Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام.لطفا خیلی مهمه .روز ۷قاعدگیدخول داشتم.هیچ منی وارد بدن من نشد فقط حین رابطه کاندوم پاره شد میترسم فقط پیش آب ریخته شده باشه خب؟.من سیکل قاعدگیم بین ۳۰تا ۳۵روز هست.بعد میگن زمانتخمکگذاری خیلی مهمه برا باردار شدن.من ۵تیر ماه پریود شدم بعد روز ۱۱تموم شدم که امون روز دخول داشتم.الان میخوامبدونم زمان تخمک گذاری من کی هس؟میترسم باردار بشمبا این پیش ابه.چون که منی مطمن هسم کامل ریخته شد تو کاندوم.لطفا جواب بدید خیلی مهمه برام.زمان تخمک گذاری منو بگید که مطمن بشم چون خودم بلد نیستم
- بقای سقط جنین
من حدود ۳هفته پیش سقط داشتم با قرص ۶هفته و۳روز بود جنینم،دیروز سونو دادم گفت ۳سی سی باقی مونده،آیا در پریودی بعدی دفع میشه یا باید قرص استفاده کنم نمیخوام کورتاژ کنم
- اکوژن روده جنین چه مشکلاتی برای اینده نوزاد دارد
- شیاف
سلام خداقوت سیکلوژست بهتریافرنوژست ۲۰۰ ایافرنوژست خوراکی
- تکرر ادرار
سلام دکتر وقتتون بخیر دخترم 14سالشه سنگی به اندازه عدس داخل کلیه راستش داره والان هم میگه همش احساس میکنه ادرارش میریزه حالا باید چکارکنم ؟؟؟تاالان پریدهم نشده فقط یکبارسال 98یه قطره اومده تاالان پریدنشده تکررادرار بایدببرمش پیشه چه دکتری؟؟؟ به سنگ کلیه ش ربط داره درضمن یه مقدارتنبلی مثانه هم داره توسونوگرافیش ممنون میشم جواب بدین
- فیبروم وپولیپ
- هایپرپلازی بدون آتی
من برای درمان هایپپلازی بدون آتی دو دوره مدروکسی و متفورمین خوردم اگه جواب پاتولوژیم همچنان هایپر پلازی باشه لازمه هیسترکتومی کنم یا باز فرصت دارم درمان بشم؟
- کیست بارتولن
من یک بار عمل کردم دوبار برگشت نمیدونم چیکار کنم خیلی اذیت میکنه دنبال یه دکتر خوبم تو رشت که
- مصرف قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید من دو روز بعد از اتمام پریود با همسرم نزدیکی داشتیم ومنی کامل در بدنم خالی شد ومن بلافاصله همزمان دو قرص ۷۵ مصرف کردم آیا نیاز هست دوباره مصرف کنم؟چقدر از بابت باردار نشدن مطمعن باشم؟؟؟
- هیپرپلازی اندومتر
سلام خانوم دکتر
اندومتر هیپرپلاستیک در شرح عمل کورتاژ تشخیصی و اندومترم بود. به نظر شما سرطان رحمه؟ من بچه ندارم و دو بار میکرو ناموفق داشتم. یعنی به خاطر داروهایی که خوردم؟ - پرده
سلام من می خوام ازدواج کنم می خوام بدونم من قبلا خود ارضای می کردن پردم از بین رفته ایا؟ ایا در از مایش معلوم میشه با خود ارضای رفته؟
- من ۳۸ سالمه و خانم ۴۲ ساله ؟ اختلال نعوظ دارم و قرص سیلنافیل مصرف میکنم و میخوابیم برا بارداری اقدام کنیم آیا رو بارداری تاثیر داره مصرفش
- قطع پریودی در آبلە مرغان
من سە روز بود پریود شدە بودم ک آبلە مرغان.گرفتم، و قطع کرد خونریزیمو. البتە هرروز چن تا لکە داشتم،من چن روز قبل پریودی رابطە داشتم ولی فوری اورژانسی خوردم. بی روز میگذرە اما میترسم قطعی برا آبلە نباشە و نکنە حاملە باشم.امکان دارە آیا؟؟؟
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من یه کیست اندومتریوز داشتم نمیدونم رفع شده یانه دکتر گفت که تخمدانم ضعیفه نمیتونم باردار بشم میشه کمکم کنید من قبلا یه بچه داشتم با حاملگیم سه تا کیست شکلاتی هم داشتم زایمان طبیعی و بدون مشکلی داشتم الان میخوام باز بارداربشم چیکارکنم
- قرص دومافد
سلام قرص دومافد باعث میشه که شانس بارداری بیشتر بشه آیا؟ مگه کمک نمیکنه که هورمون ها برای بارداری بهتربشن؟
- کیست درموئید
سلام خسته نباشیدمجردم و۱۹ساله ام من چندروزی هست که دل دردوکمردرددارم سونوانجام دادم درسونوم تصویرفولیکول های متعددبه قطر۲تا۷میلیمتردرقسمت محیطی تخمدانهادیده میشودکه مطرح کننده pcodاست.یک ضایعه کیستیک باجداراکوژن وضخیم به ابعاد۲۱×۲۶میلیمتردرتخمدان راست دیده میشودکه میتواندمطرح کننده کیست درموئیدیا....باشد.رحمم ۲شاخه است..راه درمان چیست؟باوجودضمینه ارثی سرطان ممکن کیست بدخیم باشه؟
- سلام من پریود ماهی دو بار میشه رفتم دکتر برای نامنظمی پریود قرص مدرکسی پروژسترون داده که پریود منظم بشه حالا من دارم قرص میخورم گفت سه دوره بخورم هردفعه از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب حالا من از روز ۱۶قاعدگی شروع کردم ۹تاشو خوردم ۱دونه ازش مونده پریود شدم راهنمایی کنید این طوری پریود منظم میشه به نظرتون یا نه خونریزی خیلی زیادی دارم مگه نباید بعد تموم شدن قرص مدرکسی پروژسترون پریود میشدم چرا ۱دونه ازش مونده پریود شدم لطف کنید جواب بدین
- پرده بکارت
سلام ببخشید من اولین بارم بود که با نامزدم رابطه داشتم اون موقعه پریود بودم وقتی آلت به واژنم برخورد کرد درد احساس کردم و سریع عقب کشیدم یعنی نمیدونم آلت داخل رفته یا نه چون خیلی سریع فاصله گرفتم ازش.بعد چند دقیقه نگاه کردم خون روشنی که اصلا شبیه خون قاعدگی نبود در واژنم مشاهده کردم یعنی بکارت میتونه آسیب دیده باشه یا کامل از بین رفته باشه خواهش میکنم جواب بدید..بعد پایین واژنم نزیک مقعد زخم شده حالت اینکه با تیغ بریده شده باشه وقتی ادرارم بهش میخوره درده خیلی بدی داره علتش چی میتونه باشه؟
- روش جلوگیری
سلام خسته نباشید فرزند دوماه دارم شیرخودم میخوره میخاستم بدونم قرص شیردهی روش مطمنی هست واس جلوگیری ؟درکل قرصای بارداری باعث چاقی وفشارخون نمیشن؟روش آیودی چی روش مطنی؟
- درد بخیه های سزارین


