Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست
در تخمدان چپ یک کیست با جدار ضخیم و نقاط اکوژن داخلی به سایز ۲۹*۴۰ میلیمیتر دیده شد ، آیا برای درمان با دارو برطرف می شود یا نیاز به جراحی هست ؟ چند دوره دارو سیپروترون کامپاند بخورم ؟ آیا خطرناک هست ؟
- بارداری…
با سلام من در ۱۶ هفته و یک روز آزمایش غربالگری مرحله دوم را انجام دادم که گفتن جواب آزمایش مشکل نقص لوله عصبی رو نشان میدهد و دوباره برام آزمایش رو به طور کامل تکرار کردن در صورتی که سنو ان تی و آزمایش مرحله اول همه چیز نرمال بود . من در طول بارداری آمپول انوکساپارین و قرص آ اس آ مصرف میکنم آیا احتمال داره این داروها روی جواب تاثیر بذاره ؟؟؟
- غربالگری اول بارداری
سلام خسته نباشید من غربالگری اول رفتم سونوگرافی nt1/38 هست سالم است اما دکترم کفته ازمایش یه دونه قرمز شده دفعه بعد ازمایش دومم بگیرن بعدا ببینم چی میشه Final risk 1:285 تورخدا ببنید مشکلی ندارم
- سقط ناموفق
من هفته پیش در۷هفته گی قرص سقط استفاده کردم ولی نیوفتاده باید چیکارکنم
- جلوگیری از بارداری
با سلام وخسته و نباشید خدمت خانم دکتر عزیز ومهربان دوماه وبیست روز زایمان کردم از روز چهلم قرص شیردهی مصرف میکنم شیردهی کامل دارم حتی شبا ولی پریود نشدم میخاستم بدونم به قرصای شیردهی میشه اعتماد کرد وعلت پریود نشدنم چیه؟
- مصرف ویتامینD3با دوز ۱۰۰۰
سلام ببخشید یک سوال داشتم من حدود یک ماه قبل از اقدام به بارداری هر هفته یک عدد قرص ویتامین D۵۰۰۰۰میخوردم و از وقتی فهمیدم باردارم حدودا از اوایل بارداری ویتامینD3با دوز ۱۰۰۰ هر روز یک عود مصرف میکردم با توجه به اینکه گاهی اوقات فراموش میکردم قرص ویتامینD3با دوز ۱۰۰۰بخورم، بعد فک کنم حدود سه هفته یا حدود ۱ ماه اینا میشه که ویتامین D3۱۰۰۰نخوردم در واقع تموم شده بود و نتونستم تهیه کنم، مولتی ویتامین هم که میخورم ۸۰۰Iuویتامین D۳ در ترکیباتش داره الان ۳۷ هفته بارداری هستم تقریبا، میخوام بدونم اینکه گاهی فراموش میکردم و یادم میرفت که ویتامین D3با دوز ۱۰۰۰بخورم و اینکه حدود سه هفته اس که کلا ویتامین D3نخوردم ممکنه برای بچه ام خدایی نکرده بعد تولدش مشکل پیش بیاد؟البته کپسول مولتی ویتامین پریگمام که پریناتال +DHA و کپسول ففول هم میخورم با اینکه گاهی اوقات اونارم فراموش میکردم بخورم خیلی نگرانم ،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- ….
سلام وقت بخیر بنده دوروز پیش روز دهم سیکلم اخرین آمپول سینال رو زدم و دیشب نزدیکی عمیق داشتم آیا باوجود سلامت جسمی طرفین طبق آزمایشات هر دوطرف بارداری رخ میدهد و زودترین زمان بروز علائم بارداری چه زمانی هست سپاس
- زنان
سلام ببخشید خانم دکتر من بعد از استفاده از قرص اورژانسی حدود ۴۰روز پریود شدم وقتی رفتم دکتر قرص مدروکسی به مدت یک ماه برام تجویز کردن الانم خوب شدم دیگه لکه بینی و پریود ندارم ومدت هفت روز از قرصهام مونده میخام باردار شم این قرصها احتمال داره که از بارداریم جلوگیری کنه!!!
- سلام وقتتون بخیر من ۱۵ سالمه و الان ۵ روزه که پریود باید میشدم و نشدمچیکارکنمب نظرتون
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز ایا بعد از رابطه سه تا ال دی خوردم ممکنه که بخاطر اون قرصا حامله نشده باشم یا اینکه مشکلی دارم طوروخدا راهنماییم کنید؟؟
- افزایش اکوی لوپ های روده جنین
سلام من ۲۹ هفته ی بارداری هستم در چهارماهگی اکوژن روده ی جنین رویت شده بودالان هم در۲۹ هفته مختصری اکوژن درلوپ های روده دیده شده دوبار آزمایشات سندروم و دوان داده آن کاملا سالمه ولی میترسم پاسخ شما چیه
- سقط جنین
سلام من خود به خود سقط صورت گرفته دکتر رفتم دارو داده میخاستم بدونم تا چه زمانی خونریزی ادامه داره ؟
- سوال عمومی
سلام خسته نباشید من با نامزدم رابطه داشتم از پشت و جلوگیری نداشتیم ترسیدم وقتی آبش رو پشتم خالی کرد آیا داخل رحمم شده یا ن من باکره هستم از اون لحاظ ترسیدم و ۱ ساعت بعدش یک قرص زد بارداری و ۲۴ ساعت بعدش یک قرص اورژانسی ۱نیم خوردم و روز سوم ۴ عدد قرص زد بارداری خوردم و بعد ۱۲ ساعت بعد دوباره ۴ تا دیگه قرص زد بارداری خوردم ۵ ساعت بعدش حالت تهوع و استفراغ داشتم و بعد ۱۰ دیقه ۴ تا دیگه قرص ضد بارداری خوردم ک ۵ دیقه بعدش همون حالت تهوع رو گرفتم و باز استفراغ کردم با شکم خالی بعدش رفتم صبحونه خوردم ولی هنوز حالت تهوع رو دارم و موندم ۴ تا دیگه قرص زد بارداری بخورم یا ن ممکنه چون استفراغ کردم حامله باشم ؟
- بارداری
سلام من ۱۰ خرداد برای بارداری نزدیکی کردم البته دو هفته میش نزدیکی داشتم ک ال دی خوردم و پریودمم 2/8 تموم شد و تا ۲۲ اردیبهشت بود ک با خوردن ال دی خونریزی کمی داشتم ک قهوای ای بود دیگ پریود نشدم اونم مثل پریود نبود ازمایش بارداری هم دادم ک منفی شد بعدش ۱۰ خرداد نزدیکی داشتم برای بارداری حلا میخام بدونم کی باید برم واس ازمایش بارداری ک مشخص بشه بارداریم یا ن بعد چند روز؟؟؟ ممنون از اینکه جواب میدید 🙏
- قرص اورژانسی
سلام خانوم دکتر من ۱۲ روز پس از پریودم یعنی شنبه گذشته ساعت ۹ صبح رابطه از مقعد داشتم از جلو دخول صورت نگرفت هنگام اورگاسم منی روی شکم من ریخته شد و هردو طرف با دستمال منی رو پاک کردیم و بصورت مالش(سر التشون رو به جلوی من مالیدن بدون هیچگونه دخولی) ولی به اورگاسم نرسیدیم من بخاطر شک از پیشاب و اینکه شاید منی بصورت یک قطره داخل واژنم شده باشه یا نه ۹ ساعت بعد یعنی ساعت ۶ عصر همون روز یک قرص اورژانسی .۷۵ و ۱۲ ساعت بعد یک قرص ۷۵ دیگه خوردم من باکره هستم و اولین رابطه ی من بود ۲۷ سالمه و پریودم همیشه منظم بوده و اینماه باید ۱۱ مرداد پریود بشم میخواستم ببینم امکان بارداری من وجود داره? خیلی استرس دارن
- کیست بارتولن
سلام ...من همیشه در قسمت راست غده بارتولن متورم دارم...چند سال پیش آبسه کرد ولی با خوردن چرک خشک کن سر باز کرد و عفونت دفع شد...میخواستم بدونم الان که سمت راست من مدت زیادی هست متورم هست ولی درد نداره اصلا ...توی رابطه هم مشکلی ندارم ....مشکل ساز هست ؟ احتیاج به مراجعه به دکتر هست؟
- ادرار خونی
سلام وخسته نباشید حضور شما خانم دکتر مهربان.خانمی هستم 39ساله ازبیماران شماهستم با 2فرزند خانم دکتر برای چک کردن تیروییدم با آزمایش خون وادرار به اقای دکتر هدایتی مراجعه کردم ایشون فرمودن ادرار خون آلود بوده وباید با دکتر زنان مشورت کنی میخواستم ببینم الان چکاری انجام بدم؟ممنونم از پاسخگویی شما
- افزایش سایز سینه
سلام من 22سالمه ولی سینه ام اصلا رشد نکرده و هنوز،بحالت مخروطی دوران بلوغه تورو خدا چکار کنم
- دردباسن
دردباسن
- سونوگرافی
سلام وقت بخیر من خانومی ۳۱ ساله هستم.منظور از فوکوس کلسیفیه ساب اندومتریال به دیامتر تقریبی ۳میل در پروگزیمال کاویته رحمی در زمینه پروسه های التهابی عفونی مزمن مشاهده شد ،در سونوگرافی واژینالی چیست؟ممنونم


