سلام در صورتیکه منظور توده پولیپ داخل کاویته اندومتریال باشد و مشکل اختلال
خونریزی ایجاد نکرده باشد فقط سونوگرافی کنترول کافیست با فاصله سه تا چهار ماه.
توضیحات بیشتری در رابطه با اکوژن را میتوانید در این نوشته ببینید:
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واکسن گترداسیل
بعد از تزریق واکسن گارداسیل هر ۲ هته یکبار پریود هستم،ربطیبه واکسن داده؟
- تعیین جنسیت
من دوتا دختر دارم ،میخوام فرزند سومم پسر بشه آیا راهی هست که صد در صد نتیجه بده؟
- تنبلی تخمدان
سلام ببخشید میشه قرص... کامپاند رو از روز ششم پریود بخورم گذشته ی روز واینکه بار اوله میخام شروع کنم
- باردار نشدن
- کیست لگن
کیست لگن مطرح کننده موسینوس سیست ادنوما با منشا رکتوم؟برای رفع مشکل چه اقداماتی لازمه.
- بارداری
سلام ببخشید من تنبلی تخمدان دارم و قرص پروژسترون مصرف میکنم میخواتم بدونم امکان بارداری چندقلویی دارم؟
- سوال مهم و حیاتی
سلام من مجرد هستم و تازه رفتم تو سن٢١ و ی مدت خیلی نیاز جنسی دارم لطفا راهنمایی کنید ممممن
- اندومتریوزس
برای عمل جراحی کیست اندومتریوزس نیازبه برداشت تخمدان است؟من ۲۳ساله هستم بچه ندارم؟
- متخصص زنان وزایمان
سلام من یازده سال پیش صاحب دختری شدم ک با کلافوت مچ یکی از پاهاش ب دنیا اومد در صورتی ک در تمام سونوهای حاملگی سالم نشون میداد دوست دارم الان صاحب فرزند پسر بشم با چ روشی میتونم اقدام کنم ک هم جنسیت وهم سالم بودن جنین مشخص بشه
- لیزر سینه
سلام خانوم دکتر عزیزم روسینم موهای زائد داره همش تیغ زدمو زیاد شده ایا لیزر خطرناکه برای موهای زائد رو سینه؟
- سونو
من ٣٢ساله هفته ١٩بارداري هستم ازمايش غربالگري مرحله اول و دوم را انجام دادم lowrisk بود با توجه به سابقه معلوليت درخانواده سونو سه بعدي لازم است انجام بدم؟(براي امينوسنتز از پزشك متخصص مشاوره گرفتم با توجه به اينكه دختر داييم معلول ذهني بود اما بيماريش دقيقا مشخص نبود و در١٥سالگي فوت كرد گفتند قابل بررسي نيست و يگ پسر دايي ناشنوا هم دارم كه مشكل حركتي هم دارد به نظر پزشكم امينوسنتز نيازي نبود و انجام ندادم) ايا سونو سه بعدي مزيتي بر سونو دو بعدي دارد؟
- سلام من هفته یازدهم رفتم سونو غربالگری همه چی نرماله فقط گفتن مایع آمونیاک کاهش یافته .ولی دکتر خودم گفت الان خیلی زوده که بگن مایع کمه من نگرانم میشه راهنماییم کنیدممنون
- بکارت
سلام خانم دکتر خوبید من یه دختر ۱۷ ساله دارم متأسفانه دخترم زمین خورد و از شانش یه چوب خیلی تیز به قسمت واژن اش برخورد کرد بعدش کمی خون ریزی داشت خانم دکتر الان چیکار میشه کرد من نمیدونم اون چوب چجور برخورد کرده داخل شده یا نه اون خون ریزی و درد شکم و کمر برای چی بوده به خدا نمیدونم باید چیکار کرد اگر میشه شما راهنمایی کنید .دخترم که میگه خیلی درد شدیدی داشتم. ممنون
- قرص دوفاستون
با سلام من دو ماه پیش قرص دوفاستون را برای تنظیم قاعدگی ک باید 30عدد را در سه ماه هر ماه از روز 14قاعدگی ب مدت 10روز بخورم ب اشتباه هر 30عدد را پشت سر هم خوردم.الان این ماه پریودم 5روز جلو افتاده ک معمولا هیچ وقت جلو نمی افتاد..ایا قرص تاثیر خود را گذاشته و پریودم منظم شده و دیگر از روز 14این پریودم نباید ب روش صحیح بخورم؟یا 30عدد بگیرم سه ماه هرماه 10عدد مصرف کنم؟
- بارداری
سلام پريودم ٧ روز عقب افتاده،بيبي چك و ازمايش خون مثبت بود رفتم سونو گفت ساك بارداري مشاهده نميشه و اندازه رحم ٨٧*۵۶ است،مایع آزاد لگن مشاهده نشد،هر دو تخمدان سایز نرمال دارند،در میومتر و اندومتر ضایعه فضاگیر مشاهده نشد،اینا یعنی چی؟
- اقدام بارداری
با سلام و وقت بخیر، آیا بعد از اقدام به بارداری در دوران تخمک گذاری ، میتوان تست پاپ اسمیر انجام داد؟ آیا انجام این تست اشکالی در لقاح با لانه گزینی ایجاد میکند؟
- لکه لکه شدن خون پریودی
سلام من برای منظم شدن پریودی ام که به دلیل تنبلی تخمدان این قرص را مصرف میکنم در پریودی هایم همه اش لکه لکه است فقط و آثاری از خون پریودی نیست آیا باید مصرف قرص را در پریودی ادامه دهم یا خیر؟
- اندمتر اکوژن مطرح کننده فاز سکرتوری یعنی چه
- بزرگی رحم
سلام خانم دکترحالتون خوبه من یکماه پیش سقط کردم امروزسونودادم تاببینم بقایای بارداری مونده یانه توی سونوگرافیم نوشته رحم به ابعاد98*48mmدارای کمی اندازه بزرگ میباشدنمیدونم یعنی چی خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید ممنون.
- درباره ivf
من روز ششم انتقال هستم روز ۵ انتقال پماد واژینال به اندازه بند انگشت اسفاده کردم به خاطر سوزش وحشتناکی که داشتم مجبور شدم وامروز ترشحات سبز کمرنکی از واوژن میاد امکان داره احتمال بارداری رو کم کنه یا اصلان باردارنشم ؟


