سلام.واریکوسل کمتر باعث سقط مکرر می شود.اما جراحی همسرتان یا مصرف آنتی اکسیدان میتواند کمک کننده باشد.بررسی کامل علت سقط برای شما نیز لازم است.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید. من الان 22 سالمه و سه ساله که کیست ریز دارم الان دکتر بهم قرص دوفاستون داده گفت که احتمال داره تخمدونام ضعیف شده باشه و نازا باشم گفتن هرچه سریعتر اقدام کنم برا بارداری تا الان اقدام نکردم میخواستم بدون احتمال اینکه نازا باشم وجود داره؟ من تیروئید دارم و تا الان قرصی برا تیروئید مصرف نکردم بخوام باردارشم مشکلی به وجود میاد؟
- حدکتهای جنین
سلام وقت بخیر، ببخشید من ۱۸ هفته هستم حدودا تا ی هفته پیش تکونهای جنین رو خیلی خوب حس میکردم الان چند روزه احساس میکنم حرکتاش کم هستش نگرانم به نظرتون طبیعی هست؟ ۸ مرداد سونو بودم دکتر گفت همه چیز خوبه ولی نمیدونم چرا چند روزه حرکتش رو کمتر حس میکنم.
- بارداری
چه موقعه تست ان اس تی واجبه که انجام شه ؟ و در چه سن حاملگی باید انجام داد؟
- ببارداری
سلام خسته نباشید تقریبا دو ماه از رابطه ای که داشتم میگذره و بدون دخول بوده و باکره ام ولی باهم در تماس بودن دقیق نمیدونم ایا پیشاب یا منی وجود داشته یا نه حدود شش روز بعدش خونریزی داشتم با دفع لخته در حد دوروز این ماه هم حدود هفت روز قاعدگیم عقب افتاده بود و بعد خونریزی کم داشتم اونم باز در حد دوروز بعد از یه هفته بیبی چک دادم صبح که منفی در اومد ولی الان درد سینه خیلی شدیدی دارم آیا ممکنه باردار باشم؟
- مهم
سلام . وقت شما بخیر .خانمی ۴۶ ساله هستم که جواب پاپ اسمیر من سلولهای اندوسرویکال متاپلاستیک گزارش شده . میشه راهنمایی بفرمایید چه اقدامی باید انجام بدهم؟
- خونریزی بعداز کرم واژینال
من هفته پیش به دکتر زنان مراجعه کردم به من کلوتریمازول واژینال دادن بعد از استفاده یک شب زیر شکمم متورم شد و خونریزی افتادم چون یک هفته مونده بود به پریودیم گفتم بخاطر اون هست اما بعد از یک هفته که قطع شد مجددد از پماد استفاده کردم اینبار لکه بینی دارم و درد هم دارم چه باید بکنم ؟
- خروج تکه گوشت از وارژن در روز سوم پریودی
سلام من ۱۸ سالمه مجردم در روز سوم پریودی همیشه با درد بیش از حد تکه گوشتی ب انازه یک بند انگشت مشاهده میکنم و بعد افتادن تکه گوشت کاملا درد از بین میرود
- آندومتر
۳ماه زایمان شدم سزارین برای اولین بار پریود شدم ۲۱روز طول کشیده سونو دادم زده اندومتر ۱۱چیکار کنم همخونریزیمقطع سه بعد دکتر ترنسید داد ۳تا هر ۸ساعت خوردم یکم قفسخ سینم درد میکنه
- رابطه جنسی
اگر کسی رابطه جنسی داشته باشه وآلت مرد به طور کامل در داخل نرفته باشه وقبل اینکه اب مرد بیاد مرد اون را خارج کنه وبعد ابش بیاد در خارج از واژن امکان حاملگی است
- درد مقعد در دوران پریود
سلام در مقعد در پریودی در روزهای اول وقتی میرم دستشویی مدفوع کنم درد دارد مال چیست جواب بدین ممنون میشم
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر دختری ۲۳ ساله و مجرد هستم پریودی نامنظم دارم سنو دادم گفتن تنبلی تخمدان داری قرص پرژستورن بهم تجویز کرد دکتر میخوام بدونم بعدا واسه بچه دار شدن دچار مشکل نمیشم تا کی باید بخورم
- بارداری
خسته نباشید خانم دکتر من ۲۰روز پیش نزدیکی داشتم قبلش هم قرص خورده بودم ولی الان ۳روز هست که از پریود نشدنم میگذره خواستم ببینم اگه باردار باشم چه داروطی بخورم که جنین سقد بشه
- سلام به دلیل عفونت از پماد کلیندا مایسین واژینال استفاده میکنم وبعد استفاده درد شدید زیر شکم دارم به خصوص سمت چپ دلیلش چی هست؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عید شما مبارک من یه پسر سه ساله دارم یه سال بعد زایمانم از آمپول ضد بارداری استفاده کردم بعد ۵ماه دچار لکه بینی وخون ریزی شدم رفتم دکتر بهم دارو داد وخون ریزیم بند اومد حدود ۶ماه اصلا پریود نشدم و بعد اون تقریبا یه سال وچند ماهه که پریودم منظم شده ولی باردار نمی شم دکتر رفتم ازمایش وسونو هم دادم ومشکل نیس خواهش میکنم کمکم کنید ۴ماه پیش دکتر برام عکس رنگی نوشته که هنوز نرفتم نمیدونم چرا با این که مشکلی نیس باردار نمیشم کلی بگم یه سال که آمپول زدم دوساله که بدون جلو گیری هستم نمیشم
- بارداری
خوردن جگر گوسفند در بارداری ضرر داره؟
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من ماستیت پستان داشتم و خوب شدم هر چند ماه یک بار هم سونو میدم. این سری توی سونوی من نوشته بود یک توده هیپواکوی لوبونی به اندازه ۷۵ میلی متر که اکنون امتیاز ۳ تا ۴ الاستوگرام دارد. و جای دیگه نوشته ضخیم شدن دو طرفه پری داکتال دیده میشود لطفا راهنمایی کنید منظورش چیه خطرناکه یا نه.
- عقب افتادن پریود
بعدازخوردن قرص اورژانسی ،،باید19پریود میشدم ولی 26شدم،وپریود دومی از26 پنج روز شش روز گذشته ولی نشدم تست هم منفی هست
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم وتخمدانم ضعیف دکتر برای بارداری قرص استرومارین داده گفته از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم وقرص کلوفین داده که از روز ۵قاعدگی شبی ۲تا بخورم وقرص مدروکسی پروژسترون داده که از روز ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم آیا این دارو ها درسته برای باردارشدن و دستور مصرفش دقیقه از همین روزها که گفته باید بخورم ممنون میشم راهنمایی کنید
- تاریخ زایمان
سلام. وقت بخیر من در ماه نهم بارداری هستم. و دکتر گفته سه روز دیگ نه ماه بارداری تو تکمیل میشود.. ولی نمدونم چرا تاریخ زایمان را 13 روز بعد این که نه ماه من کامل میشه زده؟مگ نباید وقتی نه ماه کامل میشه زایمان صورت بگیره.. میگن بچه اگر بیشتر بمونه براش مشکل ایجادمیشه.. نکنه برای بچه من مشکلی ایجاد بشه یا اینکه شاید مشکلی داشته باشه که تاریخ را اینجوری زدند؟
- پولیپ رحم
پولیپ درسای,ز14mm*8*12*دارم به من قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده آیا این درمان کافیه یا بهتره همین الان هیستروسکوپی انجام بدهم


