Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی پس از سقط
هفته پیش سقط داشتم به صورت طبیعی در هفت هفته با تشخیص بارداری پوچ، به خونریزی افتادم بعد از دو روز ی چیزی مثل تیکه گوشت دفع کردم، نا دو روز خونریزی شدید داشتم ولی کم شده الان، ولی تمام نشده، تا چه مدت خونریزی طبیعیه؟ احتیاج هست قرص یا دارویی مصرف کنم؟ دکتر بهم ۱۰ روز زمان داده بعد از آن برم سونو،
- قرص گیم اپ
باسلام قرص گیم آپ اشتهاآور برای کسی که میوم داره مضر دوسال زایمان کردم قبل زایمان هم میوم داشتم
- تابستان
سلام سال قبل تابستان ۲ماه پریود نشدم امسالم از اردیبهشت که پریود شدم هنوز پریود نشدم علتش چی میتونه باشه؟ایا مشکلی وجود داره؟۳۸سالمه بچه هم ندارم،۴سال ازدواج کردم ولی هنوز دخترم
- پریود*
سلام خدمت شما من بعد سه ماه پریود نشدن وسونو رفتن گفتن ضخامتت رحم 17 و آزمایش بارداری دادم منفی بود برام آمپول پرژسترون 6 تا سه روز،روزی دو عدد الان چهار روز از تزریق آمپول میگذره دیروز یکم خون قرمزدر حد خیلی کم داشتم و امروز هم ترشحات قهو ه ای ، فقط کمر درد و گرفتگی دارم و ترشحات قهو ه ای یعنی همون پریود بود تموم شد ؟
- کیست تخمدان
خسته نباشید .من چهار دوره توی اقدام به بارداری بودم باردار نشدم سه سیکل اخرم لکه بینی قهوه ای روشن داشتم دو روز قبل پریود شدنم. بخاطر عدم بترادری رفتم دکتر و سنوگرافی تشخیصش بر دو تشخیص افتراقی سولید مس یا کیست کامپلیکه بود ۲۶ میل . ۲۸ سالمه اندومتر و میومتر و بقیه موارد سالم و نرمال بود. دکتر زنان رفتم فقط دو ورق قرص اچ دی بهم دادن و تجویز سنو مجدد بعد یکماه . اما با توجه به سرچ های نت خیلی نگران شدم. لطفا بفرمایید چقدر امکان خطر ناک بودن و چقدر امکان عدم برطرف شدن هست. قبلا هم دو دوره کیست تخمدان ساده داشتم و برطرف شده
- سلام خانم دکتر شما می تونین انتخاب جنسیت را که مثلا می خوام دختر دار بشم .میشه
انتخاب جنسیت
- بیماری داخلی
سلام خسته نباشید پریود نمیشودم رفتم آزمایش دادم بار دار نبودم رفتم دکتر کیست داشتم دکتر بهم قرص مدروفم داد که پریود بشم شبی دوتا میخوردم بعد لکه ایی شدم تا سه روز بعد از سه روز خونریزیم شروع شد تا 8روز از روز 5پریودم بهم گفته بود قرص ال دی بخورم الان 16روز ولی بازم خون ریزی و لکه ایی میشم یه روز پاک میشه دوباره لکی ایی میشم
- زناشویی
سلام ایا میشه از ژل پیروکسیکام برای کمتر کردن درد ،در نزدیکی کردن استفاده کرد
- روز تخمک گذاری
سلام من ۸ تیر پریود شده بودم و این ماه هم ۷ مرداد پریود شدم روز تخمک گذاری من کعی هس؟ و این که برای پسردار شدن کعی باید اقدام کرد؟
- درد در مقعد
با سلام من در هنگام قاعدگی 6 ماه بعد از زایمان درد شدیدی در ناحیه مقعد دارم که با مسکن هم ارام نمی شود این درد را بعد از پیاده روی هم دارم به متخصص زنان مراجعه کردم که بعد از انجام معاینه وسونو وازمایش گفت مشکل ندارم اما درد امانم را گرفته خسته شدم لطفا راهنمایی کنید
- اندومتریوزیس
با عرض سلام . آیا اندومتریوزیس باعث سرطان میشود ؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سرکلاژ شکمی کردم الان ۱۸ هفته شدم فانلینگ ۸میل در ۱۸ میل دارم بازم مگه سرکلاژ شکمی جلو فانلینگ رو نمیگیره؟
- بارداری
سلام خسته نباشید آیا پریود نشدن بعد از سقط مانع بارداری میشود تا پریود نشویم احتمالی بارداری هست یا ن لطفا واضح توضیح بدید برام
- ضربه به شکم
سلام من خوابیده بودم دخترم به شوخی به شکمم ضربه زد و شب با همسرم نزدیکی داشتم که باعث خونریزی شد به نظر شما ضربه ای که وارد شده مشکل ایجاد کرده
- دل دردهنگام پریودی
سلام خسته نباشید ببخشیدمن حدود۲۰روزقرق جستیران مصرف کردم بعداز۲۰روزنخوردم الان دوروزپریودشدم زیردلم دردشدیدداره صبح هم یک لخته مثل کیست ازم خارج شدحالاهم خیلی درددارم علتش چیه چکارکنم
- بارداری
سلام وقتتون بخیر من ۲۷ سالمه ۲ ساله که ازدواج کردم میخوام بارداری دوقلو داشته باشم باید چیکار کنم و ریشه ی ارثی هم نداشتیم نه من نه همسرم اگه میشه راهنماییم کنین ممنون.
- تاثیر دکاپپتیل برمیوم رحم
من دوتا میوم در رحم دارم یکی ساب سروزال ۳ سانتی و یکی ۴ سانتی آیا با آمپول دکلپپتیل ۱۱/۲۵ به مدت سه دوره قابل درمان است
- تفسیر پاتولوژی
سلام ممنون میشم جواب این پاتولوژی رو بفرمایید بیوپسی پاپیل آندومتر جوابش Weakly proliferative endometrium
- دو فاستون
با عرض سلام و خسته نباشید . آیا مصرف هم زمان دو فاستون و متفورین ( شب ها دو ساعت بعد از غذا ) ایرادی ندارد ؟ با تشکر از پاسخگویی شما .
- رابطع بدون دخول
سلام من دختر بیست ساله هستم من چند ماهه نانزدم و رابطع بدون دخول با نانزدم داشتم و بعد ارضاع شدن چند قطرع کم خون دیدم با دومین بار میشع علتشو بگین ممنون میشم


