Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تداخل دارویی
سلام. خسته نباشید. خانم دکتر شما برای افزایش کیفیت اسپرم قرص اسپیمن دی اس و معرفی کردین. میخواستم بدونم که قرص بکمپلکس سی و ویتامین E با قرص اسپیمن دی اس تداخلی ندارن؟؟؟ ممنون از پاسخگوییتون
- خارش
سلام خانم دکتر مجردم و۲۲سالمه خانم دکتر من لب های داخلی واژنم خارش داره یه خارش کم یعنی شدید نیست و یکم هم بوی نامطبوع میده ولی هیچگونه ترشحی ندارم میشه بگین ازچی باید استفاده کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنین
- عقب افتادن پرید
سلام من 20روز پریدیم عقب افتاده قرص مدروفوم را گفتن بگیرم الا چجوری باید مصرف کنم تا پرید بشم
- کیست
باااااا
- تاثیر قرص کلداکس بر روی قرص اد دی
سلام خسته نباشی خانم دکتر.ببخشید میخواستم بدون من دارم از قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری مصرف میکنم .میشه همزمان قرص کلداکس برای سرماخوردگی هم مصرف کنم آیا تاثیری روی بر روی قرص ال دی نداره میتونم بخورم یا خیر.ممنون از زحماتتوت
- رحم
سلام معاینه جسم رحم چگونه انجام میشود؟
- بارداری
سلام هفته ۲۷ بارداری هستم.امروز متوجه شدم کف دوتا دستام انگار ورم کرده و حالت خواب رفته داره ..فشار خونم نرماله و مشکل خاصی تاحالا نداشتم.ورم پا رو که داشتم..ولی ازاحساس مورمور و خواب دست نگرانم
- ماکروسکوپی
Macroscopy: received specimen fixed in formalin consist of multiple piece of
brownish tissue measuring (2*2*1 ) cm.
DX: Endometrium pipell compatible with disordered proliferative
endometrial. - خونریزی بعد از عمل میوم رحمی
باسلام و خسته نباشید من ۳هفته پیش عمل هیستروسکوپی میومکتومی انجام دادم ۱۰ روز لکه بینی خفیف داشتم پاک شدم اما سرتاریخ پریودیم خونریزی افتادم من مشغول پروسه ای وی اف هستم رفتم پیش دکترم سونو واژینال شدم گفتن دیواره رحمت نشست نکرده و این خونریزی پریودی نیست مربوط به عملته.خواستم ببینم خطرناک نیست؟
- قبل از بارداری کلوتریمازول
سلام دکتر خسته نباشی من خیلی نگرانم من برای رژیم پیش دکتر میرفتم تا بچه پسر شود دوتا دختر دارم دکتر گفته پ هاش شما ۷ است خوب خوبه برو اقدام کن حالا امروز وقتش هست ولی شکمم درد میکنه اون ناحیه تخمدان واحساس می کنم رحمم قارچ گرفته خوب می خواستم کلوتریمازول امروز استفاده کنم وشب هم رابطه داشته باشم به نظرت مضر نیست برای تنبلی تخمدان 🙏🙏
- سوال در مورد استفاده از مدروکسی پروژستون
به علت ضخامت دیواره رحم، بعد از کورتاژ تشخیصی،دکتر گفتند مشکلی نیست و به مدت ۴ماه قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کردند، هر شب دو تا ، تا ۱۲ روز، بعدش گفتند قطع کنم.و پس از ۱۴ روز از ابتدای پریود دوباره شروع کنم اما الان بعد از یک هفته از شروع مدروکسی پروژسترون، با این که اصلا قطعش نکردم، پریود شدم،در حد لکه بینی نیست چه کار کنم؟ قرص را ادامه بدم یا رها کنم. ۴۹ سالمه
- زگیل تناسلی
سلام لطفا آدرس و شماره تماس مطب رو بفرمایید
- بارداری خارج از رحم
سلام بنده خارج از رحم باردار شدم ماه اول سر خون ریزی افتادم عمل سالپنژکتومی انجام دادم به بنده چند وقت استعلاجی تعلق میگیرد
- تنبلی تخمدان
سلام میخواستم بدونم با توجه به اینکه سابقه سرطان سینه در بستگانم بوده برام قرص سیپروترون کامپاند رو تجویز کردین مشکلی پیش نمیاد؟ چون من سالهاست قرصای مختلف میخورم همش نگران این موضوعم :(
- بارداری
سلاممن دو شب پیش با شوهرم رابطه داشتم و منی داخل واژن ریخته شد بلافاصله دوتا قرص ال دی خوردم شب بعد نخوردم و فردا شبش دوتا دیگه خوردم احتمال جلوگیری هست یا خیر
- قطع خونریزی پریودی
سلام من خانم 45,ساله هستم مدت پریودیم بیشتر از ۱۰رپز شده میتونم برای قطع خونریزیم قرص ترنسید بخورم؟
- کلسیفکاسیون دهانه رحم درمان دارد
- زنان
سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم میخواستم بدونم علت درداخل سینه بعد شیر دهی چیه ؟وچیکار باید کرد؟ ممنون
- اکو قلب جنین
سلام خانم دکتر،شما برای اکو قلب جنین کدوم پزشک رو پیشنهاد میدید؟
- بارداری
سلام خانم دکتر . ببخشید من همسرم بیماری اختلال دو قطبی شیدایی داره و این بیماری چون ژنتیکی هست میخاستم بدونم اگه بخوام باردار بشم آیا توی غربالگری هایی که انجام میشه برای مادران بالای 35 سال و خودم سنم 38 ساله . آیا توی این غربالگری ها مشخص میکنه که بچه سالمه یا ممکنه بچه هم این بیماری دو قطبی رو گرفته باشه ؟؟؟؟


