Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بعد از تزریق سه عدد امپول واریوپپتیل بعد از یک ماه به دکتر مراجعه کردم و چهار عدد آمپول پروژسترون تزریق کردم الان ده روز گذشته پریود نشدم علت میتونید بفرمایید
بعد از تزریق سه عدد آمپول واریوپپتیل بعد از یک ماه بعد مراجعه به پزشک چهار عدد آمپول پروژسترون تزریق کردم الان ده روز گذشته پریود نشدم
- نازک شدن بخیه های سزارین
سلام ببخشید من به دلیل درد زیر شکم به پزشک مراجعه کردم که جواب سونوگرافی من این بود که بخیه هانازک شده و دکتر گفتن که اجازه بارداری مجدد ندارم خطر زیادی دارد لطف راهنمایی کنید ممنونم
- کولتاش رحم
سلام آمنه فتحی نیاهستم ۵۲ساله لکبینی داشتم ۳۱اردیبهشت درانزلی تشخیص کولتاش انجام دادم جواب پاتولوژی خوب درامدخونریزی شدیدداشتم سه دوره دارودادن خونریزی بندامدولی لک بینی ادامه دارد آخرین سونو را انجام دادم جواب جداره رحم نورمال شده ولی قرص تمام میشه بازم لک بینی دارم سپاس ازشما راهنمای کنید
- کیست تخمدان
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من ۳۷ سالمه ۱۰ سال پیش سر زایمان دوم به دلیل خونریزی و چسبندگی شدید جفت به رحم عمل هیستروکتومی انجام دادم از اون موقع همیشه کیست دارم و بیشتر اوقات زیر شکمم درد میکنه خیلی به دکتر مراجعه میکنم ولی فایده نداره خیلی اذیت میشم چند وقت هم هست میل جنسیم خیلی پایین اومده راهی برای درمان هست لطفا راهنمایی کنید ممنون
- فیبروم رحمی
سلام من ۴۰ سالمه و فیبروم رحمی دارم به اندازه ۱۷میلی دکتر ها میگن باید عمل شم و برام آمپول دکاپیتل به صورت سه ماه هر ماه یک عدد تجویز کردن آیا با زدن این آمپول بعد از جراحی دوباره پریود می شم؟ به چند صورت عمل فیبروم انجام میشه من نمی خوام رحمم خارج بشه و بعد از عمل پریود نشم.برام هنوز زوده و من فقط یه بچه دارم. خواهش میکنم راهنمایی کنین؟🙏🏻
- لابیاپلاستی
سلام، با مطب تماس میگیریم هزینه تقریبی عمل لابیاپلاستی رو نمیگن، میشه بگید هزینه عمل لابیاپلاستی همراه هزینه بیمارستان تقریبی چقدر میشه ؟؟یه قیمت حدودی
- فته هست یه جوش گردی در نزدیک کشاله ران خس میکنم اصلن از بیرون معلوم نیست فقط دست میزنم معلومه
سلام خسته نباشین یه هفته هست یه چیز کرد کوچکی نزدیک کشاله ران حس میکنم اصلن از بیرون معلوم نیست
- بارداری
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر؟ یا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟
- سونوگرافی سینه
سلام من سونوگرافی انجام دادم من ۲ماه هست دخترم راازشیرگرفتم رفتم سونوانجام دادم گفته ۲کانون اکوژن وهتروژن وبی شکل حدود۱۰۱*۲۵میلیمتری دراین ناحیه دیده می شود راهنمایی کنید
- آمپول لوپرومروآمپول مدروکسی پروژسترون
با سلام چندساله پریودهای خونریزی زیاددارم سال۹۵هم کورتاژشدم و آمپول دکاپپتیل ۳تاتزریق کردم بعدازچندماه دوباره همین برنامه بودهسال۹۸نیزمجددهمین آمپولهاروتزریق کردم حالامدتی هست که پریودهای خیلی طولانی ایندفعه تاامروز۴۵روزه ۲۰ روز پیش مراجعه کردم آمپول لوپرومر۷.۵نوشتن۱۷ روزه تزریق کردم قطع نشده روز پیش مراجعه کردم سونوهم دادم که دوتامیوم ریزدارم گفتن کورتاژنمیخوادبافت رحمت خوب نیس و آمپول مدروکسی پروژسترون تجویزکردن هشت روزه تزریق کردم وهنوزقطع نشده حالاهم همه جا تعطیله میترسم چیکارکنم
- متخصص زنان
سلام . من چند وقتی بود که پریود نمیشدم به دکتر زنان رفتم و بعد از انجام سنوگرافی مشخص شد که تنبلی تخمدان دارم . دو تا آمپول پروژسترون و قرص گلای وانس 500 برام تجویز کردن که الان 17روز که پریود شدید شدم و پاک نمیشم . لطفاً راهنماییم کنید ممنون.
- توده در پستان
سلام من سونوی پستان دادم که نوشته سینه چپ در ساعت ۳-۴ منطقه اواسط،تا دور یک توده لوبوله نا همگن ۸*۱۱ میلیمتر مشاهده می شود. لطف میکنید بگید یعنی چی. ؟ من قبلا سابقه ماستیت پستان در سینه راست داشتم که الان برطرف شده لطفا بگید خطرناکه یا نه. ممنون میشم
- تزریق یا جراحی
سلام من ۴۹ سالمه دررحم و دیواره های خارجی بسمت لگن خیلی فیبرون دارنم چند دکتر به در آوردن رحم تجویز کردن اما دکتر خودم۳ تا امپول واریو پپتیلداد که یکی رو زدم افتادم رو خونریزی شدید با توجه به عوارض آمپول شما چی تجویز می فرمائید ضمنا من توده خوش خیم پستان هم دارم و مامانم در سن ۴۸ سالگی در اثر سرطان تخمدان فوت کردن
- پریود شدن بعد از جراحی فیبروم رحم
باسلام. من 5ماه پیش جراحی باز فیبروم رحم انجام دادم. بعد از این عمل هر ده روز پریود میشم و حدودا دو هفته ام طول میکشه پریودم. علت چی میتونه باشه؟
- زگیل تناسلی
با سلام خدمت شما .32سالمه تست DNA typing HPVمن مثبت شده و نوع 73رادارم.این باین معناست که داخل خون من ویروس هست یا داخل رحمم??چون دکتر موقع تست hpv,پاپ اسمير حرفی نزدند که زگیل دارم یا نه ومن هم تاحالا بدنم زگیل نزده.باتشکر
- چه قرص مصرف کنم
من از اول مشکل کیست تخمدان داشتم وکیستم با قرص جلوگیری برطرف نشد همین طوری موند تا پارسال که رفتم عمل کردم وتخمدان وکیست راستم را درآوردن وسونو دادم گفتن فیبروم داری بهم آمپول دادن ومرتب مصرف میکردم ولی همش خونریزی داشتم هنوزم پاک نشدم خواستم بدونم میتونم آمپول یا قرص ویتامین کا مصرف کنم در کیست چپم یه کیست دارم من 39 سالمه
- پریودی بعد از تزریق دیفرلین
سلام ۴۶ساله عیستروسکوپی شهریور شدم نتیجه خوب بود بعد قرص هورمونی خونریزی بدتر کرد الان سه هفتست دیفرلین یازده زدم قطع شد اما طبق تاریخ قبلی پریود شدم آمپول بعدی میشه زد یا نه من کم خونی دازموریزش مو نمیخوام رحم دربیارم
- Guía completa de Plinko en casinos online Argentina 2025
El juego de Plinko, muy popular en Argentina, garantiza diversión y la posibilidad de ganar bonos exclusivos. Con esta guía completa descubrirás todo lo necesario para disfrutar de Plinko en los top casinos online.En primer lugar, descubre las reglas básicas de plinko (https://economis.com.ar). Tú como jugador necesita comprender cómo ubicar las fichas, y cómo operan los multiplicadores y los métodos se pueden usar para aumentar las ganancias.También, la mayoría de los casinos ofrecen bonificaciones especiales para los jugadores de Plinko, lo que permite bonos extra. Cuando te inscribes, asegúrate de revisar las condiciones de los bonos para usarlos correctamente.Además, proporcionamos estrategias para mejorar tu resultado en Plinko. Comenzando con la elección de casinos seguros, hasta gestión de tus apuestas, todos los aspectos puede marcar la diferencia.Para concluir, Plinko no solamente es un juego emocionante, sino también una manera de ganar incentivos especiales en los casinos online en Argentina. Gracias a esta guía, lograrás la información necesaria para jugar Plinko al total.
- توده اکوژن به ابعاد7*12 میلی متر در انتهای راست اندومتر
سلام و عرض ادب من سال 91 مبتلا به کنسر سینه شدم ودر این ده سال هیچ مشکلی نداشتم و شبی یک عدد تاموکسی فن 20 استفاده می کردم تا این که دکتر تاموکسی فن را یک شبه برام قطع کرد و گفت ده سال کافیه برای خوردن تاموکسی فن حالا بعد از دو ماه رفتم آزمایش دادم دقیقا شش روز بعد از پاک شدن از پریودی و تو سو نو گرافی رحم مخاط اندومتر 12 میلی متر و در انتهای راست اندومتر یک توده اکوژن به ابعاد 7*12 دیده شده که می تواند مطرح کننده ی پولیپ باشد آیا میتونه مشکل ساز بشه به نظر شما اگر کل رحم را بردارم بهتر نیست ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام . خانم دکتر شما معاینه سینه هم انجام میدین.ماموگرافی


