرص آهن eazy iron كه حالت تهوع منو زيادتر ميكنه ميتونم از قرص fefol استفاده كنم؟
- قرص استرادیول
ماه پیش دکتر به من قرض استرادیول داد یه بسته ده تایی،ولی به موقع پریود شدم ولی خیلی کمه،البته قبلش دوفامد۱۰هم استفاده کردم
- نازایی
باسلام ، من اندومتریوز دارم دو بار جراحی شدم ، بچه هم ندارم ، سن ۳۸ سال ، من سه مرحله امپول دیفرلین ۳۷/۵ هر ۲۸ روز یکی زدم بعد دکترم بهم گفت همون رو دوماه یکی بزن ولی الان دوماه شد زدم بعد دوهفته پرید شدید شدم آیا طبیعی هست ؟
- فلوید عروقی ومایع در لگن
سلام وقتتون بخیر درسونو واژینال که انجام شده علاوه بر میوم اینترامورال نوشته شده یک ناحیه اکوژن دارای مختصر فلوی عروقی در کاویته اندومتر دیده شد و همچنین مختصر مایع درلگن آیا خطرناک هست لطفا توضیح بدید ممنون
- درباره
سلام من سقط داشتم الان ۲۸روز میگذره روز ۱۴دهم خونریزیم قطع شده بود فقط لک میدیدم بد رابطه با شوهرم خونریزی دارم الان بد ۲۸روز بهم گفتن قرص ال دی بخور خوب میشی الان من چیکار کنم؟


