Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت مکرر
با سلام .نزدیک ب ۲ سال هست ک عفونت مکرر دارم ک با خوردن دارو های قوی هم عفونتم رفع نمیشه با پریودی جدید دوباره عفونتم بر میگرده.الان داروی لاکتواژاستفاده میکنم.لطفا راهنمایی کنید ک علت عفونت مکررم چیه چکار باید بکنم
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من بمدت یکسال خودارضایی مالشی انجام دادم ولی چیزی داخل واژنم نکردم میخواستم بپرسم ایا در پرده بکارت هلالی لبه های پرده باید کاملا صاف باشه چون من لبه های پرده ام انگار پارگی های خیلی کوچیک در حد یک میلی متر داره ایا واقعا پردم اسیب دیده؟؟؟خودارضایی مالشی که چیزی داخل نره باعث اسیب ب بکارت میشه؟ واگر اون پارگی های یک میلی متری واقعا پارگی باشه گواهی سلامت بهم میدن؟؟؟؟یعنی دکتر زنان یاپزشک قانونی میتونه تشخیص بده که اسیب پرده ام در اثر رابطه نبوده؟؟؟؟خانم دکتر تورو خدا جواب همه سوالامو بدین من خیلی نگرانم
- سلام و عرض ادب من سزارین چهارم میخوام انجام بدم چون سزارین سومم چسبندگی داشتم الان استرس دارم ولی ۱۱ سال از زایمان سومم گذشته ولی الن سنم ۴۰ هست لطفا راهنمایی کنید
اما از سزارین دوم تا سوم ۴ سال فاصله بود میخوام بدونم چون از زایمانم ۱۱ سال گذشته چسبندگی م کمتر باشه با تشکر جواب بدین لطفا
- بلرداری
سلام خانوم دکتر من ۵هفته باردارم دردپریودی دارم ترشحاتم آبکی شده تکرارادرار هم دارم...خاستم بدونم مشکلیه؟
- هایمن
من تو یه روز سه بار خودارضایی کردم اما کاملا بدون دخول و فقط با فشار پاها بهم بود و به ارگاسم رسیدم طوری که لوبیا از هم باز و بسته شد و مایع سفیدی روی لباسم ریخت به نظر شما پردم پاره شده؟ یعنی با خودارضایی بدون دخول هممیشه پاره بشه؟ و اینکه چند روز بعد پریود شدم ۱۱روز طول کشیده پریودیم ممکنه پرده پاره شده باشه و خونریزی به خاطر اون ادامه پیدا کرده باشه؟
- سقط جنینین وبقیا
سلام خانم دکتر من سقط کردم سونو دادم گفت بقیا مونده کورتاژکردم هم بعد دوازده روز افتادم رو خونریزی اگه پریودی نبود چکار کنم چه قرصی بخورم که خوب بشم
- مادرانه
🌹
- لکه بینی***
سلام وقت بخیر ماه هست بخاطر جلوگیری از بارداری قرص مارولین مصرف میکنم.این ماه قرص را قطع کردم(یعنی بعد از اتمام قرص پریود شدم ولی بعد از هفت روز مجدد قرص را شروع نکردم)پریود شدم. بعد از پریود در روز نهم سیکل هنوز لکه بینی صورتی دارم آیا طبیعیه؟
- پریودی
سلاممنبخاطرمشافرتمدوتاقرصالدیخوردمکپریودنشومولیشدمولیهنوزپاکنشدم
- سقط جنین
من عفونت داشتم و 6 روز مونده بود تاریخ پریودیم ویه کوچولو شک داشتم که باردار باشم و شب بخاطر عفونت نبات شیافت کردم و فرداش برای شستن خودم دیدم در دهنه واژنم تیکه تیکه گوشت تیره هست و شبش افتادم رو خونریزی و دل و کمرم خیلی درد میکنه. ممکنه بچه سقط کرده باشم؟
- قرص روکین
- سوال مهم و حیاتی
سلام من مجرد هستم و تازه رفتم تو سن٢١ و ی مدت خیلی نیاز جنسی دارم لطفا راهنمایی کنید ممممن
- بتا بعد از انتقال جنین
سلام خانوم دکتر روزتون بخیر من انتقال جنین انجام دادم روز 12 بتام 22بود قرار شد روز 16 بازم تکرار کنم. میخواستم بپرسم روز 16 باید به چند رسیده باشه که خوب باشه و نگرانیم رو کم کنه... ممنون میشم
- بارداری
سلام.روزتون بخیر.. دوره های من نامنظم است.. از اول نامنظم بوده.. الآن 15 روز از آخرین نزدیکی من میگذره.. شک دارم که باردارم.. شرایط یجوری هست که نمیخوام باردار بشم.. اگه الآن برم آزمایش بارداری برم آیا میشه به نتیجه اش اطمینان داشت
- سلام من 42 سال دارم در دوران شیر دهی بیماری ماستیت گرفتم دو سال قرص پردنیزول 5 روزی یکی خوردم بیماریم کامل خوب نشد الان مدت 7 ماهی هست که عادت میشم ولی بعد گاکی تا مدت گاهی تا 15 روز ترشخات قهوه ای دارم لگنم هم بعضی وقتا گرفتگی داره
- توده اکوژن در سنوگرافی
سلام دکتر درسونوگرافی ۳۲هفته .لایه اکوژن به نفع بازال پلیت دست نخورده در خلف جفت دیده شده که ب ضرر جفت کرتا می باشد این یعنی چه
- زنان
سلام آیا رحم رو میشه پیوند زد.
- هایمن
سلام پوشیدن لگ های ورزشی که وسطشون کش داره فرم باسن قشنگ میکنه یا پوشیدن شرت لامبادا فشاری ک میاره باعث پارگی هایمن میشه یا اسیب بزنه اخه میپوشم خیلی وقتا احساس میکنم به واژنم فشار میاره ممکن اسیب بزنه یا فقط با دخول اسیب میبینه؟
- تاخیر پریود
سلام خوبین من افسانه هستم گفته بودم که ۹ روز بود پریودیم عقب افتاده بود و شما گفتید احتمال بارداری هست تست بارداری انجام دادم منفی بود که دیدم پریود شدم آیا مشگلی دارم لطفا راهنماییم کنید برای باردار شدن چون سونوگرافی رحم و تخمدان هم دادم گفت مشگلی نداری
- پریودی
سلام، من دختر۳۵ساله هستم وهنوز مجردم این ۳سال هست که پریودیم نامنظم هست ودرماه ۳یا۴بارپریود میشم هرجاهم رفتم برامامایی هرکدوم یه چیز میگه خواست ببینم علتش چیه اینطور میشم این دوهفتس که پریودیم قط نشده خواهش میکنم منوراهنمایی کنین ببینم علتش چیه اینطور میشم، باتشکر


