Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بقایای 50 در21در20 mm
سلام خانم دکتر بقایای 50در21در20mmبه حجم 11cc باید کورتاژ بشم؟یه هفته هس سقط کردم
- خارش کلیتوریس
سلام من چند روزه خارش کلیتوریس دارم خودم تحت درمان برای زخم دهانه رحم هستم ولی 2 روزه ناحیه کلیتوریس دچار خارش شده خودمم خیلی بهداشتمو رعایت میکنم باید چیکار کنم ممنون اگه پاسخ بدید.
- عمل زیبایی لابیاپلاستی
سلامببخشيد من خرداد ٩٦ عمل لابياپلاستي تو بيمارستان به روش برش v انجام دادم و با اينكه تمام مراقبتهاي بعد عمل رو مو به مو انجام ميدادم، بخيه هام باز شد و مجدد تو مرداد ماه براي ترميم رفتم مطب و بازم بعدش كامل رعايت كردم اما بازم جای بخيه هام باز شد به دكترم ميگم ايشون ميگن دوباره بيا بيمارستان ليزر كنم و كلا لابيا رو بردارم اما ميترسم بازم ناجور بشه و وضع ازين بدتر بشه از طرفي هم بخاطر ظاهر زشتي كه بعد عمل ايجاد شده دچار افسردگي شدم. خواهشا راهنماييم كنين
- شیاف پروژسترون
سلام خانم دکتر عزیز
بنده درهفته۲۲بارداری با سرکلاژ شکمی هستم
در طول روز(صبح ها) یک بار دفع دارم به خاطر استراحت مطلق و داروهای مصرفی اما تا آخر شب احساس نیاز برای دفع دارم که متاسفانه انجام نمیشه
از شیاف پروژسترون به صورت مقعدی هرشب استفاده میکنم و واژینال نمیتونم استفاده کنم
میخواستم بدونم باوجود عدم دفع شبانه و وجود موادزائد در روده ایا شیاف در روده جذب میشود؟یا موادزائد مانع تاثیر شیاف میشود؟
ممنون از پاسخگوییتون - بارداری
باسلام 23سالم وتنبلی تخمدان تخمدانpco دارم بعدالان 26 فروردین اخرین دوره پریودیم بودوهنوزنشدم قرص پروژسترون یکشنبه ودوشنبه اون هفته روزی 3تاخوردم اقدام بارداری هم کردم میخواستم بدونم چندروز بعدخوردن قرص پری میشم ؟واینکه احتمال داره باردارباشم
- درمورده پرده بکارت
سلام..من کسی ازدواج کردم که پرده بکارت نداره.وبهم میگه ارتجای هستش..واجازه هم نمیده ببرمش دکتر..الان نزدیک به ۱۰سال میگذره..من دارم عذاب میکشم..توروخداکمکم کنید..تابدونم به چه شخصیتی دارم زندگی میکنم.
- راجب رابطه مقعدی
سلام دکتر من حدود دوهفته پیش رابطه مقعدی داشتم و پرده دارم منی رو در بدن من نریختن اما من چند روزه از عادت مامانم گذشته ولی هنوز پریود نشدم یکم سرگیجه دارم میترسم اون زمانی دور منی باهام برخورد کرده باشه میشن کمکم کنی ببینم باردارم یانه
- بارداری
باسلام.من حدود یک ماه ونیم است که موقع نزدیکی جلوگیری ندارم.به دلیل تزریق آمپول ضدبارداری که یک بار تزریق داشتم اون هم ماه نهم سال قبل پریود نمی شدم.الانم حدود یک هفته میشه درد زیر شکم دارم ویکی دوبار هم لکه بینی خیلی کم به رنگ قهوه ای داشتم .الان میخام ببینم همون پریودی هست یا نه .ایا ممکن هست باردار باشم.ممنون از راهنمایتون .
- شکست مکرر در انتقال جنین
- کیست اندومتریوز
سلام خانوم دکتر عزیزم... من دوماه پیش اومدم مطب شما و برای دوماه بهم قرص ال دی دادین و خوردم.. الان باید سونو بدم تا اندازه کیست اندومتریوزم معلوم شود و بیایم پیش شما... ایا این ماه هم باید ال دی بخورم یا نه لازم به خورن نیست... اکر بخورم بهتر است یا نه
- خونریزی بعداز کرم واژینال
سلام من ی ماه درگیر عفونت قارچی شدم بااستفاده از ژل و سرکه و اینا خارش تقریبا رفع شد.ولی باز خارشم برگشت و ب پزشک مراجعه کردم.کرم واژینا و پماد موضعی و چتتا قرص برام تجویز کردن بعد از سه روز استفاده به خونریزی افتادم در صورتی دو روز قبل مراجعه به پزشک ددره پریودیم تموم شده بود میخام بدونم برا داروهاس؟اصلامصرف دارو هارو باز ادامه بدم؟یا قطع بشه؟
- دررابطه با خونریزی
باسلام دوبار کورتاژ تشخصی انجام دادم بخاطر خونریزی گفتن فیبروم دارم ولی هنوز خونریزی دارم چیکار باید بکنم
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید لتروزل خوردم برای تحریک تخمکگذاری الان کیت زدم مثبت شد ولی سنو دادم میگه فولیکول غالبت ۵ میل هست چیکار کنم
- تاثیر قرص کلداکس بر روی قرص اد دی
سلام خسته نباشی خانم دکتر.ببخشید میخواستم بدون من دارم از قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری مصرف میکنم .میشه همزمان قرص کلداکس برای سرماخوردگی هم مصرف کنم آیا تاثیری روی بر روی قرص ال دی نداره میتونم بخورم یا خیر.ممنون از زحماتتوت
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- رفع تیرگی دستگاه تناسلی ومقعد وکشاله ران
سلام وخسته نباشین ،میخواستم بپرسم برای رفع تیرگی دستگاه تناسلی واژن ومقعد وکشاله ران آیا با لیزر امکان از بین رفتن تیرگی سیاهی وجود داره و اگه با لیزر تاثیر از بین بردن تیرگی بیشتره میخواستم بدونم خانوم دکتر انجام میدن وچند جلسه نیاز داره و هزینش تخریبی چقدره ممنون که پاسخ بدین مچکرم
- زنان
سلام ایا پماد کورتام یا همون کلوبتازول را در بارداری میتوان استفاده کرد ممنون .
- سلام خسته نباشید چند روز استفاده کنم از پماد کلو تریمازول خوبه
- تکه گوشت انداختن
سلام خسته نباشید الان دو روزه پریود شدم از دیشب تا الان خیلی درد دارم مثل درد زایمان بعد یه دفعه از تخمدان سمت چپم یه تیکه گوشت بزرگ چند تا لکه سفید هم داخل شهر الان هم تخمدان سمت راستم درد میکنه
- کیست تخمدان
با سلام و خسته نباشید کیست تخمدان به اندازه 30 میلی میتونه خطرناک باشه وبا دارو امکان داره از بین بره ؟


