Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست یونی لوکولر
سلام من یک کیست توتخمدان چپم دارم که ۱۰۵ میلیمترولی به خاطری که چهارتا سزارین داشتم دکتر میگه نمیشه جراحی کنیم ولی بی نهایت درد دارم میشه یک راهنمایی بفرمایید باید چیکار کنم
- آمپول لوپرومر
سلام دخترم ۱۱سالشه قدش ۱۳۷دخترش آمپول لوپرومر۳/۷۵ نوشته براش سه عدد بعد اتمام آمپول چقدر طول میکشه پریود بشه؟؟؟؟
- قاعدگی دردناک
سلام من چهارده سالمه و حدودن دو ساله دارم پریود میشم تو این دوسال اصلا درد نداشتم و کلا دو روز قبل قائدگی درد خفیف تو پاهام داشتم که با شروع قاعدگی برطرف میشد ولی الان نمیدونم چی شده درد شدید و بی سابقه ای تو کمر و شکمم دارم طوری که نمیتونم بشینم باید دراز بکشم جریان خونریزیمم تغییر نکرده فقط دفعه قبلی که پریود شدم خونریزی خیلی کمتر از همیشه بود بنظرتون خطرناکه و مشکل از چیه؟ اینم بگم من یه مقدارم کم خونی دارم
- خپنریری زمان مصرف قرص سیپروترون
سلام قرص سیپروترون برام برای درمان کیست تخمدان نوشتن بهم گفتن از روز اول پریدی بخور از روز اول خوردم تا حالا که ده روزه پریدیم قطع نمیشه باید چکار کنم قطع کنم یا اینکه ادامه بدم من معمولا زمان پریدیم سه روز اول لکه بینی دارم بعدش شروع میشه خونریزی ولی حالا از روز اول پرید هستم
- سلام بارداری پوچ داشتم بیمارستان سقط با دارو داشتم بقایا ۴۲×۲۰×۲۳ دارم ۶ سی سی است الان باید چیکار کنم ممنون میشم کمکم کنید
- زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیز آزمایش پاپ اسمیر و اچ پی وی من نشون داده که اچپی وی از نوع شش دارم ولی پاپ اسمیر هیچ مشکلی نداشت .میخوام بدونم چون آزمایش اچ پی وی مثبت شده آیا داخل واژن یا دهانه رحم زگیل هست واگه باشه من باید چکار کنم ؟راهنماییم میکنید که چجوری خوب میشم؟با توجه به اینکه من سیستم ایمنی ضعیفی دارم.ممنون
- سلام باردارهستم
سلام میخواستم بپرسم آیا میتونم آمپول پروژسترون گیر نمیاد تو بازار نمیشه داروی دیگه ای جایگزین پروژسترون کرد یا شیاف پروژسترون رو تا آخر هفته میشه استفاده کرد
- عوارضی قرص پردنیزول5 در دوران بارداری باعث سقط یا مردن جنین میشود؟
- قبل بارداری
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر.من از هشت سالگی دارو هالوپریدول نیم مصرف میکنم برای تیک عصبی و سه سال هست که داروی سرترالین پنجاه مصرف میکنم میخواستم بدونم این داروها برای بارداری خطرناکه؟ و اینکه چند ماه قبل از تصمیم به بارداری باید بیام برای چکاپ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
- بارداری
سلام من در 8هفته بارداری هستم. مایع خفیف در کلدوساک خلفی مشاهده شده دو هفته پیش هم لکه بینی داشتم زیر شکمم درده و گاهی تیر میکشد. یازده ماه پیش هم سقط جنین داشتم در ماه دوازدهم بود. الان چیکار کنم
- سرکلاژشکمی
سلام من باید سرکلاژ شکمی پیش از بارداری انجام بدم بعد از چه مدت میتونم انتقال جنین انجام بدم
- آزمایش بارداری
سلام خسته نباشید ازمایش بتا قبل ازتاخیر در پریودی درسته ؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر من ۲۵ سالمه ودوسال ازدواج کردم بچه هم ندارم فعلا من سونو انجام دادم گفتن که یک میوم ساب سروزال به قطر ۱۴ م م در ناحیه خلفی رحمم دیده شده یعنی چی خیلی هم نگرانم ودرمانش چیه برای پلیپ هم سوال کردم وجواب دادین فک نمیکردم جواب بدین خیلی ممنونم. دکتر رفتم گفتن چیز خاصی نیست یه سری دارو عفونتی برام نوشتن ولی بازم نگرنم که درمانش باید چطور باشه
- درمورد توده هایپواکو
با سلام . مادرم سونوگرافی و ماموگرافی پستان دادن و در سینه راست ایشان دو توده هایپواکو با حدود نامنظم حاوی قلوب عروقی یکی به ابعاد8*15 و دیگری به ابعاد 7*10 دیده شده آیا این علائم خطرناک است؟؟؟
- در مورد اسپرم
- درد لگن
سلام من ۱۴ سالمه و الان حدود یه ماهه که بعضی مواقع درد کمر و یا درد لگن نسبتا خفیفی سزاغم میاد و بعضی مواقع پادرد هم میگیرم آیا طبیعیه یا خطرناکه؟
- سلام وقت بخیر
توده سینه راست هیپواکو بدون میکروکلسیفیکاسیون و دیستورشن به ابعاد5 .3*2. 7 خطرناکه؟؟؟ فعلا ب دکتر نشون ندادیم خیلی نگرانیم. آیا خطرناکه
- هرمونی
با سلام .. خانم دکتر عزیز من مشکل هرمونی دارم و زیر چانه ام موهای زاید دارد و به دکتر پوست مراجعه کردم و به من دو نوع قرص هرمون داد که پایین بیاید...الان دو ماه است که هر روز درد های شکمی شدید دارم و حالت تهوع .. و دوماه است که عادت نشدم .. ایا مشکلی دارم و لازم است بیام مطبتون.. اگه مهمه حتما بگین بیام پیشتون و درمانم کنین
- ریزش مو
با سلام و خداقوت در جواب سوالم که گفتم ریزش مو دارم فرمودید hairvitخوبه .خودتون بهم acti woman داده بودید هر دو رو استفاده کنم برای ریزش یا acti woman کافیه؟
- سپاس فراوان
سپاس فراوان بخاطر پاسخوگویی به سوالاتم بنده اولین پزشک محترمی میبینم در تمام عمرم دلسوز و پاسخگو کاش تمام پزشکان از شما درس اخلاق یادبگیرن ... خداعمرباعزت نصیبتون کنه


