Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین
باسلام من بارداری اولم سزارین بود بعلت کم شدن مایع آمونیاک در هفته 37 مجبور به سزارین شدم 5سال از زایمانم گذشته آیا بارداری اکنون می توانم طبیعی تولد داشته باشم اکثرا می ترسانند که رحم پاره می شود لطفا راهنمایی کنید؟
- بارداری
سلام من همونم دوقلو همسان بارداربودم که یکی از دوقلو هامو از دست دادم خواستم بدونم ب نظر شما تا چند هفتگی سزارین کنم که این قل مشکلی براش پیش نیاد؟ وزنش ۱۹۰۰ هست در هفته ۳۲ وزن اون یکی ۱۲۰۰ بود
- آب دور جنین
سلام وقت بخیر خانم دکتر ۲۴ هفته و سه روز رفتم سونو گرافی حجم مایع آمنیوتیک ۲۳cmبود گفت شاید دیابت گرفتی خانم دکتر خیلی نگرانم جنینم مشکل داشته باشه تو ان تی و آنومالی مشکل نداشت ممکنه به دلیل مشکل جنین باشه تو روخدا جواب بدید خیلی خیلی نگرانم؟
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام بچه رو سقط کنم
- سابقه مشکل ژنتیکی در بستگان
با سلام ، ببخشید ی سوال داشتم، من چند سال پیش کاریوتایپ دادم و اختلال داشت از نوع جابه جایی کروموزومی، قبلا هم دو سقط داشتم یکی در ۸ هفته یکی در ۱۸ هفته و چند روز، این بار هم باردار هستم رفتم غربالگری اول و دوم انجام دادم تو این غربالگری ها قبل نمونه برداری فقط پرسیدن که خواهرا و برادرت سالم هستن یا نه که منم گفتم سالم هستن، و بعدش مشکل دو تا بچه هام که قبلا سقط شدن رو گفتم، منتهی مشکل بچه های دو تا از داییام که مشکل ژنتیکی دارن یادم رفت بگم و مشکل بچه خواهرم که اونم مشکل ژنتیکی داره همه اینها به علت جابه جایی کروموزومی هستش ،آیا مشکل اونا هم باید تو غربالگری مرحله اول و دوم گفته میشد؟ یا درجه ۱ محسوب نمیشن؟منظورم مشکل بچه های داییام و بچه خواهرم،با این توضیحات اون مشکلات که گفته نشدن در جواب آزمایشات غربالگری مرحله اول و دوم بارداری تاثیر داره؟
- راکوتان
سلام خسته نباشید آیا مصرف قرص راکوتان برای آکنه در ۴ سال گذشته تاثیری براقدام برای بارداری وجنین دارد؟
- دارو
سلام و خسته نباشید بنده از مریضهای مطب شماهستم که دراینده باید از طریق ای وی اف میکرو انجکشن جهت باردار شدن استفاده کنم در حال حاضر شما برای شروع به من پودر proxeed رو تجویز کردین که در حال مصرف کردن هستم و تنها سه وعده دیگه دارم و در کنار این پودر قرص dostinex هم مصرف میکنم که تا الان ۵نوبت مصرف کردم از ۲۰ وعده کل میخواستم بپرسم تو این زمان نیاز هست که پودر رو تجدید کنم یا همین یک جعبه کفایت میکنه برای من ازمایش prolactin نوشتین باید قرصهای dostinex رو تموم کنم بعد برم یا نیاز بین مصرف قرص برم ازمایش تو ازمایش قبلی مقدار prolactin : 47.9
- بارداری
سلام خسته نباشید ..دست نامزدم به پیشابش آغشته بود و روی واژن من کشید اما دخول صورت نگرفت ..آیا احتمال بارداری وجود داره؟
- عرق نعنا در بارداری
سلام دکتر من قرص متفورمین شبی دوتا وهیدروکسی پروژسترون بعد از ۱۶پریودی تا دوبسته تموم بشه خوردم دوماه ماه اول نزدیکی داشتم و پریود شدم سه روز کمتر لکه بینی هم داشتم ولی این ماه پریود نشدم سردرد ودل درد سرگیجه تقریبا همه علائم بارداری را دارم
- سلام من کیست تخمدان دارم کیست ریز دکتر برای قرص کلوفین داده که از ۵قاعدگی شبی ۲تا بخورم خیلی یا گفتن اگه کیست تخمدان داشته باشی کیست بزرگ تر میشه باقرص کلوفین آیا راسته
- سزارین
با سلام و وقت بخیرخدمت شما میخواستم بدونم آیا شما سزارین اختیاری انجام میدهید؟
- بارداری
سلام من ده هفته باردارم و تو آزمایش من ویتامین دی رو ۲۶ زده و خانه بهداشت ویتامین د۳ ۱۰۰۰ گفته بخورم تا اخر بارداریم روزی یدونه . آیا میتونم بخورم از الان .
- هماتوم بارداری
خا
- بارداری دختر باکره
سلام ایا امکان بارداری دختره باکره با لباسی که کمی اغشته به منی باشه هست؟؟ دوست من این اتفاق براش افتاده و دوتا تست بیبیچک و ی تست بارداری با ادرار توی ازمایشگاه انجام داده هر سه منفی بوده و دوتا کیست تخمدان داره میخواد بدونه این تاخیرپریودیش بارداری هست یا نه
- سلام خستهنباشین جنین کامپکت درصدموفق بودنش چقده؟؟! درصد موفق ب
- سلام کیست اکوفری تخمدان چپ دارم چندماه اقدام ب بارداری کردم باردارنمیشم کیست هم چندماه هست برطرف نمیشه
سلام کیست اکوفری در تخمدان چپ دارم چندماه برطرف نشده اقدام ب بارداری کردم باردارنشدم در تخمدان راست فولیکول دارم
- سهیلا
سلام من یک ماه پیش دستم با مقدار خیلی خیلی کم مایه منی مرد اغشته شد و نیم ساعت بعدش با همون دستم ناحیه تناسلی خودمو لمس کردم الان پنج روز از پریودیم میگذره و من پریود نشدم خیلی استرس دارم ممکنه حامله باشم؟
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- بارداری
سلام. دکتر عکس رنگی انجام دادم که دکتر بهم گفت تنگی سرویکس دارید. نظر شما برای برطرف کردن تنگی سرویکس چیست. لطفا راهنمایی ام کنید
- سقط جنین
سلام، من بدلیل بارداری پوچ سقط کردم وبقایای بارداری هنوز 5سی سی هست دکتر داروهای مفنامیک اسید، هماتینیک، ازیترومایسین بهم دادن با مصرف این دارو ها خونریزی شروع میشه وبقایا دفع میشه؟


