Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فلوید عروقی ومایع در لگن
سلام وقتتون بخیر درسونو واژینال که انجام شده علاوه بر میوم اینترامورال نوشته شده یک ناحیه اکوژن دارای مختصر فلوی عروقی در کاویته اندومتر دیده شد و همچنین مختصر مایع درلگن آیا خطرناک هست لطفا توضیح بدید ممنون
- درخصوص زگیل تناسلی
یک آزمایش دارم لطفا پاسخ میدین ؟ که این آزمایش درحال حاضرخطرناک هست ؟ چطوری میشه درمان کرد؟
- سونوگرافی
سلام۱۸سالمعمجردمسعروزمیشعخیليکلیهدردمامروزرفتمسونوبهمگفتنبایدبرمپیشجراحبمگفتن«تصویرمایعازادخفیفدرفضايسابهپاتیکموریسونپرياسپلنیکاینترلوپشکمیولگنیکلدوساکخلفیوقدامیپريوزیکالرویتمیشه بنظرتونچیکارکنم
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- س
سلام من رحمم رو دراوردم بعد از ۳۰روز سونوگرافی انجام دادم چون بخیه ام بازشده نوشتن هتروژنیسیته در بافت جلدی مشاهده شد میخواستم بدونم چیه
- Check out Chicken Road on a trusted online casino online and insights.
Searching for a unique game? Good news, Chicken Road is a must-try.Designed by an innovative developer, Chicken Road combines a wild chicken adventure.What’s Chicken Road About? Imagine a rural adventure, where chickens face the ultimate test. This is the heart of Chicken Road.The interface is polished, with hilarious characters. The background tunes adds a playful twist.Chicken Road Perks In terms of extras, Chicken Road is well-crafted. Look out for:Free spins x2, x3, or even x5 boosts Dynamic reels Special symbolsWhile spinning lets you unlock special animations.Chicken Road Casinos - Where to Play? Which casinos offer Chicken Road? It’s easy: many online casinos feature Chicken Road.For example: Lucky Days perfect for Chicken Road great for trying Chicken Road.Chicken Road Review - Our Thoughts We’ve tested Chicken Road and it’s a fun find.What We Loved Big multipliers Unique vibeThings to Know: Medium volatilityTo wrap it up, Chicken Road is a must in true Uzbek style – "yaxshi o‘yin" (great game)!.
- توده اکوژن.
سلام در سونو ی من اومده که:تصویرتوده اکوژن به دیامتر ۶.۵*۴میلیمتردرون کاویته رویت میشود که به نفع پولیپ آندومتر میباشد درضمن خانمی که سونو رو انجام دادن گفتن دهانه رحمم هم یک خال دارم. ایا این خال خطرناکه ؟ توده رو باید عمل کنم یا بادارو رفع میشه؟ اگه عمل نکنم چی میشه؟ اگه باید عمل کنم .سخته؟؟
- عفونت بخیه کیست بعد از ۲۰روز
سلام وقت بخیر من ۲۰روزقبل عمل کیست داشتم الان یکی دوروزه متوجه شدم عفونت کرده یه قسمت از بخیه رفتم بیمارستان سرم وانتی بیوتیک زدن الان از دیروز همون محل عفونت خون میده چکار کنم ؟
- سزارین پنجم
ایا میتوانم سزارین پنجم را انجام بدم من سنم ۳۷ سال هست
- راجب آمپول واریو پپتیل
سلام من برا کیست آندومتریوز دکترم آمپول دکاپپتیل تجویز کردن ولی دارو خانه گفتن واریو پپتیل بهتره. من. واریو پپتیل زدم آیا خوبه عوارض نداره
- جلوگیری
سلام خسته نباشید خانم دکتر کاندوم روش مطمنی هست واس جلوگیری ؟
- کیست پستان
سلام کیست سینه دارم .ماه قبل سونو دادم اما درد شدید سمت چپ سینه بازیگر بغل دارم که گاهی اوقات خیلی اذیتم می کنه ..در سونو بافت متراکم سینه دارم ..چی کار کنم
- بقایای بارداری
سلام خانم دکتر من تو هفته ۱۸ بارداری دچار سقط ناخواسته شدم الان دو هفته از سقط میگذره که دکتر برام قرص میزو و مترژن و داکسی تجویز کردن امروز سونو دادم و گفتن بقایا به طول ۳۰ م م و ضخامت ۵ م م باقی مونده نمیخام کورتاژ انجام بدم راه دیگه ایی هم هست که بقایا دفع بشه ؟
- رحم septate
سلام خسته نباشید. من ۴ سال پیش جراحی کیست تخمدان داشتم. از اون موقع تا الان هر ۶ ماه سونوی چکاپ میرم و خداروشکر مشکلی نبوده. ولی این بار که برای چکاپ رفتم توی جواب سونو نوشته بود که رحم در نمای septate یا bicordinate با ابعاد ۷۵ در ۴۰ است. بقیه جواب همگی خوب بود و فقط این جمله جدید بود. من ۶ ماه قبلش سونو دادم و چیزی راجب رحم دو شاخ نگفته بود. دستگاه سونوگرافی هم همون دستگاه قبلی بود و نمیگم که مثلا پیشرفته شد سال بهتر نشون داده. میخواستم سوال کنم از خدمتتون که آیا همچین چیزی میشه که یکدفعه ای رحم جور دیگری بشه؟ من موقع عملم ام آره آی هم انجام دادم و اگه چیزی بود دیگه اونجا حداقل باید نشون میداد. یکم نگران شدم ممنون میشم لطف کنید راهنماییم کنید.
- تخمدان
سنو دادم تخمدان هام نرمال بودند اما من بعد از ضربه ای که به تناسلیم وارد شد بعد از اون اتفاق اولین پریودیم با درد شدیدی در زیر شکم در حد پارگی بود و الان زیر شکمم یکم التهاب داره فکر کنم تخمدانم باشه که خارش از روی پوس داره من باید چیکار کنم؟ واسه باردار شدنم نگرانم. تخصص زنانم میگه مشکلی نداری
- خونریزی بعد زایمان
سلام من ۴۵ روز که از زایمان طبیعی ام میگذره سه چهار روز بود که خونریزی ام قطع شده بود و فقط تراشح داشتم بازدوباره خونریزی دارم کمی زیاده و تکه ای هم میاد ایا طبیعی است این موضوع
- سرکلاژ
سلام زایمان زودرس چطور قابل پیشگیری هست در صورتی که سرکلاژ وازینال هم پاسخگو نباشه؟
- سلام دکتر دیشب سقط جنین با جفت داشتم امروز که رفتم برا سونو گفتن اکوژن باابعاد تویی 28 /24/17وجود داره واسکولاریه به چه معناس میخاستم بدون توده بزرگی هس در رحمم؟
سلام خانم دکترعزیزبنده ۵۴ ساله که سونوپستان انجام دادم وتشخیص توده به اندازه ۲۳ میلی تشخیص دادن واحتمال خوش خیمی دادن اما درماموگرافی چیزی تشخیص داده نشده ۱۵ سال هیچ داروی هورمونی استفاده نکردم میخواستم ببینم این توده خطرناکه؟
- آندومتریوز
سلام وقتتون بخیر بنده 43 ساله هستم آندومتریوز رحم دارم دکترم قرص دینوژست تجویز کرد یک ماهه دارم میخورمش ولی مدام لکه بینی قهوه ای و قرمز داشتم و قطع نشده هنوز دکترم هم اجازه نداد که قرص روکین مصرف کنم گفت برای سن من ممنوعه حالا موندم چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید که چیکار کنم که لک بینیم قطع بشه ممنونم
- درد بخیه سزارین ازداخل وخونریزی به مدت دوماه
سلام من دوماه زایمان کردم جای بخیه هام از داخل درد میکنه و بعد خونریزی دارم


