Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام خسته نباشین من ۳۱ سالمه ۶ساله ازدواج کردم اصلا سابقه بارداری نداشتم پریودیم نامنظمه دیر به دی عادت میشم رفتم مشهد پیش متخصص بهم دارو وآمپول دادن یه دوره مصرف کردم ولی نتیجه ای ندیدم الانم ازموقع مصرفش ۴۰ روزه میگذره باردارم نیستم پریودم نمیشم چیکار کنم راهنماییم کنین ممنون میشم
- بارداری
سلام من تنبلی تخمدان داشتم با مصرف دارو این ماه باردار شدم و ۶ روز عقب انداختم ازمایش دادم عدد بتا ۲۰۰ بود باید چیکارکنم؟
- پرده بکارت
سلام من چند روز پیش فهمیدم باردارم از نامزدم و الا میخوام سقطش کنم ما دخول نداشتیم رابطمون سطحی بود ب نظرتون اگ بخوام سقط کنم سقط جنین باعث از بین رفتن پرده بکارت میشه
- بارداری خارج از رحم
سلام خسته نباشید من ۱۷اسفند رابطه داشتمدر روز های پر خطر بودم شک داشتم اسپرم وارد شده یا نه قرص اورژانسی خوردم .بعد در۲۹اسفند ۴روز زودتر دو روز لکه بینی داشتم دو روز هم خونریزی خیلی کم...بعد اون زمان تا الان ۶بار تست تیتر دادم که ۲یا زیر ۲بودن...میخوام بدونم با این اوصاف بارداری خارج از رحم در من هست یانه بعد اون رابطه فروردین واردیبهشت هم لکه بینی وخونریزی داشتم ولی در حد دو روز بود...در ضمن من باکره هستم...ممنون میشم جواب منو زودتر بدین.
- رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی ….. الان تو جواب سونوگرافی اینو نوشته بود یعنی چی
یک ناحیه کیستیک با محتویات مایع غلیظ ودبری های ظریف اکوژن داخلی به قطر ۳۱ در ادنکس راست رویت شد که میتواند در درجه اول به نفع یک کیست هموراژیک باشد
- سزارین
سلام خسته نباشید من بعداز ۷ماه از سزارین دومم باردار شدم خیلی میترسم بنظرتون چه خطرهایی منو تهدید میکنه و همچنین میترسم جای بخیه هام باز بشه
- ترشحات بارداری
سلام من تو ۲۴ هفته و ۵ روز بارداری هستم ترشحات سفید مایل به سبز رنگ دارم بدون خارش .آیا خطری برا جنین داره .علتش چیه
- مصرف طولانی دوفامد
با سلام خونریزی طولانی و لکه بینی داشتم دکتر برای شش ماه دوفامد ده دادن آیا خطر نداره برام ۴٢ سالم هست ممنونم
- خونریزی
سلام . من عمل هیستروسکوپی برای برداشتن پولیپ انجام دادم و دکترم بهم گفتن که چسبندگی رحم دارم و بهم قرص جلوگیری از بارداری تجویز کردن . الان یک ماهه دارم مصرف میکنم و خونریزی شدید دارم و هنوز خونریزیم قطع نشده. (بهم گفتن قرص های سفید آخرش رو مصرف نکنم و برم بسته بعدی) اما همچنان خونریزی دارم. بنظرتون چیکار کنم ؟
- مشکل پریودعمومی زنان
سلام من مجردهستم 35ساله مدتی بود پریودنامنظم داشتم رفتم دکتر زنان برایم قرص سیبل تجویزکردوگفت تبلی تخمدان دارم الان طی یک هفته مصرف کردم و دچار سردرد،زانودردودردپستان شدم لطفابهم بگین چه بایدبکنم
- بیهوشی
به علت استرس بیمار مراحل آی وی اف که شامل اندازه گیری عمق رحم،خراش آندومتر، عکس رنگی رحم و انتقال جنین میباشد درواقع همه ی این مراحل را میتوان با بیهوشی انجام داد؟به خواست خود بیمار این مراحل ای وی اف با بیهوشی انجام میشه؟
- پولیپ آندومتریال
سلام من توی سونو گرافی واژینالم پولیپ اندومتریال رویت شده.... این به چه معناست و راه درمانش با دارو حل میشه؟ روی باردار شدن تاثیری میزاره؟
- عمل جراحی رحم
امکان دارد در موقع عادت ماهانه عمل جراحی رحم وبرداشتن آن انجام داد ؟ مشکلی پیش نمی آید؟ خطرناک نیست ؟
- طول سرویکس
جواب سونو من رو از نظر دهانه رحم و سرویکس توضیح میدهید؟ و استراحت مطلق باید باشم؟
- موقع استفاده از ژینوفیلوس نباید نزدیکی کرد
- سلاممن پریودم نامرتب بود یک هفته پربود میشدم بعد پاک شدم یک هفته بعد دوباره مریود شدم دکتر رفتم تا دو ماه اول خوب لود ولی دوبارهدبرگستم بهدقبل سونو ازمابش دادم
زنان
- عوارض لیزر
آیا لیزر مو های زائد عوارض داره؟
- لتروزول
سلام . من از سوم پریود تا هفتم شبی دوتا لتروزول خوردم و ۱۲ قاعدگی امپول hcg زدم دکتر گفت از ۱۴ قاعدگی تا ۱۰ شب دوفامد بخورم ولی من اشتباهی از ۱۴ تا ۵ شب شبی یدونه لتروزول خوردم نمیدونم حالا چیکار کنم ترخدا راهنماییم کنید الان ۱۸ پریودی هستم
- استفاده از اسپری مو در بارداری
سلام و خسته نباشید خدمت شما خانم دکتر آیا استفاده از اسپری های مو در بارداری ضرری دارن؟
- جواب پاتولوژی
سلام خانوم دکتر من مشکل هایپرپلازی ساده بدون آتیپی بودم ک با مشورت شما رفتم d&cرو انجام دادم بچه هم ندارم جواب پاتولوژی این هست: Inactive endometrium wiht focal progestin effect خانوم دکتر الان مشکل هایپرپلازیم حل شده؟؟ بعد اینکه دکتر قرص مدروکسی پروژسترون گفت تا ده ماه مصرف کن و بعد از ۶ماه اقدام ب بارداری کن نظر شما چیه خواهش میکنم مثه همیشه لطف کنید راهنماییم کنید؟


