Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود شدن
سلام خانم دکتر کربلا میخام برم وامپول زدم پریود بشم ۳ روز پیش وهنوز نشدم ایا میتونم قرص جسیران ۴۰ بخورم
- کیست تخمدان درسمت چپ
سلام من ۵۷ سالمه و۴ساله یائسه شدهام توی سونوگرافی که هفته پیش دادم گفتن یک کیست ۱۴ میلیمتری در تخمدان چپ مشاهده شده .آیا با دارو رفع میشه یا باید جراحی بشه .ممنون میشم پاسخ بدید
- زنان زایمان
سلام خسته نباشین من چند سالیه قبل اینکه پریود بشم سه روز لکه بینی دلشتم و بعد شروع ب خونریزی میکردم الان بعد چند سال این سه روز ب یک هفته یا بیشتر شده و لکه بینی هفت هشت روز طول میکشه بعد پریود میشم سونو واژینال سونو رحم ازمایش همه چی دکتر نوشت برام انجام دادم میگه داخل دیواره رحم اکوژن دیده شده دارو داد مشکلم حل نشد الان میگه باید کرتاژ درمانی کنیم برات میشه راهنماییم کنید واقعا عذاب اوره برام
- آیا کودکانی که در نوزادی جراحی انسداد روده داشتند در بزرگ سالی میتوانند بچه دار شوند؟
- نبض زیر شکم
سلام 15سالمه و پایین نافم چن وقته احساس نبض میکنم و گاهی اوقات احساس منقبض شدن و پهلوهامم درد میگیره دلیلش چیه
- خارش بخیه سزارین
سلام وقت به خیر ۴ماه هست سزارین شدم خونه تکونی کردم الان جای بخیه هام احساس برق گرفتگی و خارش دارم و قسمت پایین بخیه هام هم درد خفیف. آیا این طبیعی هست؟ چی کار باید بکنم دکتر عمومی گفت امکان داره بخیه های داخلی ات به خاطر کار سنگین پاره شده باشه؟ من نگران شدم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- زایمان زودرس
سلام خانوم دکتر من تا ماه ۶ بارداری سرکار رفتم هم نشستن طولانی مدت داشت و مسیری بود که پیاده روی زیاد داشت و بعد مسافرت رفتم ایا این میتونه دلیل زایمان زودرس باشه ب دلیل فعالیت زیاد چون دهانه رحمم کامل باز شد تو ۲۸ هفته طبق سونوگرافی که انجام شد
- سلام وقت بخیر. من رابطه ی بدون دخول داشتم و باکره هم هست
من رابطه ی بدون دخول داشتم و یک ساعت بعد از رابطه ی بدون دخول قرص اورژانسی خوردم و یک روز بعدش خون ریزی داشتم مثل پریود و پریود دومم با پنچ روز تاخیر شروع شده و الان بعد از اتمام پریودم. حالت تهوع و بدن درد دارم احتمال بارداری وجود داره؟!
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر،من ماه پیش قرص اورژانسی خوردم این ماهم باز مجبور شدم بخورم.میخواستم بدونم آیا این قرص عوارضی داره؟اینکه دوماه پشت هم خوردم مشکلی پیش میاره برام؟
- مصرف ویتامین
آیا خانم های که طفل شان به دنیا آمده یه چند ماهی میشه میتواند از ویتامین ب کمپلکس سنگیفت استفاده کند. کدام ضرر و زیان خو ندارد
- اسپرموگرام
سلام ازمایش اسپرموگرام شوهرم،total sprem26/2 نرمال ازمایشگاه۴۰=<،،،،،sement volum0/7 نرمال ازمایشگاه۱/5=<،،،،progressive16/2 نرمال ازمایشگاه۴۰=<،،،،،Nonprogressive3/8،،،،، Imotile79/9 ،،،،motile20% نرمال ازمایشگاه۵۰=<٪،،،،،،vitality20/1 نرمال ازمایشگاه۵۸=<،،،مورفولوژی و بقیه موارد نرمال،خودمم سالم،ایا با این وضع میشه باردار شد،راه حل ودرمان چیه؟؟؟
- سونو گرافی
توی سونو گرافی من نوشته جفت سیکولار رویت شد آیا خطر داره؟
- انتقال دادم
سلام من ۴۱سالمه دوبار ای .وی اف کردم منفی شد الان بار سوم روز ۱۳ انتقال دوم حله ای هستم دو روزه نوک انگشت پاهام سرد میشه و رو هم هست از وقت پریودیم گذشته
- Ts/1b
Ts/۱b در جواب نمونه برداری یعنی چی نمونه برداری کوتارژ تسخیصی
- آمپول پروژسترون
سلام.خسته نباشید. خانم دکتر آمپول پروژسترون خیلی عوارض داره؟من ۴۱ سالمه و ۵ ماهه پریود نمیشم .میترسم این آمپول رو بزنم
- سیکل نامنظم
سلام ۳ ماهی میشه که سیکل ماهانم بهم ریخته دو هفته زودتر از موعد مقرر اتفاق افتاده این موضوع عادی هست یا نه ؟!
- مصرف قرص دزوسپتیو
سلام من پریود شدم و قطع نمیشد دکتر برام 5 ماہ قرص دزوسپتیو تجویزکرد کہ بعداز مصرف این قرص پریودم منظم شد الان قرص ھا تموم شدہ یعنی دیگہ ازاین ماہ بہ موقع قطع میشہ ؟
- سلام من در سونوگرافی رحمم تجمع هتروژن به حجم ۳ سی سی در سگمان تحتانی رحم ومقداری مایع اکوفری ۱۸×۴میلیمتر در سگمان تنه رحم در کاویته آندومتر دیده شده و رحمم مختصری بزرگ شده بببخشید من حالا باید چه کار کنم ممنون
- درد و حس زخم بودن
سلام مدت کوتاهیه وقتی ناحیه داخلی وا.ژنم رو یهویی سفت میگیرم حس زخم بودن یا تیر کشیدن داره تقریبا قبل یا بعد پریودی اینطور میشه علتش چیه؟
- بی بی چک


