سلام،اگر جنین وجود داشته باشد و هماتوم جذب شود موردی نیست.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کلومیفن
آیا میشه بعد از پریود قرص کلومیفن ره مسرف کنم
- بارداری
سلام .ببخشید من بعدازرابطه محافظت نشده ای ک داشتم قرص اوسیز خوردم والان دوماه میگذره وپریود شدم ولی نسبت به قبلا خونریزی ندارم سوالم اینه ک اگه سونوگرافی رحم وتخمدان بگیرم اگه خدایی نکرده باردارباشم معلوم میشه یانه خواهشا جواب بدید
- مشکل کمبود تخمک
سلام خانم دکترهمسرم آزمایش تخمک داده شش دهم نشان داده آیامشکل حل شدنی است
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام من دختر ۳۱ساله مجرد کم خونی دارم دوماه خون زدم الان یه ماه دوبار پریود میشم بار دوم خونریزی زیاد دارم از قرص ترنسید ۲۵۰چطوراستفاده کنم ممنون
- قرص جلوگیری
سلام خانم دکتر من الان 5روز قرص جلوگیری سیبل میخورم ولی هنوز لک بینی دارم چکار بکنم میتونم بجای این قرص یه قرص دیگه جایگزینش بکنم اگه میشه لطفاً یه قرصی بهم معرفی کنید ممنون میشم
- اقدام بارداری
سلام خانم دكتر عزيز من ٢سال و ١ماه كه ازدواج كردم از ٤ماه پيش ماهي چند بار اسپرم وارد ميكنيم ولي تا حالا حامله نشدم . ميخواستم بدونم چطور بايد اقدام كنم هر روز ؟
- سونوگرافی سه بعدی
با سلام و احترام خدمت خانم دکتر عزیز من هفته ی بیست و پنج بارداری هستم برام سونو سه بعدی و چهار بعدی نوشته شد و من نگران شدم آیا دلیل خاصی داره؟یا برای همه تجویز میشه؟
- لکه بینی
10روزازآخرین عادتم میگذردالان 4روزه لکه بینی ام قهوه ای بدبواست دارم چکارکنم سونوگرافی بایدبدهم
- اندومتریوزس
برای عمل جراحی کیست اندومتریوزس نیازبه برداشت تخمدان است؟من ۲۳ساله هستم بچه ندارم؟
- قرص اورژانسی
سلام من باکره هستم روز ۷ پریودم با نامزدم معاشقه داشتم و شلوار نازکی پام بود و ایشون برهنه بودن الت هارو مالش دادیم و ایشون ارضا شد و مقداری از منی ایشون روی شلوارم ریخت با دستمال از روی شلوار پاک کردم ولی چون خودمم تحریک بودم مقداری التم خیس بود نگرانم منی به خیسی التم برخورد داشته باشه ایا احتمال بارداری وجود داره؟ حدود ۳۵ ساعت بعد دوتا قرص اورژانسی خوردم از نگرانی الان باید تا ماه بعد صبر کنم ببینم مریود میشم یانه؟ یا قرص خوردم زودتر باید خونریزی کنم؟
- راجب بارداری
سلام من 5هفته و4روزه باردارم یک هفته میشه که کلا تو رختخواب افتادم و نمیتونم از رختخواب بلند شوم همش زیر دل و خود دل و کمرم درد میکنه و میپیچه بهم و تیر میکشه و درد دارم دائما اسهال هم هستم بعضی مواقع دکتر هم دو بار رفتم هر کس یه چیز میکه ممنون میشم راهنماییم کنید واقعا نگرانم بچم چیزیش نشه یه وقت
- عمومی
سلام خانم دکتر آیا وجود موهای سیاه در بازوی دختران طبیعیه؟ من موهای بازوم مثل موهای ساعدم هستش خیلی نگرانم که مشکلی باشه
- اولین پریود بعد از زایمان زودرس
سلام خانم دکترببخشید من 32 روز بعد از زایمان زودرس پریود شدمولی خیلی پریودم کمه ،به صورت لکه هست دلیلش چیهو اینکه مشکلی نداره؟
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
سلام من سونوگرافی رحم و تخمدان انجام دادم و ۱۶ سالمه و برای زده مثانه حاوی اینترنال اکو فراوان هست این چیه ؟ آیا خطرناکه ؟ علتش چیه؟ ممنون میشم جواب بدید
- فشارخون بالا در بارداری
سلام من بازدارم ولی فشارخون بالایی دارم آیا میتوانم روزانه یکی دوتا لیموترش برای پایین آوردن فشارم استفاده کنم
- بارداری
سلام خانم دکتر بهناز شرف الدین جان ببخشید معذرت می خوام ولی تنها راهی که به نظرم آمد این بود می خواستم بیام به پاتون بیفتم دست به دامنتون بشم به من هفته ی ۹ ام بارداری ۳ قلو هستم من آدم سنگ دلی نیستم دوران بارداری سختی دارم معذرت می خوام خون ریزی ودردشکم خیلی زیادی داشتم من تمام تلاشم رو کردم برام ۳ تا نذارن ولی نشد همسرومن کارنداریم اکثر مخارجمون رو خانواده مخصوصا مادرم می ده بی رحم نیستم ولی مسئولیت بزرگی به گردنم هست اگه فقط یه لحضه کم کاری درقبال بچه ها انجام دهم نتیجه ی بدی داره هم زمانی ۳ بچه چه درشکمم چه بیرون مسئولیت می خواد من نگران راحتی بچه ها هستم ازشما تمنا دارم خاک پای شما هستم تازه فهمیدم دادستان هستید ودرچهارچوب قانون عاجزانه از شما دکتر مهربان می خوام اگه امکانش هست یکی از جنین هارو برام حذف کنید اگه نمی تونید دستم رو بگیرید نامه وکاری که احتیاجه رو با روح بزرگتون بدید تا بچه ها راحت ترباشن وسلامت من هم باشه تا زمان حذف کردن نگذشته یاری ام دهید من همیشه خاک پای شما ومادرم هستم کمکم کنید .
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- سرکلاژ
سلام من یک هفته پیش سرکلاژکردم دکترگفت سرکلاژدوگره ای فکرکنم انجام دادن الان بعدیک هفته دوروزه لک بینی گرفتم رحمم هم خیلی تیرمیکشه
- ناباروری
سلام خانم دکتر خسته نباشید.من ۱۹ سالمه و دو ساله ازدواج کردم و باردار نشدم.دکترم درخواست عکس رنگی داد انجام دادم.جوابش نوشتهشده( نقص پرشدگی کاذب در کویته رحم همراه با جابجایی در گرافی های سریال دیده میشود که مطرح کننده حباب هوا است)میشه توضیح بدین یعنی چی؟
- عقب افتادن پریود
سلام وقتتون به خیر ببخشید من ۱۶ سالمه و تقریبا از ۱۳ سالگی پریود شدم البته نامنظم بوده الان ۶ ماهه که نشدم میخوام بدونم علتش چیه و اگه برم دکتر ماینه میکنه؟ چون از ماینه میترسم


