Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان بعد از عمل هیسترکتومی
سلام وقت بخیر حدودا ۲ سال بعد از عمل هیسترکتومی ام میگذره و الان یه مدته کیست تخمدان داخل تخمدان سمت چپم بوجود اومده و بزرگتر از قبلش هم شده الان حدودا ۴ سانتی میشه. نوعش مشخص نکردن و تو سونو فقط زدن کیست تخمدان . چطوری رفع بشه ؟؟؟ حتما باید عمل بشه ؟ لطفا جواب بدید .
- برای سزارین در رشت به کدوم دکتر مراجعه کنم
خانم دکتر بهناز شرف الدین سلام برای سزارین به کدومیکی از دکترهای زنان و زایمان رشت مراجعه کنم دکتر مرضیه مهرافزا دکتر سمیرا شیاری دکتر نگار غلامعلی نژاد دکتر آپامه آذر پیرا
- آزمایش خون بارداری
سلام.. روز بخیر خانم دکتر من آزمایش خون بارداری دادم.. در قسمت نتیجه، مقدار هورمون بتا نوشته شده Negative.. یعنی مقدار آنرا ننوشته.. میخاستم بدونم علت آن چیه اگر مقدار هورمون کمتر از 5 است و بارداری منفی است چرا مقدار هومون نوشته نشده.. چرا نوشته شده Negative.. با تشکر
- کیست
سلام خسته نباشید رفتم پیش ماما گفتن کیست چرکی چند تا داری و آزمایش اسمیر باید بدی عفونت داشتم و نزدیک پریودی ام بود وانتی بیوتیک برای عفونت دادن میترسم آیا این کیست ها خطرناکه یا با دارو رفع میشه کمکم کنید در ضمن مگه با معاینه کیست دیده میشه
- بارداری
سلام. خسته نباشید من ۲۸ ساله هفته هجده بارداری هستم که هفته سیزدهم سرکلاژ شدم شیاف پروژسترون ۴۰۰ شبی یک عدد استفاده میکردم الان آمپول فمولایف هیدروکسی پروژسترون ۲۵۰ میلی هفته ای یک بار تزریق میکنم کمی کمردرد کرفتم میخواستم بدونم آمپول و شیاف هر دو یک اثر را دارند ممکنه کمردردم بخاطر آمپول باشه ممنون اگه راهنماییم کنید
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
Proliferative endometrial with endometrial polyp Mild chronic endocervicitic
- بارداری
سلام خانم عزیز سنم ۱۹سال برای هماتوم که توسونو دیده شد پیام دادم هیچ بیماری ندارم داروی من عبارت اند از فولیک اسید شیاف پروژسترون شبی یکی و سوزن ۲۰تاشبی ۲تاببخشید من سابقه سه بارسقط ویه پسر۲ساله دارم والانم باردار۶هفته هستم طبغ سونو دیروز رقتم همه چی نرمال صداقلبشم شنیدم فقط گفت یه هماتوم پشت ساک به 13mm*9mmدیده شده یعنی چی چکارکنم کوچیکه یامتوسط بزرگه شیاف هرشب استفاده میکنم و سوزن شبی دوتا دیشب بهم داد ۲۰تا لطفا راهنمایی ام کنید ممنونم
- زنان
سلام من سونو انجام دادم نوشته میوم اینترامورال ساب موکوژال در راست بادی ۳۵×۳۲ دیده شد که داپلرهیپوواسکولاراست و Ri67%است وسونوگرافیک سارکوم دیده نشد اکوی میومترغیر یکنواخت است که ناشی از آدنومیوزیس است ضخامت اندومتر ۱۶م م است که بیش از خد نرمال است(هیپربلاری و یا پولیپ)و در داپلر و اسکولاریتی غیر طبیعی ندارد میشه اینو واسم توضیح بدین یعنی چی.خیلی نگرانم ممنون میشم
- سلام خانم دکترامپول پروژسترون زدم وپریودنشدم ۴۵سالمه ایایایسه شدم؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر چند ماه بعد از سرکلاژ شکمی میشه باردار بشی و آیا باید استراحت مطلق بکنیم در ایام بارداری وقتی که سرکلاژ شکمی باشیم یا میتونیم آشپزی یا جارو ظرف شستن انجام بدین
- سلام من میخوام باردار شم دکتر قرص مدرکسی پروژسترون بهم داده 14روز بعد پریودی یکی صبح یکی شب مصرف کنم ولی من شب 12اقدام کردم برای بارداری یعنی چی میشه ؟
- داشتن درد در روده
سلام خسته نباشیدمامان من هر وقت پریود میشه در موقع مدفوع از روده هاش درد میگیره شکمش درد میکنه نمی تونه مدفوع کنه چی میتونه دلیلش باشه
- باردارشدن
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز خانم دکتر خواستم ازتون بپرسم برای باردار شدن سریع چکار کنم تخمدان راستمم یه کیست درموئید داره ولی اندازش ثابته و هیچ درد و عارضه ای نداره میخوام بعد بچه دار شدن برش دارم.الان بخوام باردار شم سریع چکار باید بکنم که تاثیری که این کیست بر روی قدرت بارور شدنم گذاشته از بین ببرم و زود باردار شم.
- سقط بقایا
۴ ماه پیش سقط داشتم بعد از چندین بار سونوگرافی در کاویته اندرومتر سگمان فوقانی رحم به اندازه دوسانت هنوز باقی مونده دکتر ۲ قرص میزو تجویز کرده به نظرتون دفع میشه
- نازایی
سلام خانم دکتر واسه کسی که لاغره و تنبلی تخمدان داره،ورزش کردن مفیده؟؟؟
- آمپول دیفرلین ۱۱/۶
سلام من ۳ سال پیش این آمپول رو جهت کیست تخمدان استفاده کردم و اون موقع گرگرفتگی شدیدی داشتم الان یه مدت بود گرگرفتگی نداشتم دیگه الان چند هفته میشه که دوباره شروع شده ۱۷ سالمه چیکار باید بکنم
- سلام وقت بخیرخسته نباشیدمن 13روزهست iuiکردم روز11تست زدم اولش یک خط افتادولی بعد10دقیقه یه هاله خیلی کمرنگ ضمنادوروزهست که ازموعدپریودیم میگذره امانشدم امکان داره بخاطرقرص استرادیول باشه که پریودنشدم یاباردارم ?
- سلام دکتر .قبل از بارداری میشه کاری برای طول سرویکس انجام داد
قبل از با رداری میشه کاری برای سرویکس کوتاه کرد
- نازایی
سلام خانم دکتر خسته نباشید...کسی که مشکل انعقاد خون داره ای وی اف موفقیت امیزی داره ؟
- زنان
سلام من ب تشخیص دکتر زنان تنبلی تخمدان دارم و ۲۸ سال سن دارو و دکتر برام لتروزول دو ورق تجویز کرده که من همشو خوردم از شب سه پریودی شبی ۲ با دوتا سینال آف و دگزامتازون و استرادیول والرات میخاستم بدونم دو ورق لتروزول باعث کیست نمیشه


